Sziasztok!

Ismételten Animeaddictson bókláztam mikor is ismételten egy olyan hírt láttam meg amitől most nem röhögnöm kellet hanem az ütőér majdnem megállt bennem tőle.

ÚJABB YUU WATASE MANGÁBÓL KÉSZÜLT ANIME KERÜL A KÉPERNYŐRE JÖVŐ TAVASSZAL!


Ugye emlékeztek még Member Ayashi No Ceres és az én Fushigi Yuugi kritikámra?! Úgylátszik egy véleményen vagyunk azzal hogy nem igazán vagyunk oda a mangaka műveiért és most jön a nagybetűs DE a mostani mangájából készült anime ötvözi a Fushigi Yuugi világát és történetét az Ayashi No Ceres idióta sztorijával.

Igen ez a manga pedig a Arata Kangatari !

d6d45ce536f7f5b67e1e8659e801173d.jpg

Yuu-nak ez a mangája 2008 óta fut és eddig 16 kötet jelent meg belőle.

És akkor jöjjön a sztori:

A Mű egy olyan világban játszódik ahol emberek és istenek egy helyen élnek de nem igazán bírják elviselni egymást. Itt él a főszereplő srác Arata is akinek át kell vennie egy klán irányítását csak az a bibi hogy a klánt csak nő vezetheti ezért Arata lánynak álcázza magát amíg nem lesz egy női örökös. Összeismerkedik egy hercegnővel akit a szeme láttára ölnek meg és a gyilkosságot a fiúra kenik.Arata tehát menekül ám egy váratlan fordulatnak köszönhetően a modern Japánban találja magát a helyére pedig egy lány kerül akit szintén Arata-nak hívnak.Így most neki kell az elődje ellenségeivel szembenéznie.

Nos igen Yuu nem hazudtolja meg magát,egy ugyanolyan kaotikus és káoszba fulladó mangát csinál mint a Ceres.Nem akarok láttatlanban ítélkezni de ha ez is olyan lesz mint az előző két sorozata akkor már most készíthetjük fel magunkat a tökéletes káosz-ra.


A Sorozatot a Satelight stúdió fogja készíteni akik a Kamichama Karin és a Macross Frontier sorozatokat is készítette. Én biztos nem fogom nézni de ha akarjátok nyugodtan vágjatok bele.

SZIASZTOK!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr904976544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darien Uchiha · http://darienu.blog.hu 2012.12.21. 19:57:43

Ayashi No Ceres-ből anno láttam valamit, amikor a nővérem nézte... A nővérem csak annyit reagált rá: Bonyult a történet, nehéz felgoni, de attól még jó... Tény, hogy az egész anime egy szánalom (a mangát még nem láttam, nem is vagyok rá kiváncsi. xD
De, az 100%, hogy erre az animére, sem a mangájára nem vagyok kiváncsi.
Ja, és: TÚLÉLTÜK A VILÁGVÉGÉT, FUCK YEAH! xD (Bocs, de ezt a hülyeséget nem hagyhattam ki, tudom, hogy az egész egy hülyeség :) )
süti beállítások módosítása