Sziasztok!

Igen már megint Elfen Lied de ezúttal Member mester száján keresztül hallhatunk  róla véleményt! Jó Szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr785556293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2013.10.08. 07:54:44

Az Elfen Lied örök és megunhatatlan... Vitatéma.

HimuraHun 2013.10.08. 08:59:54

@Member: Hát azért az elmúlt években annyi érv és érvtelenség elhangzott, hogy ezen nem hiszem, hogy önismétlések nélkül lehet még csámcsogni. :D Vagy pont ez a szépsége, hogy mindenki elmondja minden alkalommal ugyanazt? :'D

mykola · http://megosztanam.blog.hu/ 2013.10.12. 00:23:41

Én sohasem tekintettem Lucy-ra mint pozitív karakterre. Attól, hogy Kouta megbocsájt neki, vagy sem a néző nem köteles ezt elfogadni. Nekem nagyon tetszett anno.
Ami a meztelenséget illeti, egy-két helyen akit izgat amit lát sürgősen keressen fel egy pszichológust.
Ami zavart, hogy a százlábú kis csaj megölte a nőt. Az NAGYON zavart. Több dologgal nem volt nagy gondom.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.10.12. 11:32:07

@mykola: @HimuraHun: @Member: a videónak teljesen igaza volt. Gratulálok a készítőinek. Maga az anime szinte semmi pozitívumot nem tud felmutatni a látványon kívül számomra. A történet gagyi megy a rinyálás. A drámai hatást nem érezhetjük, a sok fanservice ,és vérfertőzés után. Kouta megbocsájtása sem volt az igazi, hiszen megölte a teljes családját a leányzó. Nem tudom ,hogy ez az anime mitől lenne művészi, és tele érzelemmel. A japánok előszeretettel rajzolnak síró karaktereket, eltorzult drámaiságot kifejező arccal, de meglövik az egészet valami nevetséges történettel, vagy helyzettel.

A kis anime fanok között egyébként persze hogy sikeres, a sikere pedig a következő okokban rejlik. Bárki bármit mond a többség szerintem a sok fanservice miatt szereti, amit megfűszereznek töménytelen értelmetlen öléssel, és ember kínzással, ala letépem a karod és lábad. Plusz a vérfertőzés amely náluk biztos az "igaz szerelem" jelző vel illetnek.

Persze ez csak az én véleményem.

HimuraHun 2013.10.12. 16:54:33

Maga a fanservice nem jelent gondot, a gondot az jelenti, amikor ez viszi el a hátán az adott címeket.
Az anime nyitánya viszont zseniális szerintem.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2013.10.13. 15:16:29

@HimuraHun: Háááát, az engrish után itt a japin. :)
@mykola: Nekem is nagyon tetszett anno, Lucy-t már akkor sem kedveltem, de időközben eléggé átértékeltem.
@Palacsintaxx: A semmi pozitívum viszont erős, Nana karaktere abban nagyon jó volt, képes volt "embernek" maradni ennyi hülye között és ha jól tudom, a manga végén kvázi csak ő kap Happy Ending-et az ott túlélt Kurumá-val.

Peter1989 · http://peter1989.wordpress.com/ 2013.10.14. 16:22:39

@Member: Hehe, na igen. =D Sok felmagasztalt animét kritizáltam már, és kaptam is "sok szépet és jót" utána. De eddig csak az Elfen Lied-nél történt az meg, hogy egy fan külön bejegyzést szentelt annak a blogján, hogy jól leoltson, mert nem elismerően nyilatkoztam a kedvencéről. =D

Egyébként jó lett a videó. Eszembe juttatta, hogy lassan nem ártana majd újrafogalmazni, a saját régi kritikámat is. =)

Mangekyo22 2013.10.20. 14:46:27

@Peter1989: "Sok felmagasztalt animét kritizáltam már, és kaptam is "sok szépet és jót" utána."

Ne is mond, tudom mit érzel, lásd Dragon Crisis, ahol minden kis Loli imádó elküldött melegebb éghajlatokra! XD

A videó nagyon jó lett, Member, mint mindig. ;)

tonkacsa 2013.10.20. 17:15:09

Részemről nekem bejött az animé, mert kevés mű van, ami így mellbe vágott volna, (konkrétan a kutyás rész), nekem a történet is tetszett és valamilyen szinten azt is megértem Kouta vívódását is, mert Lucyt kétféle emberként ismerte meg és mindkét kép benne élt, mellesleg a film végi nem éppen happy endet is annak tudom be, hogy a főszereplők valószínűleg soha nem tudták volna túltenni magukat a múlton, ezzel Lucy is tisztában volt és ezért kellett meghalnia. Ami a fanservicet illeti, a magam részéről nem foglalkoztam vele, a bevizelést sem poénnak fogtam fel, hanem, hogy azt jelzi, hogy Lucy annyira amnéziás, hogy a wc használatával nincs tisztában. Röviden szerintem túl nagy jelentőséget adtok a tipikus japán kreténségeknek, ha nem foglalkoznátok vele jobban élveznétek a filmet.
süti beállítások módosítása