Infó a Versenyről....

2014.01.04. 00:07

Sziasztok!

Ez most inkább egy kis figyelemfelkeltő bejegyzés lesz azok számára, akik indulnak/indulni szándékoznak a szülinapi verseny valamelyikén. Ugyanis megtörtént az, ami nem hittem volna hogy megtörténik.

A tegnapi napon posztolásra került egy versenykritika, amelyben az illető a Naruto-ról illetve a Shippuuden-ről készített kritikát. Gyorsan el is olvastam viszont már akkor gyanús lett a dolog, és miután meggyőződtem az igazamról, szóltam Mangekyo-nak, hogy intézkedni kéne az ügyben. Hogy mi történt?

AZ ILLETŐ FOGTA MANGEKYO NARUTO MANGA KRITIKÁJÁT ÉS EGYSZERŰEN BEMÁSOLTA AZ EGÉSZET, DE, HOGY NE TŰNJÖN FEL, HOZZÁ RAKOTT PÁR OLYAN INFÓT AMI NEM IGAZÁN TARTOZIK EGY KRITIKÁBA. MÁS SZAVAKKAL, ELLOPTA MANGEKYO KRITIKÁJÁT!


arakawa-s2-4-1.png


Ismétlem: A VERSENYRE CSAK OLYAN KRITIKÁT, VIDEÓT FOGADUNK EL, AMIT TELJES MÉRTÉKBEN AZ ADOTT ILLETŐ/ILLETŐK KÉSZÍTETTEK. PERSZE VÁLASZTHATTOK OLYAN ANIMÉT, AMIRŐL MÁR ÍRTUNK MI IS, MINT PÉLDÁUL AZ ELSŐ 2 VERSENYZŐ, DE A PLAGIZÁLÓKAT KIZÁRJUK!


Na csak ennyit szerettem volna, további jó készülődést és versenyre! SZIASZTOK!

Mangekyo022

Sajnos a hír igaz! Annyival egészíteném még ki, hogy nem csak a Naruto Manga kritikámat másolta be, hanem a Naruto Shippuuden anime kritikámat is!

http://animemangapalota.blog.hu/2012/04/15/naruto_manga_kritika

http://animemangapalota.blog.hu/2011/06/28/kritika_by_mangekyo022_naruto_shippuuden

Ahogyan már xx18Rolandxx kollégám, valamint a videóban is említettük: teljesen originát legyen! Lehet ugyanarról az animéről írni, de akkor is saját szavaitokkal írjátok!

Reméljük nem lesz több ilyen, s természetesen most is szeretettel várunk mindenkit, aki tiszta szívből részt szeretne venni a versenyen!

Mangekyo022.

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr345730456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2014.01.04. 20:22:06

Jézusoooooooom , atya úúúúr isten :D kigondolta volna. Na jó én láttam ,de nem akartam szólni.

Szofron (törölt) 2014.01.13. 00:21:25

Pofátlanság csúcsa :D Legalább annyi fáradtságot vehetett volna hogy nem a versenyt indító oldal kritikáját másolja be.

mykola · http://megosztanam.blog.hu/ 2014.01.17. 22:53:02

Basszus... pedig én is a naturó kritikát akartam ide másolni :S
süti beállítások módosítása