Sziasztok!

Hatalmas csatát vívtam kedvenc videószerkesztőmmel de végül is én kerültem ki győztesen és elkészítettem nektek ezt a toplistát amelyben listáztam a 10 kedvenc momentumomat az Amerikai Horror Sztoriból. Elhihetitek, hogy nem volt könnyű csak 10-et kiválasztani hiszen rengeteg olyan jelenet van ami még belefért volna a listába.

A lista teljesen szubjektív és ha úgy vélitek, hogy kihagytam valamit vagy megosztanátok a ti kedvenceiteket akkor csak rajta! Jó Szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr788556966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása