Szegasztok!

Jó idő eltelt, de újra itt vagyok egy új anime bemutatóval, ami ezúttal 2 dologban is különleges:

1.Ghibli, és nem nagyon mutattunk be eddig semmit videó formában tőlük.

2.Ez az anime azon kevés animék közé tartozik, ami minden korosztály számára készült.

Sajnos csak Indavideón lesz fent, mivel a youtube-ra ugyan feltöltöttem, de le is tiltotta világ szerte a videót, mivel kiderült, hogy már a Ghibli-nek is vannak "copyright szerződései" a youtube-on.... marha jó!

Még valami: a humor érthetősége érdekében ajánlott a Ryusei No Rockman anime bemutatót megnézni először (nem fontos, úgy is poénos, de így 100%-os).

Jó szórakozást! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr323722003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.01.23. 14:15:08

Hát ez k*rva nagy volt! A macska a puskával... azon szakadtam!

Jó bemutató, kb én is így vagyok ezzel a filmmel. Kicsit bárgyú, de nem rossz.

Celeronikus 2012.01.24. 15:18:55

Minden elismerésem, nagyon jó video lett! :) Bírom ezeket a parádés jeleneteket is a videoidban.
A végén lévő Sasuke-s jeleneten behaltam, következő videoban várom Sasuke Anime Manga Palota ellen elkövetett merényletét. :)
Egyébként a másik karakter ki is, akivel társul Sasuke? Nem ugrik be, de a hangja ismerős.

Mangekyo22 2012.01.24. 15:47:51

@Celeronikus: Köszi! A másik figura a végén nem először szerepel, hanem itt: indavideo.hu/video/Anime_Bemutatok_II_Evad_-_Eiken_Club

Még "mi sem tudjuk" ki ő.... ;)
süti beállítások módosítása