Véget érő mangák ...

2012.08.09. 23:33

Sziasztok!

Épp fent boklásztam aza Animeaddictson ahol is egy olyan bejegyzésre lettem figyelmes ami felkeltette az érdeklődésemet.

Közzé tették ugyanis egy listát hogy mely mangák fognak hamarosan véget érni. Ezek közül azonban csak kettő olyan van ami számomra is ismerős a Dance In The Vampire Bund ami szeptember 5.-én fog befejeződni illetve az Infinite Stratos ami 2 év fullad ki szintén szeptemberben. Itt akár be is fejezhetném de kapunk pár infót a 3 királyról is.

Naruto:


naruto_manga_cover_v28.jpg

 

Egy régebbi hír szerin t jövő tavasszal ért volna véget de sajnos ez nem így lesz, Kishimoto még másfél évig akarja csinálni (vagy inkább hagyja hogy tovább rontsák a szörnyét). De igazából már nem tud semmi újat belerakni úgyhogy akár most is abbahagyhatja ,szerintem nem sokan fognak sírni utána. Én és Mangekyo legalábbis nem. Bár a vége előre sejthető:

NARUTO ÁTFEJLŐDIK SUPER SAIYEN RÓKAFORMÁBA,ELPUSZTÍTJA JELENLEGI ELLENFELÉT,HOKAGE LESZ,ÖSSZEHÁZASODNAK MISS VÉZNA EPERKÉVEL ÉS GYEREKEIK LESZNEK.

[Mangekyo022:

"Az én információim szerint még 5 évig akarja Kishimoto írni, a másfél év csupán a minimum akart lenni. Abszolút nem tudok már a mangakán kiigazodni, mivel saját bevallása szerint a mangájának az célközönsége nem a 13-18 év közöttiek, hanem a 13 év alattiak gyerekek... közben meg már kb 13-15 éve írja, dupla annyi ideje, mint pl a Kinnikuman-t vagy a Hokuto No Ken-t. Felteszem a kérdést: van olyan hülye egy mangaka, hogy elhiggye, hogy a célközönsége kb 18 évig 13 éves kor alatt marad?"]


Bleach:


Bleach_Vol_19_Manga_1.jpg

Erről ugyan sok újat nem mondtak,az utolsó Arc kezdődött el benne de mivel Kubo most beteg ezért szünetel. De ha ezt tényleg 9 évig akarja még írni akkor legalább legyen érdekes.

[Mangekyo022:

"Ez a 9 év kicsikét túlzás volt Member-től, pontosabban félreértelmezett, mert utána néztem, s nem az új arc-ra mondta, hogy még kilenc évig - azt ugyanis 4-5 évig akarja írni. Ennek ellenére nem rossz az arc, belelestem s el kell mondjam, hogy messze veri a Naruto 449 óta süllyedő színvonalát - pedig még csak most kezdődött el. Az viszont idegesítő, hogy az új ellenség táborából alig ismerjük a negatív karakterek neveit (a fő gonosz nevét meg kb még 30 fejezetig nem is tudjuk meg)."]

One Piece:


25-1.jpg

Na ez lepett meg a legjobban hiszen úgy tudtam hogy esze ágában sincs befejeznie a magakának,de már ebből is az utolsó Arc fut. De nem kell aggódni mert ez állítólag még a Bleach mangajánál is tovább fog tartani. Ugyan nem nézem a sorozatot és nem olvasom ezt se,de tuti hogy ez után fognak a legtöbben sírni mivel messze ez a legigényesebb manga a 3 közül. Mondjuk érthető is hogy Oda le akar állni vele hiszen már több mint 10 éve írja és rajzolja,és hátha beletud kezdeni ez után egy másikba.

Azért arra kíváncsi vagyok hogy mik lesznek ezeknek az utódai majd. Merthogy lesz utánpótlás az biztos,de ez még a jövő zenéje.

Na ennyi voltam,legközelebb a Code Geass 2. évadával jelentkezem addig is SZIASZTOK!

[Mangekyo022:

"Mi lesz ezután a három után? Kb az, ami a az előző generációk után történt: jönnek újak. Visszatérve a háromra, majd írok ezekről a jó madarakról egy hónap témáját, melyben mind a három franchise kivesézem."]

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr854704622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dpain 2012.08.14. 01:37:51

A One Piece mehetne még 15 évet :), a naruto meg hát már olyan gáz , hogy annak már mindegy mikor és hogy fejeződik be

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2012.08.14. 22:28:51

@Dpain: Mehetne, bár szerintem Oda mester nem akarja olyan sokáig húzni.

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2012.08.17. 00:42:31

Még 5 évig megy a naruto kb? KOMOLY? pedig már azért kezdtem el nézni a Shippudent mert azt hittem hogy véget fog érni nemsoká :/
süti beállítások módosítása