Szegasztok!

Sorter és Blacksheep élménybeszámolókkal kedveskedtek nekünk 2 nyári filmről, az új Superman filmről, valamint a Szörny Rt. "előzmény" filmjéről.

Ebből egyet Wangood-al megnéztünk s majd írni is fogok róla - ha Leó be nem előz ;) -, a másikat nem láttam, de szerintem akkor sem volt semmi értelme "előzményt" készíteni egy olyan filmnek, aminél semmit nem kellett megmagyarázni... szerintem.

Jó szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr655408602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.07.16. 20:42:32

Annyira utálom az óvatos kritikákat. Mindig ez a finomkodás. "Annyira nem rossz ez a film" "egész jó maga a film mert betölti a funkcióját ez egy látvány film" jó tudom nem idéztem szó szerint. Most őszintén. Miért nem lehet kimondani ,hogy szar ez a film? /Supermanre gondolok/ Ilyen egyszerű. Kit érdekel, hogy jól nézki. A filmeket mindig a történet és a cselekmény vitte a hátán, az a fontos. Azért ma már nem olyan nagy dolog szép látvánnyal felruházni egy filmet ha van mögötte pénz. Ez mindig borítékolható. A film szar :P Ennyit kellett volna mondania a srácnak :) 7 percen keresztül arról beszél hogy látványos..... nekem nem tetszett ez az élmény beszámoló na :D Ja a végén meg lehúzza. Tehát most döntse el hogy ez egy idézem " jó film" vagy amit nem mondott ki, ez egy szar film.Ellent mond magának. Tehát a végén azt mondja hogyha úgy ülünk be hogy nincs semmi elvárásunk a történettel kapcsolatban. Tehát a reggeli kula is izgalmasabb /elnézést a vulgarításért/ amit kinyomsz magadból akkor élvezni fogod a filmet. hmm.... de amúgy meg jóóó film... hát persze :D

xxroland23 2013.07.16. 21:14:27

A Szörny Egyetem egy halálian jó film,méltó előzménye az 1.résznek. A Superman cuccokat meg mindig is rühelltem,méltatlanul felhypolt ócskaság.

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2013.08.10. 02:22:38

@Palacsintaxx: Még mindig jobb, mint a régebbi Superman filmek.
süti beállítások módosítása