Szegasztok!

Huh.... bevallom, hogy habár a Naruto Shippuuden animét nem nézzem, az opening-eket és ending-eket mindig megszoktam nézni.

És hát ma láttam az új opening-et.... csak annyit mondok, hogy mondtam, hogy a Shippuuden (most már csak Shittuuden) nem csak egyre sz*rabb és igénytelenebb lesz, de most már lesz Dragon Ball és Pindur Pandúrok (Power Puff Girls) fillerek is! Könyörgöm! Ez az opening színvonalilag már a Power Puff Girls Z-t is alulmúlja (a két anime opening-je majdnem tök ugyanaz, ha felcserélnénk a zenéket semmi különbség nem lenne! Csak nézzétek meg a PPG Z első opening-jét és ezt). És látszik, hogy rajzolás terén is szeretnék minél jobban alulmúlni a "Legendás 167-ik részt".

És mielőtt valami "Ricsi-sensei" szerű "Naruretard" beszól, hogy ez csak az én véleményem, nézzük mit szólt hozzá pár "nemes, igaz animés", a.k.a. Naruto-kun hu fanatisták:

xSn - 2011.10.06. 13:35
Jesszus, ez az opening borzalmas!smiley A zene még úgy ahogy elmegy, de ezek a képek, animáció -> katasztrófa!! 

kylexis - 2011.10.06. 13:46
Ezt a szar openinget!Ez kurva szar!

Az előző ezerrel sőt millióval jobb volt mint ez a szar! 

kristofkristof - 2011.10.06. 13:50
Ahogy látam egy véleményen vagyunk ez az opening nekem se jött be. Nagyon dedós eléggé elcseszték a hangulatot a mostani évadra. 

VMHN - 2011.10.06. 14:07
Remélem ha vége fillernek akkor lecserélik ezt a katasztrófális openinget. 

Sasuke--kun - 2011.10.06. 14:39
Csatlakozok KATASZTRÓFA ez az openingnek-se nevezhető szar smiley!!! De csak nyugodtan rakják tele fos fillerekkel az egészet engem már úgy se érdekel ha így haladnak senki se fogja nézni inkább maradok a One Piecnél és a Bleach-nál smiley

 goku55 - 2011.10.06. 15:47
Horyx
Az utolsó 2 fillerszezon sajnos olyan, hogy csak 1 történet mind!

Hát borzalama tényleg az opening!smiley
1 Mit keres ott sai?
2 ez már tényleg nagyon gyerekes!smiley
3 Tiszta DB fillingem támadt, a rosszaik fajtából
4 miez, hogy Narutó hirtelen repül, meg minden elemtet használ?
5 stb?smileysmiley

A részt meg hanyagoljuk szörnyű volt! 

csabi28 - 2011.10.06. 16:22
Az előző opening milliószor jobb volt, ez valami szánalmas hulladék... 

usshgw - 2011.10.06. 16:31
Na most már teljesen illik az opening is a részekhez, így már korrekt. Majd ha továbbmennek a manga szerint kb tavasszal (vagy nem) akkor csinálnak hozzá megint egy új openinget (vagy nem). A japók nem reklamálnak a kiadónak ezért? Miért is kell ezeket a szuper részeket csinálni?

Megjegyzem, usshgw 2012 tavaszára gondolt és a dicsérteket is gúnyosan jegyezte meg!

 Ja, hogy ezek szerintetek "neve-nincs Mangekyo022 féle parasztok"? Akkor nézzük mit szóltak hozzá a "nagyágyúk", mint pl Fekete Dániel az Egy Akatsukis Élete készítője:  

Dani

VIP
*****
ElérhetőElérhető

AkatsukiAkatsuki

Hozzászólások: 1596


Fekete Öves Paint-használó

Re:Shippuuden - Anime (Tilos a spoiler!)

« Válasz #7787 Dátum: Ma - 14:11:26 »

 


Úristen, ez az opening ez mi??xD
Most komolyan nem tudom, hogy sírjak vagy röhögjek.

  

Tsunade

Tag
*
ElérhetőElérhető

AkatsukiAkatsuki

Hozzászólások: 330


"A céljaim érdekében jobb nekem a sötétségben..."

Re:Shippuuden - Anime (Tilos a spoiler!)

« Válasz #7788 Dátum: Ma - 14:30:28 »

 


Ez az opening borzalmas! A Naruto történelmének legrosszabbja:D ... húú... mikor Itachiék felsorakoznak.... ne haragudjanak a készítők, de ez nagyon gáz lett. 

 

Lew

Tag
*
Nem elérhetőNem elérhető

Rejtett Köd FaluRejtett Köd Falu

Hozzászólások: 603


Gyümölcs a Jogobellában =D

Re:Shippuuden - Anime (Tilos a spoiler!)

« Válasz #7795 Dátum: Ma - 15:55:44 »

 


Az openingről nem tudok a jó ízlés keretein belül nyilatkozni. 

 

Csabi28

Tag
*
ElérhetőElérhető

Rejtett Szikla FaluRejtett Szikla Falu

Hozzászólások: 206



WWW

Re:Shippuuden - Anime (Tilos a spoiler!)

« Válasz #7796 Dátum: Ma - 16:15:11 »

 


Jaja teljesen osztom Lew véleményét.
Én már 4 hónapja nem nézem az animét, de az openingre kiváncsi voltam, de amikor megláttam ááá.
A most következő cselekményeknek hatalmas fontosságuk lesz, erre betolnak 1 riszálós openinget, amiben még a holtak se szentek hát besz#rok.
Ennél az openingnél minden másik jobb, még a Salala is.Úristen, hogy lehetnek ilyen debillek a készítők, nem olvassák a mangát vagy mi ?Inkább már a visszaemlékezős filler szálba rakták volna bele ezt a minősíthetetlen vackot.
Most lett új opening Op és Ft-ben is, de meglehet nézni különbséget.
A Naruto anime (és a manga is szerintem) egyre jobban süllyed lefele, ez nagyon szomorú számomra :'(

 [Mangekyo022: Szerintem már mindenki tudja, hogy a Pierrot Stúdió csak a harcolós fejezeteket olvassák el, a többit lesz*rják (vagyis a manga maradék 75%-át)] 

Krieg

OnePieceFan.Hu Team
*
ElérhetőElérhető

AkatsukiAkatsuki

Hozzászólások: 916


Főállású Démon és Panda-kutató

Re:Shippuuden - Anime (Tilos a spoiler!)

« Válasz #7800 Dátum: Ma - 16:34:27 »

 


Nem értem, mi a bajotok az openinggel, szerintem nagyon jó lett, tetszik ez az elengedettség, az Akatsuki felvonulását jópofa ötletnek tartom, a zene nagyon jó.
Na jó, csak vicceltem. :D
Ez valami szánalmas, egyszerűen nem tudok pozitívat mondani róla.

De ha még ez sem volt elég bizonyíték, hogy mennyire rossz kezd lenni a Naruto Shittuden, akkor nesztek, itt az opening (kellemes agyrákot hozzá):

 

 

Nos, aki még EZEK után is azt állítja rólam bárki, hogy ok nélkül fikázom a Shittuuden, és én vagyok a hülye, mert én nem veszek meg egy sz*r animét, csak mert az a címe, hogy "Naruto", akkor az gondolkodjon el, hogy kiben van a hiba. Bennem.... vagy a Pierrot stúdióban.

Szegasztok!

 (xx18Rolandxx véleménye:

Hááát... Erre nem tudok mit mondani! De megpróbálok összeszedni néhány mondatot:

1:Azon kívül hogy rohadt ciki és nevetséges még a táncolással se tudták érdekessé tenni,az eddig egyedül a Rosario To Vampire Capu2 op-jában sikerült

2:Már maga a dal is irtó gáz ennél még az 11eyes op zenéje is jobb bár arra még lehet is mondani hogy hallgatható.

3: Kuuuuuuuuuuuuuuurvára ronda és ízléstelen a látványa ennek.

Én mondom a Diver a legjobb op-ja a sorozatnak,na jó talán még a Blue Bird és a Closer vetekszik vele de aztán kifújt.

A Bleach op-ját sokkal jobban várom,ezt a szemetet pedig egy másik dimenzióba kéne küldeni.)

[Leó véleménye:

Wow. Na, ez aztán pocsék. Az animáción látszik leginkább, hogy a Shippuden-en dolgozó stúdiók micsoda olcsójánosok, az már más tészta, hogy maga a sorozat is egy ganéjhalom, amit legszívesebben a Tajgetoszra száműzetnék. Ez botrányos.]

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr223283342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.10.07. 12:55:44

Mi a baj a PPGZ Openingjével? (abból is volt kettő, a WoW WoW Yeah Sunshine Power nem valami nagy szám, elismerem)

silly3200[Spyrofan] 2011.10.07. 22:38:03

Elég ronda a látvány! Ez az intro béna!
LOL Shittuuden xD

Cinnamon88 2011.10.08. 15:36:23

Kérem vissza ezt a 1:30 percet az életemből...

Mangekyo22 2011.10.08. 17:22:36

@Cinnamon88: Bocs, de nem én vagyok a "tündér keresztanya". Fordulj ezzel a kéréssel a "mindenkit hülyének néző Pierrot"-hoz. ;)

Cinnamon88 2011.10.09. 13:41:10

@Mangekyo22: Nem is neked címeztem, bocsi, ha neked ez jött le. :)

Ez a rajzolás... Örülök, hogy már nem nézek Shippuudent. Komolyan mondom, a manga igényesebb, mint ez...
süti beállítások módosítása