Szegasztok! Ideje górcső alá venni a Ubisoft által fejlesztett Rise of a Ninja folytatását, ami fél évvel később jött ki. Addig a Ubisoft nem maradt tétlen és meghallgatva a rajongók észrevételeit az első résszel kapcsolatban csiszoltak hol a játékmenetem, hol pedig extrák behozatalával, amik jóvá tették a játékot, de sajnos sok hibát elfelejtettek kijavítani. Lássuk is, hogy miről beszélek.

 61r-3doecql.jpg

A szétszakított kötelék.

A sztori közel ott folytatódik, ahol a RoaN abbahagyta. Miért mondom? Mert az elején a Harmadik Hokage harcát kell megcsinálni Orochimaru ellen, ami lényegében a Tutorialnak felel meg. Már itt észrevehetjük, hogy az egyik változást: Nem mindig Naruto lesz a középpontban. A másik ékes példa, hogy a sztori során Sasuke kapja a másik főbb szerepet. Vissza a sztorira: A Harmadik halála után minden menne a normális kerékvágásba, amikor jön a feladat: Meg kell keresni a következő Hokage jelöltet. Innen halad a sztori Sasuke szökésének végéig. Szóval, a The Broken Bond befejezi azt a sztorit, amit a Rise of a Ninja elkezdett.

 screenlg20.jpg

Egy csapat, egy cél.

Kezdjük az eddigi legszembetűnőbb újítással. Nem leszünk egy idő után egyedül. Ugyanis lesznek küldetések, ahol egy vagy két csapattársunk is lesz. Ezek nem csak dísznek vannak, hanem igazán nagy segítséget adnak. Olyan akadályokat hidalnak át, amit más nem tud, megvéd a csapdák okozta sérülésektől stb. Minimális elem, de igazán jó példa arra, hogy itt a csapatmunka igenis fontos lehet nemcsak az akadályok leküzdésében, hanem a harcban is. Ugyanis, a harcrendszer is kapott pár extrát. A Dojoban megtanulható, hogy egy bizonyos kombó után csapattársat behívva sózhatunk még rá az ellenségre. Summa summarum: Ez az elem remekül működik.

 naruto2_broken_bond-608672.jpg

Ami megmaradt.

Amik működtek az elöző játékból azok javarésze érintetlen maradt. Amin még változtattak, az a harcrendszer. Immár egy extra sávot kaptunk, amik feltöltésével képesek lehettünk Jutsuk használatára és az Awake módot használni, ha kimaxoltuk. Baromságnak hangzik, de ezzel igazán jól lehet taktikázni és kényszeríti a játékos a bölcsebb konfrontálódásra. Továbbá 3 a 3 elleni harc is szerepel a játékban (Igaz, multiban csak 2v2 létezik.). A platformerkedés is csak annyit kapott, hogy lesznek esélyeink arra, hogy a csapdákat megússzuk sérülés nélkül. A látvány is ugyanaz maradt, csak mostmár kihagyták az animés átvezetőket. A zenei résznél behoztak az eddigiek mellé egy-két saját számot, amik egész jók lettek. És az RPG elemek is megmaradtak, mégha azok a háttérbe szorultak, akárcsak a RoaN esetében.

 maxresdefault_1_7.jpg

A Ninja élete nemcsak játék és mese.

Sajnos a játék messze van a tökéletestől. Az átvezetőkben fog meglátszani, hogy a szájmozgás iszonyat darabos, mint egy PS2 játéknál. A zenei részlegben a zenék sorrendje néha zavaros. Amikor Konohába kell tevékenykeni olyan zene szól, mintha bármikor hátbatámadhantak. A mellékküldetések igazi kétélű kardok itt. Egy részileg jó dolog volt azon miniküldetések, amik által újjáépülhet a falu. Viszont vannak olyanok, amik rendre időhúzóra készültek és nincs módja a kikerülésüknek. A karakterszámmal se vagyok multi esetén kibékülve. Főleg, mert lesznek a sztoriba olyan karakterek, amik nem is lesznek választhatók és DLC formába sincsenek. És azt hittétek, hogy a ballanszolták a karaktereket? Rossz hírem van: Még több elborult karakter lesz itt és itt nemcsak Leere gondolok. És a legszebb újítás egyben a legfeleslegesebb is: Minijátékok. Oké, jópofák, de ha bárki is játszik ezzel a játékkal, messze elkerüli ezt a játékmódot. 

 gfs_108109_2_4_mid.jpg

Értékelés:

Pozitívumok:

- Látványvilág

- Zene (mégha néhányszor eléggé bizarr zenei választások voltak)

- Néhány mellék küldetés

- Csapatharc és platformerkedés.

- Hangulat

Negatívumok:

- Kevés karakter

- Ballansz hiánya

- Átvezetők minősége

- Az többi unalmas mellékküldetés

- Felesleges minijátékok.

Végeredmény: 89% Jó

Ez a játék minden hibája ellenére hangulatos és szórakoztató. Viszont ez volt az utolsó alkalom, hogy a Ubisoft Naruto játékot fog csinálni. Igazat kell adnom nekik, mert az Ultimate Ninja Storm 2 már Xbox 360-ra készült és felesleges egy ekkora nagyágyú ellen felvenni a kesztyűt. 

Szegasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr5514191427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása