Sziasztok!

Íme egy újabb epizód melynek alanya egy olyan sorozat amivel a készítők a fanok kedvében akartak járni de ami kisült belőle az...inkább.... Nézzétek meg a videót és megtudjátok!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr185046687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kvakond · http://animereview.freeblog.hu 2013.01.28. 01:03:09

Újra ugyanazt tudom mondani:

Ne közvetlenül a mikrofonba beszélj! Fújod. Ha fújod, akkor zajos lesz. Ha zajos, akkor nem lehet érteni, amit mondasz.

Mangekyo22 2013.01.28. 19:49:35

@Kvakond: Mondjuk ez néha nálam is probléma. Van valami jó trükk a "rácsomagolom a papírt a mikrofonra s azon keresztül beszélek" trükkön kívül? Én ezt szoktam használni, s félig meddig jól tompítja.

Amúgy az animéről mi a véleményed?

Kvakond · http://animereview.freeblog.hu 2013.01.28. 21:02:15

@Mangekyo22: Nekem nincs ilyen gondom, mert nem rendes mikrofonnal veszem fel, bár a clippingre így is figyelni kell. A trükk egyébként tudtommal az, hogy az arcod mellé és nem elé tartod a mikrofont, tehát oldalról beszélsz.

Az animét már az új irányelv szerint kezdtem el (ami nagyon szar azt nem szenvedem végig), így ha jól emlékszem 2-3 rész után spájzoltam el. Azóta se hiányzik.

xxroland23 2013.01.28. 23:15:54

@Kvakond: A Mikrofonomhoz ugyan járt egy ilyen kis szivacs amit rá lehetett tenni csak az már valahol szerintem a szeméttelepen van vagy eltűnt valahol a lakásban.

Én úgy vagyok vele hogyha már rá adtam a fejem akkor csak azért is végigszenvedem mégha a végére már harakirit akarok elkövetni miatta.Én márcsak ilyen mazochista vagyok :D

Mondjuk most akarok belekezdeni az Accel World-be ami állítólag egész élvezetesre sikerült. De aztán újabb kínzás jön ugyanis elhatároztam hogy belekezdek az Ayashi No Ceres-be.

Kvakond · http://animereview.freeblog.hu 2013.01.29. 20:59:46

@xxroland23: Az Accel World olyan mint a SAO, csak rosszabb. Vagy másképpen rossz.

xxroland23 2013.01.29. 23:00:11

@Kvakond: Az első 10 részen túl vagyok és eddig rohadtul tetszik. Kíváncsi vagyok hogy a végére is megmarad-e ez a véleményem?!

Mangekyo22 2013.01.30. 13:20:43

@Kvakond: Lol, rosszabb az Accel World mint a SAO? Pedig sokan fordítva mondják... S mi a véleményed a HACK animékről? Hasonló stílusúak...

xxroland23 2013.01.30. 17:05:17

@Mangekyo22: Egy dolog már biztos nem tetszhett neki benne,az pedig az hogy az Ali Project énekli az ending dalt :D

Kvakond · http://animereview.freeblog.hu 2013.01.30. 19:18:37

@Mangekyo22: Azokat nem láttam még. Majd ha egyszer több időm lesz.

@xxroland23: Erre látod nem is emlékeztem

Peter1989 · http://peter1989.wordpress.com/ 2013.01.31. 22:02:08

Lehet kapni olyan füleseket, amihez van mikrofon is, probléma megoldva.

Amúgy szerintem teljesen felesleges volt az elejére, végére az a "paródia"... egyrészt kínait utánoztál, másrészt szörnyen gyerekes.

xxroland23 2013.01.31. 22:37:54

@Peter1989: Egyszer próbálok valami érdekeset csinálni a videókba és pont nálam kell jönni ezekkel a dolgokkal. Vajon mért nem lepődöm meg?

Ha jobban megnézed Mangekyo is csinált már ilyet csak más formában.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2013.02.01. 07:00:22

Ugyanazt tudom mondani mint az előttem szólók, egyszerűen nem értettem, amit mondasz. A japós résznél még oké, de aztán teljesen zajossá válik.

Peter1989 · http://peter1989.wordpress.com/ 2013.02.01. 09:16:33

@xxroland23: Ha érdekes alatt erőltetett és gyenge humorizálást értesz, akkor igazad van, valóban "érdekes" lett. =)

Elmondták már neked itt többen, olyanok, akik régóta csinálják és értenek is hozzá, mégis mi a frászkarikát kéne csinálnod, hogy értékelhető videó kritikákat készíts. Ám nagyon úgy tűnik, neked nem ér a beszéd, és makacsul ragaszkosz, a "sajátságos" gagyihoz. Aztán ha valaki kritizál, megsértődsz... vajon miért nem lepődök meg? =)

Hogy Mangekyo mit csinált, nem változtat azon a tényen, hogy te mit csináltál. Max azt bizonyítja, hogy a hülyeséget le tudod másolni, amit nem neveznék erénynek. A gyerekes ujjal mutogatás, miszerint "én csinálhatok hülyeséget, mert más is csinált hülyeséget" pedig már 5 évesen se működött.

xxroland23 2013.02.01. 15:26:54

@Member: Te hogy csinálod hogy az ilyen "mellékhangok nem hallatszanak a mikrofonodba Mester Mester? Odaraksz egy zsepkendőt vagy valamit?

@Peter1989: Én márcsak ilyen makacs vagyok de idővel képes vagyok belátni a saját hülyeségemet és túltenni magamat a dolgokon.Mondjuk elég könnyen fel is húzom magam mindenen ami számomra sértésnek hangzik ,ez már gyerekkorom óta így van sajnos én nem tudok leszokni róla. Őszintén szólva soha nem akartam komolyabban videózni csak aztán Mangekyo megbízott ezzel és hát úgye "ha kell akkor kell "alapon elvállaltam bár sejtettem hogy nem lesz könnyű. Inkább írni szeretek. De kezdek belejönni és lassan bár de ráérzek az ízére.

Tudom hogy te csak az igazságot írod és mint köztudott az igazságot sose könnyű elfogadni. Csak próbálkozom. Sose leszek olyan jó mint a többiek de igyekszem.

Piece and Love ;)

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2013.02.01. 15:39:56

@xxroland23: Nem tudom, nekem is csak egy 1500 forintos mikrofonom van, de ettől még viszonylag ritkán "köpöm le" (ha figyelitek, az alsó hangokat le szoktam keverni utólag, hogy valamennyire kiszűrjem). Talán megtanultam az évek során, nem tudom. :)

Kvakond · http://animereview.freeblog.hu 2013.02.01. 20:30:46

@xxroland23: "Őszintén szólva soha nem akartam komolyabban videózni csak aztán Mangekyo megbízott ezzel és hát úgye "ha kell akkor kell "alapon elvállaltam"

Akkor ne csináld! Nem akarok szemét lenni, de most vagy élvezed vagy nem. Ha nem, akkor kétlem hogy Mangekyo vagy bárki más fegyvert tartana a fejedhez.

xxroland23 2013.02.01. 21:01:56

@Kvakond: Igen az elején volt bennem egy kis para de hát senki sem úgy születik hogy mindent tud igaz?

Róma se egy nap alatt épült,mindenhez idő kell. Te se úgy kezdted hogy egyből tudtál mindent,mindenbe bele kell jönni.

És végül is,jó dolog szar sorozatokat lehordani a sárga földig. Ez az élvezetes része :)

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.02.05. 14:23:07

Szerintem egész jó volt az ismertető, a kezdete kifejezetten tetszett :P Kis hibák voltak benne, de a tartalom a lényeg mindig :P a Kivitelezés ,ha élőszóban kell valamit alkotni ,szerintem lehet másodlagos. Nem mindenkinek adott hiperszuper technikai háttér a dologhoz, ezzel is sok munka volt:)
süti beállítások módosítása