Szegasztok!

Elérkeztünk hát az Anime Bemutatók Sorozat harmadik évadjának befejező videójához, amiben együtt mutatjuk be minden idők legjobban elkészített manga-anime adaptációját, a Yu Yu Hakusho-t, mely szerintünk még a mai napig megállja a helyét! A végén pedig egy kis meglepetés azoknak, akik "hiányolták őket a második évad óta"! ;)

Update: Na, szerencsére fellehetett rakni F*cktube-ra is, szóval aki (még mindig) nagyon ragaszkodik eme videómegosztóhoz, azoknak itt a "youtube-os verzió".

U.I.: Az következő évad 2014 február vége, illetve március elejétől indul, melynek rengeteg oka van. De cserébe 3 (igen, HÁROM) anime is be lesz mutatva az első videóban! ;)

Jó szórakozást a videóhoz! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr345689539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

silly3200[Spyrofan] 2013.12.13. 22:37:21

Régen még az Animax-on vagy Anime+-on néztem ezt a Animét! Szerintem ez 1 remek anime! Jó lett a videó!

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.12.14. 16:11:24

nagyon jó kis sorozat volt. S valóban sokat emelt át a dragon ball és a yu-yu hakuso egymásból. Még a támadások is hasonlóak nagyon. Gondolok itt pl arra a pisztoly lövéses támadásra, ami nagyon kamehame, vagy inkább vegita Big Bang támadására hasonlít. Nem tudom,hogy melyik mangaka kölcsönözte a másiktól ,de kellemes érzéssel töltött el az anime nézése.

Na igen a naruto hogy honnan koppint . Hmm végülis nekem nem lenne problémám a másolással, ha azt egy remek körettel tálalnák mint ebben az animében. Érdekes ,hogy az újabb animék, már megse próbálnak hozzátenni új dolgot a "sablonokhoz" amit a nagy elődök,mint yu yu hakuso,dragon ball ,hakutono ken ,hajime no ippo lefektettek.

HimuraHun 2013.12.19. 13:17:46

A főgonoszokról alkotott véleménnyel nem értek egyet. Mai napig irritáló, hogy nem volt egyetlen igazi gonosz karakter a sorozatban. Mindenki aki számít megtér és sajnáltatva van, akárcsak a Narutoban Obito. Another Kishi Copy... :D
Arról meg ne feledkezzünk meg, hogy a torna, Hiei karaktere és Yusuke technikája is a Dragon Ballból van kimásolva. Gondoltam , ha már ti nem teszitek hozzá, az objektívitás érdekében én hozzáteszem. De ahogy látom Palacsintaxx is kitért erre.
@Palacsintaxx : az még mindig Hokuto no Ken. ;D

Near93 2014.06.09. 17:53:09

Meg merem kockáztatni, hogy még a Dragon Ballnál is jobb. Ezt azért mondom, mert míg a Dragon ballre nem visz rá a lélek, hogy újranézzem, addig ezt már vagy 5x végignéztem a TV-ben és egy részt sem hagytam ki. Tervezem hogy újranézem darálva. :D

És örülök neki hogy ezt is megvették a magyarok, még ha a szinkron nincs is mindig a topon, azért nem mondanám vészesnek. Egyetlen zavar Kurama, aki női hangot kapott, ám mint később kiderül férfi :D

Szerintem látták hogy a japán szinkronját egy nő adja, és ezért úgy gondolták hogy lehet nő a karakter. :D

xxroland23 2014.06.09. 19:38:56

@Near93:

Igen ezt már az indán is megemlítették nekem a videó alatt utána is néztem és mint kiderült Kuramának az az Ogata Megumi adja a hangját aki a Sailor Moon-ban volt Uranus hangja (hasonló fiaskó volt ott is ) illetve olyan karaktereket játszott még mint Harribel a Bleach-ben illetve a 90-es évekbeli Yu-Gi-Oh-ban ő volt egyaránt Yugi és a Fáraó hangja is.

myanimelist.net/people/287/Megumi_Ogata

De amúgy én is lánynak néztem amíg meg nem említették hogy fiú mert voltaképp semmi nem utal rá hogy lány lenne, még a rókaformája is inkább lányosnak tűnik a sorozatban.

Near93 2014.06.13. 10:38:33

@xxroland23: Arról nem is beszélve hogy nagyon feminim a megjelenése. Nekem ezzel nincs bajom, sőt mi több megszoktam hogy Zsigmond Tamara hangján szólal meg. Ha csinálnának egy új szinkront, amiben már férfi adná a hangját, az kifejezetten zavarna.
süti beállítások módosítása