Szegasztok!

Itt az újabb anime bemutató videóm, ezúttal a KissXSis című förtelemből, mely számomra teljesen érthetetlenül vált népszerűvé bizonyos körökben, főleg ha azt vesszük, hogy a fanservice poénok erősen átbillennek az Eiken Club szintjére.

Eredetileg Youtube-ra akartam felrakni, de ugye a youtube szokásához híven letiltotta a Bandai-Channel-re hivatkozva, ami azért érdekes, mert pl Member KissXSis-es videóját nem tiltotta le, az enyémet meg annak ellenére, hogy még Vazul Nénit is odaírtam, mint tulajdonos.

Szóval megpróbálom vízszintes tükrözéssel felrakni majd oda (legalábbis az anime jeleneteket fogom tükrözni), addig viszont csak az indavideó verzióval kell beérni.

Jó szórakozást!

U.I.: Hamarosan lesz eredmény hirdetés, de mivel az egész AMP stáb értékel, ezért eltart egy darabig. Megértéseteket köszönjük (én, Wangood, Leó, MrtTimbol és Roland).

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr335126780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.03.10. 22:15:43

Próbáld ki a Hajime no Ippot, shounen fight ,de talán a legjobb fajtából. Remek vígjáték, rámerek tenni hmm 3 üveg edelweist :D hogy tetszeni fog .

mykola · http://megosztanam.blog.hu/ 2013.03.11. 00:21:48

:D ennek az animének szerintem egyetlen célja van, mégpedig, hogy kielégítse a perverzek egy széles spektrumát.
Én magam is egy elég elfajzott alak vagyok, de ez az anime annyira értelmetlen, hogy nem voltam képes végignézni.
A fiú nem tudja eldönteni mit akar, vagy csak nem akarja eldönteni. Nagyon idegesítő.
Még annyit tennék hozzá, hogy a szülők egyenesen támogatják a "kapcsolatukat".

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.03.11. 13:40:25

egyébként :D hmm valld be a kritika mögött :D egy félrevezetés áll:P valójában rajongsz az ilyen animékért. Én is néztem korábban, de nem bírtam végig nézni a sorozatot ,mert rémesen erkölcstelen volt. A videó végefelé a szemüveges csaj ,tényleg nyakba vizelte a srácot ?:D Nem tudom, a japán mangakáknál a pedofilia mellett a pisi féthis áll központban. A gay főhősöket már nem is merem említeni, miért lett ilyen sok szenny az utóbbi 5 évben? Mond Mangekyo22 ? egy társadalom ,hogy rajonghat ezért ? Miért nem lehet egy normális animét csinálni,ha már megvan hozzá az anyagi háttér ,a rajztehetség. Miért kell ilyen mélyre jutni ? Szerintem igény biztos lenne az igényes animékre.

Mangekyo22 2013.03.12. 07:03:34

@Palacsintaxx: Hidd el, kicsit sem élveztem jobban, mint te, főleg ilyen "mesés humorral". Egyedül az Eiken Club, Platonic Heart, Princess Princess meg a My Little Sister Can't Be This Cute voltak rosszabbak.

Igen, valóban nyakba vizelte a gyereket.

Hogy miért jelennek meg ilyen animék ahelyett, hogy értelmesebbeket készítenének, nem tudom. Jelennek meg ugyan még most is igényesebb animék, de már tényleg az ilyenek uralják a piacot. :( Mondjuk Peter1989 jobban eltudná mondani, hogy miért erre van igényük s nem a valóban igényes animékre.

TReKeS 2013.11.07. 20:05:14

Nem azért csesztetik az öccsüket mert nem találnak mást, hanem mert szerelmesek belé kis koruk óta, de azért nézd meg az OVA részeket abba több is kiderül. (perverzebbek mint az alap részek :D"
Egy nap alatt megnéztem 12 részt, a tüdőm fáj annyira röhögtem. :D
Végül is én nem értek egyet a "poénok" terén mivel én szarrá röhögtem magam, de hát jól mondtad: Mindenkinek más tetszik!
Na kb. ennyi lett volna végül is egész jó teszt volt.
Üdvözletem!

Near93 2015.08.02. 18:19:42

Azért ebbe a vérfertőzés dologba kicsit jobban belemennék. Van három serdülő gyerek, akik együtt nőttek fel, de nem vérszerinti testvérek, csupán a szüleik házasodtak össze. Én nem ítélem el azt, aki vonzódni kezd a mostoha testvére iránt. Oké, tény, hogy egy család de mégis mióta természet ellenes egy olyan emberbe belezúgni, aki semmilyen szinten nincs veled rokonságban, csupán együtt éltek?

Ezzel most nem védeni akarom a KissxSiss-t csupán eme momentumát igyekszem tisztázni. Ezen kívül tényleg egy alja sorozat, ami maximum egy Hentai animének felelt volna meg
süti beállítások módosítása