Sziasztok!

Respect és Tisztelet Member Mesternek amiért ezt az agyondrámázott sorozatot képes volt végigszenvedni!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr25165920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.03.24. 18:26:29

a főszereplő lány :D rondán igénytelenül megrajzolt, és szellemileg visszamaradott személyiség. Komolyan olyan mintha valami születési rendellenesség miatt, nem leragadt volna 6 éves szinten az intelligenciája :( rémes , én sem bírtam végig nézni a sorozatot 3 rész után dobtam :)

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2013.03.24. 18:51:01

@Palacsintaxx: Érdekes, amilyen elszántan védték nekem anno páran az Air-t, most annyian mondják, hogy egyetértenek a Kanon véleményemmel. Vagy megváltozott azóta a közízlés, vagy rossz emberekkel barátkoztam. :D

xxroland23 2013.03.24. 19:23:49

@Member: Én az Air-t se láttam de ezek után még jobban sem fog érdekelni. Az Angel Beats fényévekkel jobb szerintem mindneképp tegyél vele egy próbát.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.03.26. 22:16:07

@Member: én láttam anno az air-t ,de olyan fantörpikus sorozat volt, hogy egyáltalán nem tudtam rá vissza emlékezni. Pár hete vezettem be egy ismerősöm az animék világába, most még azt a korszakát éli, amikor az ilyen ecchis romantikus .... sorozatok jönnek be neki. Hamarosan szerencsére túl lép rajta. Ő nagyon elvolt ragadtatva mind a kettő sorozattól :P ,ebből okulva azt a következtetést lehet levonni,hogy az ilyen animék rajongói általában minimális ismeretekkel rendelkeznek,tehát lehet hogy tényleg eddig csak a silány minőséget látták. Főleg a fiatalabb korosztály, akik nem hajlandóak megnézni egy 2008 előtti animét sem mert a rajzolás nem tetszik nekik, kevesebb benne a cgi stb.... Egyébként mostanában ahogy látom kezdték felújítani a régi sorozatokat is, pl a hunter x hunter külön tetszett, sőőőt azt a hírt hallottam, hogy folytatják majd a manga alapján valami bogaras arc jön :D majd,de nem akarok hülyeséget mondani, csak egy külföldi fórumon olvastam.

Peter1989 · http://peter1989.wordpress.com/ 2013.03.29. 23:51:54

@Member: Én mindhármat dobtam anno 4/10-el. Egyszerűen pont az volt velük a bajom, mint neked is, hogy a KyotoAni jómunkásemberei azon a "nyertes taktikán" sohase tudtak túllépni, miszerint a karaktereket megpróbálják a lehető legnyomorultabbnak beállítani, aztán ezzel a dolog (szerintük) el van intézve (jó öreg hatásvadászat ugyebár). A melodráma az egekben jár, csak épp baromira inkoherens az egész cselekmény, és az élethez nincs semmi köze, amire a fanok előszeretettel hivatkoznak. Hozzáteszem, volt már olyan, aki az inkoherenciát azzal magyarázta, hogy "hinni kell a csodákban"… =/ Szóval ezt rakd össze. =)

A közízlés, mielőtt még véletlenül elbíznád magad, oly sokat nem változott. =) Egyszerűen csak annyi történt, hogy vannak már más, aktuális hypeok, amikre jobban tapadnak azok a bizonyos védelmezők. Gondolok itt a Guilty Crown-ra, vagy a Sword Art Online-ra.

Peter1989 · http://peter1989.wordpress.com/ 2013.03.30. 00:01:04

@Palacsintaxx: Manapság sokak szerint, egy 2000-res anime már retronak számít, ezért meggyőződéses alapon, nem is hajlandók régebbi animéket nézni. Sőt, sok Top listán sincs már 2000 előtt készült anime.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2013.03.30. 07:01:05

@Peter1989: Sword Art Online, igen, meglepő módon egy bizonyos történet végén ez is sorra fog kerülni, főleg az ALFOnline miatt.

Nincsenek csodák. A "csoda" nem más, mint valószínűtlen események véletlen bekövetkezte pozitív hozadékkal, az esélyük szinte nulla és nem valami felsőbbrendű erő szán meg ezekkel. Abban bízni, hogy az öledbe hullik több szerencsétlen, de vonzó alkatú lány esetleg, háááát. :D

Peter1989 · http://peter1989.wordpress.com/ 2013.03.30. 11:40:04

@Member: Az ALFheim Online (látom ez a poén nem csak nekem jutott eszembe =D) tulajdonképpen nem más, mint az anime saját filler arcja, ami ha lehet, még rosszabb, mint az eredeti. Ahogy a blogomon is megfogalmaztam, az ide vágó bejegyzésben, a lényegét egyetlen slágerből idézett mondattal össze lehet foglalni: "I need a hero!". Még a SAO-ban legalább az a kifogás megvolt, hogy felfelé kell haladni a népmesébe illő 100 emeletes "toronyban", addig itt már az elején világossá tették, hogy a nagy fáig kell eljutni, ami a repülés képessége miatt ugye elég gyorsan végrehajtható lenne. Akkor viszont (logikusan), túl hamar véget érne, így mindenféle mellékutakra tévednek, és (ha már játékról van szó) "mellékküldetéseket" vállalnak be, időhúzás gyanánt. Ráadásul az egy dolog, hogy az itteni főellenség még nyomorékabb, mint amilyen az első volt. Az viszont milyen már, hogy az egész felhajtás A Suna miatt volt, erre fel Kirito mégse "élete szerelmével", a "kiszabadított királylánnyal", hanem inkább a sidekickjével, Suguhával romantikázik a felhők között.

Oldalakat tudnék megtölteni ennek az animunak a hülyeségeivel , de ami miatt szerintem mindenképp kiemelkedő a többi gagyi közül, hogy ez nem csak simán anime, hanem gamer szemszögből nézve is rossz. Aki csak a Diabloval játszott, még az is temérdek hülyeséget fog kiszúrni, hát még az, aki túl van már jó pár szerepjátékon, köztük komolyabb, összetettebb darabokhoz is volt szerencséje.
süti beállítások módosítása