Sziasztok!

Member mester ezúttal nem akármilyen animét választott alanyának hanem a Bleach-et. Ne erre se számítottam elhihetitek. De beszéljen inkább Member.

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr954542490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Death/Mortis 2012.05.24. 16:32:15

Ennek az elemzésnek 13 részesnek kellett volna lennie, fejenként minden videóban egy személyes történettel, mely az éppen taglalt karakterekhez csatlakozik, időnként kikacsintásokkal, mely a Bleach más sorozatokhoz fűződő viszonyával s a rajongó táborának kicsapongásaival foglalkozik. Így nem érhet fel a széria színvonalához...

A legrosszabb az egészben, hogy tényleg érdekes, ha massza is az egész, de a döcögés s a tervezési hibák annyira kiábrándítóak, hogy én a fullbringeres epizódokat meg se néztem/olvastam el.

A vége-kergetőzés haláli. Mr. Hill hangosa nevet a sírjában.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.05.24. 16:57:38

@Death/Mortis: 13 rész Bleach only, hányan mondanák utána, hogy megélhetési po... blogger? :) Ez is csak úgy jött össze, hogy 2007-ben még volt képem cosplay-elni, aztán rájöttem, hogy kicsit drága mulatság.

Most kissé félek, hogy mi lesz, jó eséllyel költöznöm kell a fővárosba, panelba, nem tudom, hogy ott tudom-e vinni a sorozatot, de csak feltalálom magam. A következő alany utolsó részeit egybe bedaráltam, annyira izgatott, hova süllyedünk még, nem könnyű préda. :D

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.05.26. 11:26:10

Az egész videóból egy kummantó szót nem értettem, de volt olyan jó az előadás, hogy nem kapcsoltam le. Megérte, a végén szakadtam a röhögéstől! :)

Death/Mortis 2012.05.28. 17:37:46

Mellesleg: Az Ikkitousen OVA-t mikor elemzed ki?
süti beállítások módosítása