Szegasztok!

Miután meg lett a Kinnikuman Nisei anime bemutatóm, és láttam, hogy az Basilisk anime bemutatóm után elkezdték magyar feliratozni az Indavideón a Basilisk anime sorozatot (mert előtte egy darab sem volt, és egy angol sub-osat is én töltöttem fel), úgy döntöttem, hogy ameddig lehet, feltöltöm az Indavideóra a Kinnikuman Nisei részeit is, hátha valaki kedvet tart ahhoz is.

Sajnos csak rossz minőségű angol dub (jetix meg 4Kids féle) részeket találtam, angol sub-ot nem. De szerencsére a sorozat egyik OVA-ját, mely a sorozat előtt 1 évvel (2001-ben) jelent meg, megtaláltam angol sub felirattal. Sajnos az Indavideó nem akarta felengedni magában, ezért át kellett "Konvertálnom movie maker"-el, és az a rohadt MPEG4 vagy ott maradt (fogalmam nincs, hogyan lehetne megszabadulni tőle). De szerencsére a feliratot nem takarja el, szóval olvasható az angul sub.

Íme hát a Kinnikuman Nisei OVA The Ultimate Chojin Legend, jó szórakozást!

 

Magáról az OVA-ról:

Soha semmit nem várok el az OVA-któl (hála a Bleach és Naruto Shippuuden-nek), de ez az OVA kellemes volt.

A harc lehetett volna látványosabb is, de egy 2001-es OVA-nak azért el lehet nézni.

Az OVA fő gonosza, "The Cyborg" megfelelő shonen gonosz, és egy ilyen kiborgnak jobban is örültem volna a Dragon Ball Z-ben, mint C-17-nek (aki azért eléggé lehervasztó látványt nyújt). Bár adtam volna neki több támadást is.

Szóval nem üti meg a 2002-es sorozat szintjét, de azért elég jó kis kedvcsináló a sorozat megnézéséhez.

Mangekyo022.

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr53177864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása