Szegasztok!

Mint tudjátok, a Animax Szeptember 20-tól vetíteni fogja a Dragon ball GT szériát, feltehetőleg magyar szinkronnal.

Nos, bevallom, ez egyben egy jó, és rossz ötlet. Hogy miért? Kezdjük a "jó" résszel. X év után újra lesz Dragon Ball magyar szinkronnal.

És mi ebben a rossz? Nos, a következők:

1.Maga az, hogy nem a sima vagy Z sorozatot, hanem a GT-ét fogják adni, ami mint köztudott nemcsak egy felesleges filler évad volt (mint a sima Naruto végén az a kb 80 filler) - ergó semmi köze nincs az eredeti manga sorozathoz, de egyben a legpocsékabb széria is az egész DB franchise-nak.

2.Nyilván Animax-os szinkront fog kapni, és az eredeti DBZ-és szinkron színészekből max 1-2 teszi majd tiszteletét, de gondolom nem kell kifejtenem, mikre gondolok szinkron terén, ha Animax-ról van szó.

3.Azok, akik nem ismerik a Dragon Ball és Dragon Ball Z szériákat (ami ugye a mostani anime rajongók többsége, sajnos), azok egy kukkot nem fognak érteni belőle! Esetleg ha én, Wangood, Leó és Roland gyorsan még szeptember 20-a előtt megírjuk a Dragon Ball és Dragon Ball Z anime szériák kritikáit, vagy a Maundo-ban adnak egy "Dragon Ball Lessikon"-t, de mivel inkább a jelenlegi hype-okról írnak, ezért erre kicsi az esély (vagy meg csak egyszerűen összecsapják).

Szóval aggodalommal fogadom ezt... pontosabban, fogadnám, mivel én biztos nem fogom nézni a Dragon Ball GT-t, mivel nem érdekel, másrészt meg semmi köze az eredeti történethez (mangához), szóval köszi, de én kihagyom. Akit viszont érdekel ez a "filler évad", azoknak akkor hamarosan írni fogunk Dragon Ball kritikákat minden mennyiségben.

Szega!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr823193896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2011.09.02. 16:35:20

Ah miért nem veszik meg, és adják le a 100részes új DB-t? Hülyék ennyi :D Ezzel is beégetik a Dragon ballt, hogy nem tudja a néző miről van szó... (én se szal majd neki állok az új 100részesnek)

dani576soul · http://volcaz.wordpress.com/ 2011.09.03. 13:58:21

Dragon Ball rajongóként már csak elvből nézni fogom, mert ez nekem kimaradt. Lehet hogy pocsék, de egy Natúrónál nem lehet rosszabb.

dbzgt83 2011.09.06. 16:20:13

@viktor900: már elnézést, de nem ők a hülyék, hanem te :D nyilvánvalóan oka van annak, hogy miért pont a GT-vel kezdenek. Egyrészt mert rövid, ergo olcsó. Nem volt még magyar kézben. Tökéletes sorozat arra, hogy teszteljék vele a nézettséget, és ha a GT jól startol, akkor jöhet a KAI(mert ugye a KAI közel sem olyan olcsó). Másszóval, nem arra megy ki a játék, hogy ez titeket bosszantson, hanem arra, hogy újra visszahozzák a Dragonballt magyarországra, és ennek érdekében teszik meg ezeket a lépéseket. De ha ez szerinted beégetés, akkor gratulálok...

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2011.09.06. 23:09:19

@dbzgt83: a legtöbb ember szerint hülyén oldották meg :D de nézőpont kérdése

Mangekyo22 2011.09.07. 07:50:39

@dbzgt83: Nem is arról van szó, hogy nem lennének normálisak, csak arról, hogy a Dragon Ball GT annyira rossz volt (rengeteg külföldi szakértő és kritikus elmondása is alátámasztja), hogy nem hogy kedvet kapna egy mai anime rajongó az "elődök" megnézésére, de még akár el is veheti. Tehát ha még olcsón is betudják szerezni, nem biztos, hogy a minősége miatt kifizetődő lesz.

A másik baj pedig pont az, hogy azok, akik nem látták a sima és Z szériát, azok semmit sem fognak érteni az egészből.

dbzgt83 2011.09.07. 15:00:05

@Mangekyo22: azt természetesen én is elismerem, hogy maga a GT nem erőssége a Dragonball kifejezésnek, de már 12 éve várjuk, hogy újra legyen Dragonball. Én például még emlékszem, amikor 6-7 éves lehettem, és vártam, hogy adják tovább, de semmi :( na akkor egy időre el is felejtettem még a nevét is, pedig a kedvenc sorozatom volt... de aztán pár évvel ezelőtt, megláttam a haverom polcán egy Dragonball Z vhs-t. Na akkor beugrott minden, előtörtek az emlékek, és szépen lassan beszereztem az egész sorozatot, és most már ott tartok, hogy 19 éves vagyok, és nem érdekell h GT vagy Z vagy sima, az a lényeg h DRAGONBALL legyen :)
és szerintem ezzel nem csak én vagyok egyedül az országban, hanem az összes akkori fantársam(és persze nem vagyunk kevesen), akiket szintén cserbenhagytak Dragonball terén...

Am akik nem ismerik magát a történetet, azok elolvashatják a szeptemberi mondo-ban ;)
süti beállítások módosítása