Sziasztok!

Ezzel a videóval hivatalosan is elindul a 3.évad. Nagyon próbálkoztam,megpróbáltam nem beledadogni (sajnos így is van benne) A minőség nem valami fényes de remélem azért így is tetszeni fog.

Induljon hát az évad....

[Mangekyo022 véleménye:

"Ez az anime tényleg nem valami jó, a videó annál inkább. Esküszöm, Roland több energiát öltött a videóba, mint az anime készítők ebbe a valamibe... néha elgondolkodom, hogy talán csak jó animékről kéne írnunk és videókat készítenünk..."]

 


Válasz morwennek:

Azért beszélek ilyen hangnemben mert próbáltam nem végigdadogni az egészet ugyanis beszédhibás vagyok kérlek szépen! Ezért nem csinálok gyakrabban videókat.

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr854958803

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Animecritics: Black Rock Shooter 2012.12.17. 07:35:50

A tegnap délután óta tartó ámokfutás a Vegas-szal majdnem rávitt, hogy hagyjam az egészet a fenébe, de lássátok, itt van minden idők egyik legszánalmasabb húzása.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darien Uchiha · http://darienu.blog.hu 2012.12.11. 17:19:00

Hatsune Miku-t én sem szeretem, de a Openinget vagy az énekli, aki adja Miku hangját, vagy Vocaloid 3-mal készült. A Vocaloid 3-as zenék már hallgathatók, de amik a 2-vel, illetve az 1-gyel, azok pf... én sem értem, mit esznek rajta annyira, de ízlések és pofonok (így a Narutoval, veletek ellentétben szeretem a Narutot, de nem vagyok Narutard, szóval, amig nem kezditek el agyonfikázni a Narutot [mint ahogy Roland szinte minden kritikájában régebben], addig nincs semmi bajom, nektek nem tetszik, the end, bár, Mangekyou kijelenésén először, hogy a "Naruto Dragon Ball Copy" kicsit nevettem :) Na, mindegy, inkább hagyjuk, mert ellenem uszítom az egész Anime Manga Palotát xD)
Amúgy, nekem az opening szám tetszett, az egyetlen hallagaható Miku szám (az okait már fentebb leírtam).
Véleményem szerint az Anime 6.5/10. Az anime vége: sablon, ennyi, én már tudtam az utolsó rész elején, hogy ez lesz. Kagari tényleg idegesítő, de Yomit meg Matot (azthiszem, ez a főszereplőcsaj neve) kicsit néha sajnáltam. Röviden ennyi a véleményem. Ja, és jó lett a kritika, és részvétem a dadogásod miatt, néha én is szoktam, koraszülött vagyok, szóval néha rámjön :).

Mangekyo22 2012.12.11. 17:27:14

@Darien Uchiha: Ugyan dehogy, mi is tiszteletben tartjuk azok véleményét, akik még szeretik a Naruto-t, nekünk csak az ilyen Legnagyobb Naruto Fan meg Draco féle vérpistikékkel van bajunk (utóbbi amúgy az animék Jack Thompson-ja). ;)

Darien Uchiha · http://darienu.blog.hu 2012.12.11. 18:00:06

@Mangekyo22: Akkor örülök. Draco-t nem ismerem, de volt szerencsém egy angol Narutard akciót látni...
Egyik Youtube felhasználó mondja a mostani Sasukera: "A mostani Sasuke úgy elett b*szva, hogy már fáj nézni!" (ebben teljes mértékben egyetértek xD)
Erre meg egy Narutard: "A k*rva any*dat, akkor minek nézed, te f*sszopó p*cs!" (bocs, igyekeztdtem hitelesen lefordítani. xD)
Ez a Draco nevű gyerek pontosan milyen? Kiváncsi lettem o_O xD
Amúgy, fáj nézni, mit csináltak Sasuke-val, szerintem az egyik legjobb karakter volt, de Itachi halál után elett cseszve :(

Darien Uchiha · http://darienu.blog.hu 2012.12.11. 18:01:00

@Darien Uchiha: Mármint viselkedésileg. Milyen hisztiket csinált eddig? -.-" xD

Mangekyo22 2012.12.11. 19:00:15

@Darien Uchiha: Jobb ha nem tudod, legyen annyi, hogy szerinte aki véres animéket néz illetve olyanokat, amik tabu témákat boncolgat, mint pl a családi erősszak, az hülye... mintha csak Jack Thompson-t hallanám, csak animék terén. XD

Darien Uchiha · http://darienu.blog.hu 2012.12.11. 19:08:34

@Mangekyo22: Biztos Jack Thompson rokona... Jó, ez ócska vicc, de nem hagyhattam ki. xD Jack Thompson hisztiket csinál? Szerintem simán lehet olyan idióta, mint az egyik Dragon Ball Z Paródiában Nappa. xD Nem tudom ismered-e a paródiát, de itt van az a csatorna, ahol leszinkronizálják:
www.youtube.com/user/SuperTeamDragon
Első részeket csak nehezen lehet megérteni, de amúgy rohadt jó a szinkron is. Ajánlom, ha nem ismered a paródiát, akkor nézd meg, én b*szartam rajta a röhögéstől xD Bár, van pár gyengébb rész.

morwen 2012.12.14. 14:33:03

Engem ez az affektáló hanglejtés zavart össze. Igazából gondban vagyok, mert nem tudom hova tenni. Milyen élethelyzetben beszélnek így az emberek? Iskolai ünnepségen mikor beszédet kell mondani? Egyértelműen nem ez a természetes beszédhangja a narrátornak, de azt se tudom elképzelni, hogy ha valaki megkéri, hogy beszéljen az animéről, akkor azt így tenné. Szóval érződik a retorika a fonetikában is, nemcsak a szöveg tartalmában. Talán van is egy kis ellentmondás, mert a szöveg rengeteg közvetlen megjegyzést tartalmaz, ezzel szemben az elbeszélés hangvétele szinte már teátrális. Igazából mind a tartalom, mind a hangvétel ízlésem ellen való. A tartalmat illetően az objektívebb hangvételt kedvelem, a retorikai eszközökről meg több minden tetszene, mert elég sok módja van hogyan lehet beszédet mondani. Persze lehet én tévedek és ezt nem beszédnek kellene tartani, csak összezavartak a retorikai eszközök, meg ez a kicsit már éneklős hanglejtés (kedvem lett volna kottázni, mikor elkezdtek emelkedni a hangok a mondatok közepén).

Amúgy ez egy shoujo történet identitáskeresésről és barátkozásról. Ezen a téren meg elég átlagos.

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2012.12.14. 17:45:11

@morwen: youtu.be/l0zml_MMDyo?t=5m4s

Egyébként tetszett a videó, a csajnak a kiborulásánál meg csak néztem. :D

Mangekyo22 2012.12.14. 21:23:00

@morwen: Morwen, ez csak egy videó, nem egy parlamenti felszólalás vagy himnuszi beszéd.

Én is raccsolok, illetve én is összevissza mondom a dolgokat, pl van, hogy előbb beszélek egy anime látványáról, mint a történetéről vagy fordítva.

Én és szerintem minden videó készítő úgy van vele, hogy nem kell vér komolyan venni. Roland csak megpróbált egy új stílusban beszélni, hogy a beszédhibája ne legyen annyira észrevehető, s szerintem mindent elmondott, amit tudni kell az animéről, illetve mondani akart nekünk róla, s igaziból ez a lényeg, nem?

morwen 2012.12.15. 09:42:02

Tényleg nem parlamenti felszólalás és nem is tévés közvetítés. Én úgy alapjában véve a youtube-ot meg ezt a videómegosztós dolgot nem értem. Ha valamit magánemberként csinálsz az home videó, ott nem nézi az ember a minőséget. De ez a videó nem magáncélra készült, hanem egy nyilvánosságnak. Innentől fogva pedig már nézni kell a minőséget. Akárcsak azt, hogy mennyire szórakoztató, mert nem 2-3 ismerősnek mutiba készült, hanem mindenkinek, akit érdekel. Innentől fogva pedig bárki aki megnézi, mert érdekli véleményt is alkothat róla, de ami még fontosabb, mivel nyilvános a dolog, bárkinek lehetnek elvárásai vele szemben.

Én bármi nyilvánosság számára készült alkotást nézek, érzékenyen érint a minősége. Ezért nem olvasok blikket, és ezért nem nézem meg milyen minecraftos videókat vágnak össze tizenévesek (na azt se értem, hogy mi értelme van).

A másik hogy ez láthatóan próbált jó lenni, és elérni egy szintet, nem minden mindegy alapon készült hogy csak beszél valaki egy animéről. Nem parlamenti közvetítés akart lenni, nem is azt vártam el. De próbált az illető nem dadogni, folyékonyan beszélni stb, és ez nem sikerült. Próbálta díszíteni retorikai eszközökkel a szöveget, nem természetes hangon beszélt, és ez sem sikerült szépen. Szóval abban vallott kudarcot, amit felvállalt.

morwen 2012.12.15. 09:45:14

Ha normális hangon mondja el, nem betanult szöveget, kb. mintha a suliban mesélne valakinek, már az jobb lett volna abból a szempontból, hogy teljesíti azt amit célul tűz ki. Lényegében ezt akartam mondani.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.12.15. 11:32:38

LOL, na, milyen műnek az utolsó jelenetén dolgozom éppen? Egyre gondoltunk. :D Úgyhogy az animét most nem jellemezném.

A hang valóban egy problémás rész, de a korábbiaknál határozottan jobb. Olyan, mintha izgulnál a mikrofon előtt, nem baj, hogy betanult szöveg, az enyém is az (én olvasom és már közben is kapálózom a kezeimmel, hogy jobban bele tudjam élni magamat), de a nagy levegővételeket, szüneteket legközelebb vágd ki, mert műanyaggá teszi.

Kagamin (törölt) 2012.12.15. 12:42:32

Azt azért remélem, nem fogod többször megvétni a nézők ellen Roland, hogy egész OP klippeket pakolsz bele a videóidba, mert piszkosul unalmassá teszi az egészet. Másrészről az a dolog, hogy kinek mi a jó OP, az totál szubjektív, például nekem egyik sem tetszik, szóval az ilyen megállapításokat is kerülném a jövőben, ha a helyedben lennék.

Ezt a mondatot különösen nem értettem: "az a baj velük, hogy vannak, és teszik a dolgukat", ráadásul kétszer is elmondod.

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2012.12.15. 20:35:09

@morwen: Oké értjük, kurvára értesz a témához...

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.12.17. 12:22:48

@morwen: @:{) MIKI (}:: Én aszerint szoktam ezt osztályozni, hogy az illető ebből él meg vagy sem. Értelemszerűen baromira bosszant, amikor a Nerd pl. 0 munkával összehoz valami uncsi videót, amiben minden gondosabb jelenet egy más meglévőből lett átemelve, na az baromira irritál és most ezt csinálja. A második kategória az, aki yt partner, ergo már minimális pénzmag jár neki, szóval elvárnám, hogy normálisan csinálja, de tudom, hogy ez csak "mellékállás". A harmadik a hobbista, akinél nem hörgök, ha nem jó vagy alsóhangon veri a színvonalat, mert teljesen ellenszolgáltatás nélkül csinálja, inkább örülni kell, hogy egyáltalán hozzátesz valamit a világhoz.

Roland ráadásul eléggé érzékeny, most gondolom 3-4 hónapig nem fog videózni.
süti beállítások módosítása