Sziasztok!

Na csak elkészültem a videóval amivel a 7. Baaad Movies Filmelemzők Oscar versenyre nevezek és amelynek alanya a One-Punch Man című 2015-ös Madhouse anime! Jó Szórakozást!

Az Anime Bemutatók sorozat 7.évada meg november elején veszi kezdetét ha minden jól megy! Köszönjük az ajánlásokat , kaptunk sok-sok igen érdekesnek kinéző alanyt.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr9612986420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2017.10.15. 22:00:13

Azt azért megemlítettem volna, hogy Saitama kopaszsága a rengeteg hosszú hajó Sónen hősnek (Pl. DBZ) a paródiája, akiknek a hajuk színe vagy hossza mindig megváltozott. Illetve a rengeteg gonosznak a túlbonyolított háttértörténete azért egy hatalmas poénforrás, mert míg egy DBZ-ben komolyan vesszük történetüket addig itt mindenki elmondja a mára-már milliószor hallott, egyáltalán nem eredeti történetét, amit nem csak mi nézők, de Saitama is már nagyon megunnt, mert senki nem tud semmi újat és értelmes indokot mondani az értelmetlen, szörnyű tetteikre.
Egyébként egy vicces videó lett, a sorozat számomra 10/10-es volt, azonban a második évad jövőjétől konkrétan megrémültem! :'(

xx18Rolandxx 2017.10.16. 03:44:59

@Tomlion:

" azonban a második évad jövőjétől konkrétan megrémültem! :'( "

Na attól én is. A J.C Staff-nak ugyan vannak jó animéi ( Excel Saga, Ghost Hunt, Karin, A Railgun franchise stb.... ) de ezek sajnos eltörpülnek az olyan szennyek mellett mint a Toradora, a Hidan no Aria, a Taboo Tattoo és a Prison School. Azért én reménykedem hátha nem szúrják el.
süti beállítások módosítása