Szegasztok!

Úgy döntöttünk, hogy nem egyben,hanem külön-külön tartjuk meg mindkét nyereményjáték eredményhirdetését, s természetesen az „Írásos Anime Kritika” verseny eredményeit s három győztesét fogjuk kihirdetni, melyre nagy örömünkre 13-an jöttek el! Igen, 6 versenyzővel többen, mint tavaly! Erre nagyon büszkék vagyunk, s reméljük, hogy a jövő évire még többen jönnek el – persze az már a jövő zenéje! ;)

Viszont most tisztázzuk, hogy másik nyereményjátékunk, az „Anime Videó Kritika” verseny még mindig tart, s egészen április 25-ig lehet még jelentkezni!

No de akkor kezdjünk is neki az eredményhirdetésnek, melyre külön meghívtunk egy vendég kritikust is, aki nem más, mint Fullmoon88, s írt is nekünk egy rövid kis bemutatkozót:

Garai Timiként és Fullmoonként futok a neten, de jobban magaménak érzem a születési nevem, így a Timire hallgatok. 2005 óta blogolok nyilvánosan, Mondo Magazinba írok, Anime Addicts munkatárs és Cosplay.hu cikkíró vagyok. A kritikáim alapján nyelvtan nácinak tűnhetek, de nem vagyok az. Szakmám szerint marketinges vagyok, úgyhogy kenyerem a szavakkal való csábítás.

Most pedig lássuk az eredményeket, a kritikákat és a nyerteseket! Ahogyan tavaly, most is mindegyik AMP tag + Fullmoon88 értékeli a műveket a 10-es skálán és azok összege dönti el a végeredményt!

trophy-gold-icon.png

Lásuk először magukat a műremekeket!

1.Mexleonidas

Mangekyo022

Nekem tetszett a kritikád, bár egy kicsikét érezhető rajta az elfogultság. 7/10

Wangood

Há’ finoman szólva sem értek vele egyet a tárgyalt anime minőségét illetően (Member álláspontja valamivel találóbb szerintem :D), de nem sajnálta rá az időt, az látszik. Túl sokat rugózik a sztorin, helyesírási hibák is előfordultak, ez egy erős közepes kritika. 6/10

xx18Rolandxx

Nehéz értékelnem ezt az írást mivel magam részéről még mindig egy 8 részes p@ahisztinek tartom a sorozatot szép látvánnyal és ennyi. Ennek ellenére a kritika jól összerakott, mondjuk a zene értékelést azt hiányoltam,szerintem fontos azokat is megemlíteni egy kritikában. 7.5/10

Barnileonidasz

(hé, a Leonidasz az én reszortom!) - Tartalmas és élvezetes iromány egy számomra meglehetősen középszerű animéről. 7,5/10

Fullmoon88

Nagyon tetszik a lelkesedésed és a mély elemzői hozzállásod, amivel szépen kibontottad, hogy neked mit adott a Black Rock Shooter, és te hogyan értelmezted a történet elemeit. Ilyen mély elemzéssel, szerintem irodalom érettségin találkoztam utoljára. Nagyon ügyes! Amin lehet még dolgoznod, az az írói stílusod és a nyelvhelyesség/helyesírás. Ha írsz, érdemes átolvasnod más nap is az irományt, sőt, akár hangosan is, mert sok helyen máshogy ér véget a mondatod, mint ahogy elkezdted. Másrészről, a szöveg mindig egy folyamatos dolog, látom, hogy a történetet és az elemzést tagoltad, de érdemes ezeket a részeket összekötni/máshogy tördelni (pl.: alcímekkel), mert így darabos lett az írásod. Mindensetre nagyon tetszenek az észrevételeid! Értékelésem: 7/10

2.csokiboti123

Mangekyo022

Őszinte leszek: kicsikét össze-vissza érzés öntött el engem olvasás közben. Régebbi kritikáink is ilyenek lehettek, ami nem baj, de egy versenyre kicsikét…. de ne aggódj, lesz ez még jobb is, csak kicsikét össze szedetebben kell megírnod a mondanivalódat. Addigra is viszont 4.5/10.

Wangood

Ez egy összecsapott munka. Didn’t like it. 4,5/10

xx18Rolandxx

Botond egy kicsit jobban is kifejthette volna a sztorit ahelyett hogy elmeséli az első 3 rész tartalmát amik kvázi csak a főbb szereplők bemutatására éleződnek ki. Hiányoltam továbbá a kifejtést, egy kritikában azért kell beszélni a látványról,csatákról,zenékről meg ilyenekről és nem csak odaírni a végére a tetszett-nem tetszett listába. Remélem nem sértem meg vele Botond-ot de ez csak egy  4/10.

Barnileonidasz

Nekem ez meglehetősen "nyers" volt, vagy nem is tudom, hogy mondjam. Pár helyen olyan volt, mintha nem is kritikát, hanem valamiféle leírást olvasnék, - a Soul Eater-ről pedig szerintem eléggé lerágott csont írni, mert otaku berkekben kábé mindenki ismeri. 5/10

Fullmoon88

Látom, hogy szereted az animét, de az írásod a műfaját tekintve nem lett kritika. Csak a történetet mesélted el, ráadásul az építkezésed félrevezető volt, egyszer a karaktereket mutattad be, egyszer a történetet epizódonként. A végén volt mi jó/mi rossz felsorolása, de ez nem adott nekem mélyebb betekintést a Soul Eater világába. Gyakorlással ezt tudod fejleszteni, olvasd vissza párszor, hogy mit írtál le. Értékelésem: 3/10

3.Bogdán Attila

Mangekyo022

Szeretem az olyan animéket, amik bizonyos szakmákról írnak, s eme kritika jó kedvet adott nekem arra, hogy meg is nézem az animét. 9/10

Wangood

Úgy rémlik, ő legutóbb is indult. Akkor nem nyűgözött le túlságosan, de ez egy jó kritika. Összeszedett, informatív, kedvcsináló hatású. Kicsit talán elfogult. 8/10

xx18Rolandxx

Maga a sorozat az egyik kedvencem és voltaképp én is csak azt tudtam volna írni amit Attila is írt. Szépen kifejtette az anime minden egyes kritériumát. Számomra ez az egyik legjobban sikerült kritika a versenyben. 8.5/10

Barnileonidasz

Kissé fennkölt és elfogult kritika, de amúgy egész jó. 7,5/10

Fullmoon88

Bemutató tekintetében nagyon jó, kedvet kaptam a Bakumanhoz! Szép munka. Helyesírást és nyelvhelyességet még gyakorold! ;) Értékelésem: 5/10

4.Suzume

Mangekyo022

Szép és részletes írás, de valami hiányzott belőle. 7/10

Wangood

Jóság, vannak. Objektív, alapos írás, minden szempontból tetszett. 8/10

xx18Rolandxx

A Sorozat anno sokáig a kedvencem volt de aztán a 60.rész környékén kezdtem megunni az egészet és akkor dobtam is. A Kritika maga olyan mint Atilla írása,jól felvázolja a történetet,a szereplőket is,a zenéket jobban is kifejthette volna mert az Opening zenék nagyon ütősek,kíváncsi lettem volna az ő véleményére velük kapcsolatban. 8/10

Barnileonidasz

Jó kis írás. Meghozta a kedvemet a sorozathoz, úgyhogy mindenképpen megérdemli a pozitív értékelést. 7,5/10

Fullmoon88

Nem elfogult kritikát írtál, gratulálok! Tetszett, hogy a pozitív és negatív elemeket is kiemelted. Szórakoztató is volt olvasni az írásodat és tetszett az is, hogy összehasonlításként megemlítettél más animéket is. A stílusod is tetszik, bár pár nyelvhelyességi hibát nálad is találtam. Csak így tovább: 6/10

5.Kenny

Mangekyo022

Találó anyag találó kritikushoz! ;) Viccet félretéve ez egy részletes és szép írás, s ahogyan sokan írták, szép volt, hogy külön kitértél a film adaptációkra is! 8.5/10

Wangood

Death Note! :D Köszönömszépen. Jó hosszú, minden részletre kiterjedő írás. Engem meggyőzött, bár kicsit sokat beszél a „semmiről”. 8,5/10

xx18Rolandxx

Hát igen a Death Note úgylátszik örök kedvenc marad sokak számára. Nem is csoda,habár bevallom még mindig nem tartom jónak az L halála utáni részeket. Ennek ellenére a kritika tetszett,főképp azért mert nem csak az animét értékelte hanem kicsit kitért az OVA-ra és a Live Action filmekre is. 8/10

Barnileonidasz

Nagyon hosszú és információval teli írás, DE a DN-ről minek írni? Ugyanaz a problémám, mint a SE-nél: minden hatodik ember írt már róla valamit (köztük én is), úgyhogy felesleges ugyanazt a rókabőrt lenyúzni újra. 6/10

Fullmoon88

Nagyon alapos elemzés, mindenre kitértél. Kicsit túl hosszú lett, de nem szólok semmit, mert én is addig írok, amíg el nem alszok a billentyűzeten. Ügyes munka és fájdalmas helyesírási hiba is alig van benne! Szép volt: 8/10

6.Danomics

Mangekyo022

Őszinte és jó kritika, viszont volt egy pár hiányosság (pl a látvány megemlítése és annak értékelése stb). De összességében szépre sikerült! 8.5/10

Wangood

Szintén egy kedvcsináló hatású, alapos kritika, teccött. 8/10

xx18Rolandxx

Erre is csak azt tudom mondani az előzőekre: Jól összerakott kis kritika viszont hiányoltam a látvány értékelését,egyedül arra nem tért ki Dani az írásában. 7.5/10

Barnileonidasz

Tök jó kis kritika ez. Megint csak meghozta a kedvem lecsekkolni az alapműt. 8/10.

Fullmoon88

Jól összeszedted, hogy miért lehet érdekes ez az anime. Néha a mondatok végére tegyél pontot! :D Ha hangosan felolvasod, hogy mit írtál, rájössz, hogy miért mondom. Csak így tovább: 6/10

7.Palacsintaxx

Mangekyo022

Palacsintaxx kritikus terminátorként tört be ide, s tökéletesen megírta a Vadon hercegnőjéről azt, amit csak lehetett. Viszont úgy éreztem, valami még is hiánzott. Lehet, hogy egy kicsivel több humor kellett volna? Mindenesetre ez akkor is jó kis kritika! ;) 8.5/10

Wangood

Ennek a kritikának lelke van! Ajj, de jó ilyen igényes munkákat olvasni. Csak azt a 100%-os értékelést tudnám feledni! 9/10

xx18Rolandxx

Palacsinta már-már kezd vetélytársá nőni annyira jó kritikákat csinál és ez alól ez az írása sem kivétel. Hozza az író stílusát hiszen minden kritikusnak megvan a saját stílusa. Csak így tovább "kolléga " :D 9/10

Barnileonidasz

A mezőny legjobb írása. 9/10

Fullmoon88

A szóismétlésre vigyázz a szóismétlésre! :D Direkt írtam így, mert sokszor találkoztam ezzel a szövegedben, plusz, helyesírásra ügyelj. Ellenben a választott anime, az, hogy részletesen utánanéztél mindennek (alkotók, művek, szinkronszínészek) a kritikád az animeiparra nézve és az írásod maga tetszik! Pont: 8/10

8.Mykola

Mangekyo022

Az eddigi legeredetibb írás, amit láttam! Viccen kívül, én örültem, hogy végre valaki nem egy kedvenc animéjéről ír, hanem egy olyanról, ami ugyan neki nem jött be, de másoknak igen, viszont olyan hibákkal alátámasztva az érveit és állításait, melyek remekül megállják a helyét (pl erőszintek, Vegeta „akárhányszor vissza heal-el erősebb lesz” cucc hirtelen eltűnése stb). A jó stílus pedig csak fokozza! 8/10

Wangood

Jó kis flamewart generált az írása, szeretem az ilyen műveket. Stílusosan megírt, nosztalgiagyilkosan őszinte kritika. A „hejjes írsá” miatt 8,5/10.

xx18Rolandxx

Mikor először olvastam azt gondoltam hogy egy újabb istenítés a sorozat felé és erre teljesen más irányt vesz a kritika. Tetszett hogy nem a szokásos módon mutatja be az animét hanem mai szemmel nézve értékeli. Jó elismerem hogy a Dragon Ball egy animemérföldkő csak a sok dicsérő kritika mellet jó volt egy ilyet is olvasni,nagyon vicces kritika lett habár a függvény szerintem kicsit túlzás volt :D  és a szokványos dolgokat is hiányoltam belőle. 8/10

Barnileonidasz

Sablonírás. 5/10

Fullmoon88

Tetszett a kritikád és a stílusod. Olvasmányos volt, és remélem nem szedtek szét, amiért ezt a kultikus sorozatot ilyen negatív fényben tűntetted fel. Nem tudok mibe belekötni. A vessző használatot azért néha többször bevethetnéd és káromkodás helyett máshogy is kifejezhetnéd az érzelmeidet. Kíváncsi lennék, hogy mi születne belőle. Pont: 7/10

9.Yella24

Mangekyo022

Beismerő vallomás következik: én egyszerűen „beleszerettem” Yella – helyett - eme fenséges kritikájába! Az írása stílusos, a humor/vicc faktor az eget veri, a kifejezések talán még Member és a Baaad Movies beszólásait is veri! Emellett tartalmasan és kiválóan elmond mindent az animéről, amit csak lehetett! Tudom, nincs tökéletes, nincs 100%, de ez számomra annyira favorit lett, hogy megmerem adni neki a 10/10-et!

Wangood

Nagyon jó stílusa van! Kicsit a jó öreg Member szöveges kritikáira emlékeztetett, bár annyira nem vitriolos. Mivel azokon az írásokon mindig jókat szakadtam, ez nagy dicséret. A „gyárilag magas ösztrogén szinttel rendelkező” kifejezést ez úton felvettem a szótáramba a „C típusú familiárisan hiperpigmentált állampolgár” mellé. 9,5/10

xx18Rolandxx

Magát a sorozatot nem nagyon ismerem hiszen 1 rész után dobtam a kukába és a kritika olvasása közben rá is jöttem hogy jól tettem. Nem túlzottan vagyok oda a KyoAni cuki moe p@ás sorozataiért  de a Free valamiféle újdonságnak számít ezt elismerem. A Kritika jól bemutatja az animét,egész korrekt iromány lett. A Wanted poszterre meg az egész szereplőgárdát rá kéne nyomatni :) 8.5/10

Barnileonidasz

Hmm. Hát, a sorozat elég gányul fest külső szemmel, de maga az írás jó. 7/10

Fullmoon88

Isteni! Imádom a stílusod és élveztem a vérfrissítő hasonlataidat! Lányként én is pont ugyanígy éltem át az animét. :) Kicsi szépséghiba: néha "elharapod" a szavak végét, és nem fejezed be őket. Ha pár nap múlva újra átolvasod az írásodat, biztos kiszúrod te is ezeket. Szívesen olvasnék még tőled. Pont: 9/10

10.Kyubi

Mangekyo022

Szép munka, csak így tovább! 8/10

Wangood

Jaj, a TTGL… :D Lelkes kritika, kicsit kiforratlan, de tetszetős. 7/10

xx18Rolandxx

Elég tömör kritika lett ,voltaképp ezzel is úgy vagyok mint Botond kritikájával. Kicsit jobban is kifejthetted volna a sorozatot de lényegében tömör és lényegre törő írás lett. Csak rövid, inkább kedvcsinálónak éreztem. 7/10

Barnileonidasz

6/10

Fullmoon88

Mecha rulez! *_* Köszi, hogy segítettél abban, hogy én is írjak róla. Pont nemrég néztem meg a sorozatot én is. Na de, a kritikádra kitérve. A szöveged nem volt gördülékeny, sokszor csapongsz és nehezen dekódoltam a mondandód. A tartalommal nincs baj, bár szívesen olvastam volna több véleményt is, például mi a véleményed Yoko-ról? Pont: 6/10

11.DasOmen

Mangekyo022

Á, Hellsing anime! Emlékszem, amikor még a legelső anime bemutatók sorozat évadban 2 részben mutattam be eme animét! Szépen megírtál mindent, a mai „vámpír kultuszról” – illetve „vámpír kultusz kasztrálásáról” (lásd „Vámpír Akadémia” a mozikban) – meg sokat dobott rajta! 8.5/10

Wangood

Szeressük mink a vámpírokat, a Hellsing valaha a top 10 animémbe is becsúszott. Azóta mondjuk átgondoltam, nem sokkal jobb a Demonbane nevű elborult suttyóságnál, de a kritika sem állít ilyet. Kellemes volt olvasni. 8/10

xx18Rolandxx

Nem nagyon tudok belekötni, nekem mindkét animeverzió tetszett bár bevallom az Ultimate jobban egy kicsit.  Viszont Gergely jól bemutatta mind a pozitív és negatív oldalát is az animének. Látszik az íráson hogy nem egy elvakult animefan írta hanem egy olyan aki azért megválogatja hogy miket néz meg . Ja és Alkonyatoltás ezerrel :)  Egyedül a manga irányába mutatott megvetés nem tetszett bár e terén szerintem bennem van a hiba,nekem rohadtul tetszett a manga. Ennek ellenére jónak tartom Gergely írását . 8/10

Barnileonidasz

6/10

Fullmoon88

Vámpírfan vagyok és néznék még JÓ vámpíros animét. Jók a szempontjaid, de az írásodra ráfér még a csiszolás. Olvasd többször vissza, hogy mit írtál le! Nagyon döcögős volt a soraidat értelmezni. A pázmányi hosszúságú mondataidon belül is többször ugráltál. Ellenben hatalmas piros pont a nemcsak animés összehasonlításokért. Pont: 5/10

12.Olah Nikolas

Mangekyo022

Nagyon nyers, nagyon tömör és hiányzik belőle a saját vélemény. 5.5/10

Wangood

Ez a kritika az AnimeAddictsra is befért volna, s ez nálam nem dicséret. 5/10

xx18Rolandxx

Lényegében ez is csak az alaptörténetet és a fontosabb karaktereket írja le,a többivel nem igazán foglalkozik. Voltaképp látszik az íráson a fanság de pont hogy ez rontja az összképet. Egy kritikának be kell mutatnia az adott dolog pozitív és negatív oldalait is .A Főgonoszokról nem is esik szó benne csak hogy egy példát említsek. Lehet hogy most megsértem az illetőt (pedig nem szeretek sértegetni)  de ez nem kritika. 4/10

Barnileonidasz

6/10

Fullmoon88

Látom, hogy nagyon szereted az animét, de sajnos nem kaptam átfogóbb képet arról, hogy milyen is az Inuyasha. Túl sok erőt fordítottál a történet és a (talán neked kiemelten tetsző) karakterek bemutatására. Amit leírsz, azt néha olvasd vissza, mert vannak elgépeléseid. Pont: 4/10

13.Bujdosi Attila

Mangekyo022

Mint írtam, szeretem az olyan animéket, melyek szakmákról szólnak, de a Silver Spoon számomra még annál is több! Szép írás, de még mindig nem az igazi. 7.5/10

Wangood

Szeretem az agrárproletár animéket (bölcsészekről miért nem készült még? :D), azoknak a kritikáját is, amennyiben így vannak megírva. 8/10

xx18Rolandxx

Jó kritika lett de immáron sokadszorra hiányoltam a részletesebb kifejtést. Lehet hogy én várok el túl sokat de szerintem egy kritikában mindenre ki kell térni legalább pár mondatban és nem csak a történetet és a szereplőket kell leírni. Remélem nem sértettelek meg, ahogy már írtam nem szeretek sértegetni senkit. 7/10

Barnileonidasz

Jó kis írás. Az anime is érdekesen fest. 7/10

Fullmoon88

Aranyos az írásod, átjött, hogy milyen anime a Silver Spoon. Véleményből vártam volna többet, de a vicces képek nagyon jók lettek! Helyesírásra és nyelvhelyességre a könnyebb olvashatóság miatt ügyelj. Értékelés: 5/10

 

Most akkor lássuk a helyezéseket, amikről előjáróban csak annyit, hogy nagyon szoros volt! Annyira, hogy egy helyen többen is osztozkodtak!

Tizenegyedik helyezett lett…. csokiboti123, 21 ponttal!

Ne csüggedj, lesz ez még jobb is! ;)

Tizedik helyezett lett….. Olah Nikolas, 24.5 ponttal!

Szép teljesítmény, de ne feled: légy egyszerre objektív és zubjektív is! ;)

Kilencedik helyen áll…. Kyubi (LOL), több, mint 34 ponttal!

Gratulálunk! ;)

Nyolcadik helyen áll…. Bujdosi Attila, aki 34.5 pontott szerzett!

Szép volt, Attila! ;)

Hetedik helyezett lett…. Barnileonidasz – helyett Mexleonidas, aki 35 pontott szerzett!

Gratula, Mexleonidas, tiéd lett a „szerencsés hetes”! ;)

Hatodik helyezett lett…. DasOmen, aki 35.5 pontott kapott!

Nagyon jó voltál! ;)

Ötödik helyezettek lettek együtt…. Suzume és Mykola!

Mindkettőtöknek gratulálunk, főleg neked, Mykola! Nagyon sokat fejlődtél tavalyhoz képest! ;)

A negyedik helyezésen szintén ketten uralkodnak, több, mint 38 ponttal…. Bogdán Attila és Danomics!

Szép volt, fiúk! ;)

S akkor most jöjjön a három király!

Harmadik helyezett lett, ezzel bekerülve a három győztes közzé…. Kenny, aki több, mint 39 pontot szerzett!

Gratulálunk Kenny! Nagyon szép munka volt! ;)

A második helyen…. Palacsintaxx, aki 43.5-el megszerezte a második legjobb helyezést!

Szép volt Palacsintaxx! ;)

És akkor itt az idő, hogy leleplezzük az idei győztest! Az idei kritikus királyt/királynét... Yella24-et, aki több, mint 44 pontot szerzett!

180px-Old_Winners_Trophy.png

Gratulálunk Yella24! Te lettél idén legjobb kritika író az Anime Manga Palota Harmadik Nyereményjátékának Írásos Anime Kritika versenyén! Fogad gratulációnkat! ;)

A nyeremények akkor (melyekről már korábban szó volt):

Kenny = Inuyasha Film: Az Időt Felülmúló Szerelem (különleges dobozolás)

Kép 010_1.jpg

Palacsintaxx = Street Fighter Anime Kollekció (Különleges dobozú kiadás, 2 anime film)

Kép 008_1.jpg

Yella24 = Ninja Scroll Anime Film (Fémdoboz, dupla lemezes különkiadás)

Kép 006_1.jpg

Természetesen a három nyertes cserélhetnek egymás között! ;) Eme lehetőségre kb egy hetet adunk (2014.04.17-ig), majd április 18-án postázzuk az ajándékokat!

A nyertesekkel kapcsolatba fogunk lépni minél hamarabb! ;)

Nagyon szépen köszönjük, hogy ilyen sokan részt vettek az idei nyereményjátékunkon, s reméljük, hogy a következőn is megint duplázni fogjuk a létszámot! ;)

Illetve, ahogyan fent írtam, a videó kritika versenyünk még mindig aktív, és április 25-ig van még lehetőség jelentkezni! Részletek a videóban!

További szép hétvégét, s köszönjük ismét! ;)

Az AMP szerkesztői + Fullmoon88

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr146023491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DasOmen 2014.04.12. 18:20:04

Gratula mindenkinek!

Az amp csapatnak a versenyt pedig köszönöm szépen, remélem jövőre is lesz! Kimondottan tetszett, hogy még egyesével is írtatok mindenkiről. Főleg Barnileonidasz összegzései nyerték el a tetszésemet. :)

xx18Rolandxx:

Nem a mangát vetem meg, hanem az irányt amibe elvitte a vámpírkultuszt. Magát a mangát nagyon szeretem, itt csücsul a poclomon mind a 10 kötet. ;)

Mangekyo22 2014.04.12. 18:32:34

@DasOmen: Szívesen, de még ott van a videó kritika versenyünk is, amire még lehet április 25-ig jelentkezni! ;)

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2014.04.12. 19:58:16

én is köszönöm szépen a versenyt és a pozitív értékeléseket. Remélem majd jövőre is lesz :)

b4l44z 2014.04.13. 13:06:46

Tulajdonképp nem is rossz ötlet ez az írásverseny.:) Én - a sok kritika ellenére - mindig szerettem a vetélkedőket, "tehetségkutatókat", versenyeket. Sokszor nem is magukért a produkciókért, a versenyzők teljesítményéért, hanem a zsűri véleményéért, a kritikákért. Ami itt a zsűriben jó volt, tetszett: 1. A vendégzsűritag meghívása. 2. A többé-kevésbé felvállalt negatív vélemények és pontszámok. 3. És az hogy ezek viszont próbáltak nagyon diplomatikusak, nem sértőek lenni, fejlődésre ösztönzőek, biztatóak lenni - sikeresen.

Úgyhogy, ja. Hajrá tovább srácok! Értve ezt nem csak a jelentkezőkre, hanem a szervezőkre, zsűrizőkre is.:)

SSJKenny 2014.04.13. 13:45:33

Nagyon-nagyon szépen köszönöm mindenkinek srácok:D A zsűri is annyira volt kedves vagy negatív velem, amennyire kellett, és a versenyzők is odatették magukat, amennyire csak kellett:)Ez a verseny nagyon sok király kritikát szült, és sok jó és király kritikust megismerhettem, de a legjobb mégis az, hogy közben részt vehettem benne és ezért hálás vagyok mindenkinek:D Én jövőre is itt vagyok, és remélem ebből a mezőnyből többen is, mert jövőre is valami hasonlót szeretnék átélni, hasonló mezőnyben csak szentimentalizmusból:) Egyszóval, kösz, én nem emelek ki senkit, csak mindenkinek gratulálok, és az Anime Manga Palota egy király hely a weben:D

Kyubi 2014.04.14. 16:19:11

Köszönöm a részvételt. :D És egyetértek az előttem szólókkal kb mindenben. De nekem kb 1 bajom volt (azon kívül hogy nem nyertem :)) : Én azt hittem hogy a BRS kritika jobb lesz, minimum 2. :(
süti beállítások módosítása