Sziasztok!

Íme a sorozat legújabb része amelyben a Dantalian No Shoka című animéról beszélek nektek egy kicsit. Rövidebb lett ugyan mint az előző de véleményem szerint mindent elmondtam róla amit akartam.

Jó Szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr784984858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.12.28. 15:14:29

Jajh, jajh, jajh, nem számítottam saját magamra. :)

Pár észrevétel: mencoder, hogy ne reklámozz más konvertálót. :) Parancssoros, de idővel bemagolható.

Örülök, hogy pár effekt már megjelent a vége felé, sztem az intrót is dolgozd át hozzá, ne éktelenkedjen ott az a movie maker. ;)

Mangekyo22 2012.12.28. 15:19:21

@Member: Movie maker-ről már én tehetek, mert az introt én dobtam össze kutyafuttában, bár megjegyzem, nálam már gyakorlatilag "védett jeggyé" vált, ergo ha benne látod egy videóban, nagy a valószínűség, hogy én voltam ;).

Próbáltam régebben, de csak nem akarja leszedni (ha meg igen, visszarakja később).

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.12.28. 16:29:53

@Mangekyo22: Ennél jobb védjegyet is találhatnál. :D

Peter1989 · http://peter1989.wordpress.com/ 2012.12.28. 18:31:42

Három tanács. Nero Wave Editor vagy Audacity tökéletesen alkalmas arra, hogy előre felvedd azt, amit majd később a videó alá szeretnél bevágni. Ezzel máris megspórolhatnál minden dadogást, nyelvbotlást, szókeresést, egyéb nemkívánatos dolgot. Plusz van mindkettőben zajszűrés.

Ne fojtsd meg a szöveget azzal, hogy rányomsz kismillió kiemelő eszközt. Félkövéren bőven elég, a dőlt fölösleges, az aláhúzás kifejezetten zavaró. Inkább használj vékony körvonalat.

Ezt a South Park-ból kinyúlt zeneszámot sürgősen felejtsétek el, a saját érdeketekben. =D Aki kicsit is tud angolul, az szakadni fog a "Protect my balls!" és hasonló elszólásokon. Lásd a dalszöveget: www.metrolyrics.com/lets-fighting-love-lyrics-south-park.html

Ricz · http://librarianwarrior.wordpress.com 2013.01.01. 23:28:39

Részben egyetértek a kritikával, azonban 2 dolog mondható el róla, miért csalódás:
1 - nincs rendesen adaptálva a sztori; hiányzik belőle a savát-borsát megadó dolog, az erőszak és a vér. Mert nem ilyen kis könnyed falat az eredeti mű. Abban arcletépéstől a vérontáson át a húsgólemig kezdve van minden nyalánkság...
2 - nem zöldfülű kellett volna a karakterdizájneri, rendezői és forgatókönyvírói posztokra. Mert ezt csinálták a GAINAX-nál...
süti beállítások módosítása