Szegasztok

Holnap egy szép kis kritikával foglak fogadni titeket, de ma egy videót rakok fel egy olyan sorozatról, amely szerintem ellentmond nevének, s mely sorozat kísértetiesen emlékeztet a Naruto egyik legfőbb hibájára, miszerint pont az alapkoncepció lett elrontva.

Jöjjön hát a Hollywoodi Hírügynökség! Jó szórakozást! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr505279790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

annnie 2013.05.03. 21:17:30

Hát őszintén megmondom, nagyon meglepődtem, amikor ezzel a videóval találtam szembe magam itt... de hogy a Naruto egyik legfőbb hibájára világítana rá... hát erre nem gondoltam :D:D De meg kell mondjam, van benne igazság. Bár a videó nézése közben ez, mint mondtam, nem jutott eszembe:) Mindenesetre nagyon szeretem a Hollywood hírügynökséget, úgyhogy örültem a posztnak :D
süti beállítások módosítása