Szegasztok!

Újabb régi játékot fogok bemutatni nektek, ezúttal a "felnőttebbeknek szánt" kategóriából, mely mellesleg egy régi, híres franchise első darabja is volt!

Jó szórakozást! 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr234463272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kagamin (törölt) 2012.05.19. 16:38:33

"És egy tragikus napon Ariel meghal, és a szeretője úgy dönt, hogy ezért bosszúból őrültséggel átkozza meg az őrzőket..."
Nupraptor (az elme őrző) nem átkozza őket, hanem a kedvese halálát látva őrületbe süllyed (be is varja a saját szemét meg egyéb nyalánkságok), és mivel az őrzők szimbiózisban vannak egymással, így a többiek is megőrülnek, és gonosszá válnak, ezt a Soul Reaver 2-ben sokkal jobban kifejtik.

"Akik később egy vulkánszerűséghez viszik..."
Inkább nekem az a hely az Avernus Cathedral alatti résznek tűnik a kiálló részből (Defiance), a tűz meg a szertartás része valószínűleg.

"Biztosan állíthatom, hogy a Legacy of Kain - Blood Omen az első játék, ahol változnak a nappalok és az éjszakát..."
Hát nem, mivel már Nintendora is volt olyan játék, ahol ez megvolt, AVGN - Castlevania 2 videót ajánlom figyelmedbe.

Én még a zenéket kiemeltem volna, ugyanis az egész sorozatnak nagyon jók lettem a BGM-jei.

MadManVissatért 2012.08.13. 22:12:02

@Kagamin:
"Inkább nekem az a hely az Avernus Cathedral alatti résznek tűnik a kiálló részből (Defiance), a tűz meg a szertartás része valószínűleg"
Helyes feltételezés, ha a Defiance történetét vesszük. Mortanius, a halál oszlopának őre ott emésztette fel magát és a Hash ak gik szekta vezetője lett, plusz megszállott. De szerintem az nem Avernus katedrálisának katakombája, mert a Blood Omenben tesz egy látogatást Kain, ahol Azimuthot győzi le, és nem mellesleg az első találkozása-vigyázat spoiler- Raziellel, aki akkorra már a lélekrabló entitás a Soul Reaverben, szóval Avernus több értelemben is sorsfordító.

És ja. Az első Soul Reaver óta követem a szériát. A második rész csavarától anno egy óra hosszáig csak ültem és próbáltam összerakni, hogy most mi a fene van. Akkora Csavarintások vannak benne, hogy... Node azt hiszem Kagamin ezt nagyon jól tudja. Érdemes végigvinni, ha csak a Soul Reaver szériától is, mert a Defianceban vannak utalások a Blood omenre is.

Befejezésként még érdemes megemlíteni a Soul Reaver Chtulu kitenkintgetését (két szó: Elder God).
süti beállítások módosítása