Sziasztok ismét!

Nem hittem volna hogy még ma sőt azt se gondoltam volna hogy valaha elkészülök a videóval. A Movie Maker kétszer is felmondta a szolgálatot az eleve haldokló mikrofonom pedig végleg kipurcant.De így legalább végre tudtam újat venni amihez már hangfelfogó szivacs is van.Mondjuk ezért néhol picit halk a hangom de összességében nem lett rossz a videó.

A Videóban feltűnik egy különleges vendég is ,a végén kiderül hogy ki is ő!. Jó Szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr155080835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2013.02.15. 06:00:34

Tényleg jobban vágtad és a cinizmus is jobban átjött. Látom, a Family Guy-t szereted. :)

XIII. Benedek utódja ezek szerint eldőlt? :)

xxroland23 2013.02.15. 08:49:24

@Member: Family Guy,South Park,Simpson Család alapsorozatok nálam :)

Köszi az elismerést.

Ha tényleg egy 14 éves démonsrác lesz az utód akkor gáz van hehe vagy pedig egy másik 14 éves lesz aki a nagymellű bíboros nővére nélkül semmit sem tud csinálni (Trinity Blood).

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2013.02.15. 10:45:25

@xxroland23: Én mondjuk Mangekyo-val mondattam volna fel azt, hogy "olcsó poén", nem kell mindenhova FG utalás. :)
süti beállítások módosítása