Sziasztok!

Mivel hamarosan véget ér ez az év is ezért gondoltam hogy csinálok egy listát amelyben bemutatom azt a top 5 animét amelyekben igencsak csalódtam és ugyancsak bemutatom azt a top 5 animét amelyektől nem vártam túl sokat de mégis elszórakoztattak ebben az évben.

Top 5 Csalódás lista:

5.Helyezett:Chaos Head

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wangood már annyit emlegette ezt a sorozatot hogy úgy gondoltam hogy már csak azért is megnézem. Elsőre tényleg nem tünt annyira vészesnek bár nálam már ott villogott az a SZAR lámpa hogy a főhős egy képzeletbeli Shoujo anime karakterrel beszélget. A 6.-ik rész után meg már egy akkora zagyvaság hogy még Stephen Hawking se értené meg az egészet.

4.Helyezett: Cardfight Vanguard

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Most biztosan kérdezitek hogy mért hiszen a kritikában 27 pontot adtam neki. Igen ám csakhogy úgy látszik hogy túl korán értékeltem hiszen a 41.ik résztől egészen az 50.-ik részig totális káosz és hülyeségtenger az egész. Aichi istentelenül  unszimpatikus ,a keretsztori pedig marha értelmetlen lesz. Ráadásul a drága készítők úgylátszik ötlethiányban szenvednek mivel immáron 3.-ik alkalommal is a Bolt Verseny epizódok következnek. De még mindig azt mondom hogy egy jó anime és talán ezek után nem lesz annyira értelmetlen. Ja és bejelentették a 2.évadot.

3.Helyezett:Higurashi No Naku Koro Ni Kai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Én voltam olyan naiv hogy azt hittem hogy a 2.évad talán valamivel színvonalasabb lesz mint az első.Hát marhára tévedtem ugyanis nem csakhogy nem jobb de még értelmetlenebb mint az volt.Viszont ami mindenképp pozitívum hogy az opening klipp már nem okoz epilepsziás sokkot hanem tényleg jól meg lett csinálva és a zene is jó.De a pozitívumok ennyiben ki is merülnek.

2.Helyezett:Demashita! Powerpuff Girls Z

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tipikus példa arra hogy egy jó amerikai rajzfilmet hogy képesek mások jó alaposan elcseszni. Én kiskoromban nagyon szerettem az eredeti sorozatot szóval erre is kivámcsi voltam. Egy aranyos animét vártam erre mit kaptam: Egy D kategóriás Magical Girl animét rohadt idegesítő szereplőkkel,lúzer gonoszokkal,Szemrákot okozó látvánnyal,még viszonylag hallgatható zenékkel.

1.Helyezett:Rozen Maiden

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szerintetek vajon mért a Rozen Maiden az első? Ha megnéztétek Member mester videóját a sorozatról akkor nyilván tudjátok a választ.Annyi pozitív hozzászólást olvastam Animeaddictson is erről az animéről hogy azt gondoltam hogy tényleg egy jókis sorozat viszont a végére már beláttam hogy Member-nek igaza volt. Sajnos a 2.évad se dúskál nagyon az ötletekben a befejezésről már nem is beszélve amitől nekem úgy leszakadtam a pofám mint Briannek a Family Guy-ból mikor meglátta Lois melleit.A Zenék viszont itt is nagyon jók.

Ez lett volna a csalódás lista most következzék az elszórakoztattak lista!

5.Helyezett:Ao No Exorcist

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pozitív csalódásként ért engem ez a sorozat hiszen ha úgy vesszük ezegy HOT ÁTLAGOS SHOUNEN anime harcokkal démonokkal meg minden ilyenekkel és mégis, engem elszórakoztatott. Egyszeri megnézésre mindenképp alkalmas de nem találja fel a spanyol viaszt.

4.Helyezett:Vampire Knight

 

 

Sokan az animésített Alkonyatnak hívják ezt a sorozatot. Habár tényleg elég sok love jelenet van benne ne feledjük hogy elsősorban egy Vámpír anime nem pedig egy csöpögős hulladék.A Történet nagyon jól ki vannak találva,a szereplők karakteresek,szép a látvány,irtó jók a zenék és nagyon hangulatos. Plusz ha hozzávesszük hogy a Studio Deen készítette akkor még rá is csodálkozhatunk hogy nem barmolták el.

3.Helyezett:Beelzebub

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Manga után elég kiváncsi lettem a sorozatra és engem meggyőzött. Egy hihetetlenül agyament sorozat jó sztorival, érdekes és nem túlságosan idegesítő karakterrel megfűszerezve,Jó Zenékkel és Szép Látvánnyal. Sajnos miután a Pierott készíti ezért nagyon eltér a mangától és sok filler van benne de annyit lehet röhögni rajta hogy egy idő után nem is érdekel hogy fillert nézünk.

2.Helyezett:Blood-C

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha a Blood+-tól el tudunk vonatkoztatni akkor nagyon be fog jönni ez a sorozat. Igazából sok mindent nem tudok hozzáfűzni hisz a kritikámban már mindent leírtam róla. DE AKKORIS MINEK KELLET FÉL MÉTERES KAROKAT ÉS LÁBAKAT RAJZOLNI A SZEREPLŐKNEK?

1.Helyezett:Ghost Hunt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Maga a történet nem nagy eresztés ezért is meglepő hogy az alkotók szinte mindent kihoztak belőle amit csak a szellem téma megenged.Tisztán látszik rajta hogy rendesen meg akarták csínálni és ez szerencsére valóban sikerült is. Sajnos nem soka ismerik pedig egy ennyire színvonalas animét csak ajánlani lehet. Nemrég volt róla egy 2 oldals cikk a Mondo-ban is.

 

Nos remélem tetszett a lista és jövőre is figyelemmel kísértek majd bennünket. SZIASZTOK!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr583499806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kvakond · http://animereview.freeblog.hu 2012.01.30. 18:49:16

Beelzebubból az első rész nagyon tetszett, még a másodikon is kuncogtam, de 16 rész után dobtam. Addigra ugyanis pontosan 16-szor láttam egy az egyben ugyanazt a részt minimális változtatásokkal.

Ao no Exorcist nem rossz, de egy átlagos tucatshounen (ahogy le is lett írva).
süti beállítások módosítása