Szegasztok!

Tegnap volt az Anime Manga Palota első "Live" adása, melyben vendégünkkel, Garyoláh7-el beszélgettünk. Sajnos Leó és Roland nem tudtak eljönni.

Először én és Wangood válaszoltunk Garyoláh7 kérdéseire, majd elbeszélgettünk több témáról is:

- 4Kids cenzúra mániájáról.

Wangood megjegyezte, hogy habár nem robbantaná fel a 4Kids-et, de hogy legalább kiosztana pár pofont nekik az biztos...

- Legjobb/Legrosszabb/Legnépszerűbb animék az AniDB és Animenewsnetwork szerint.

Érdekes, hogy mind a 2 anime portálon a Full metal Alchemist Brotherhood állt a legjobb anime helyén, míg a legrosszabb anime a Hametsu No Mars (Mars Of Destruction). Én szerintem a 2 oldalnak vannak közös kapcsolatai, bár legalább az AniDB-nél  a Platonic Heart is fent volt a top 10 legrosszabban...

És kiderült, hogy a Bleach népszerűbb a Naruto-nál (animenewsnetwork szerint)...

- Legközelebbi hónap témájáról.

2 dolog biztos: én írom, és nem kicsit sokkoló lesz... na jó, talán nem annyira, mint Medievilsux, de hogy elég sokan fogtok rá reagálni, az biztos...

- Közös videó lehetőségéről.

Még gondolkozunk Wangood-al, hogy legyen-e, és ha igen, akkor mi. Én felajánlottam az Umineko No Naku Koro Ni-t, de Wangood óvakodik tőle, mert a Higurashi No Naku Koro Ni-t készítő stúdió áll az Umineko mögött is...

- Videó játékokról.

Főleg a Kingdom Hearts és "cross" játékokról beszélgettünk, ahol elmondtam, hogy nagyon örülnék egy cross over játéknak... Bleach X Naruto...

Itt a videó "első fele", sajnos a többit nem tudtuk felvenni, mert a felvevő program nem működött teljesen.

Garyoláh7 többi kérdésére pedig Leó és Roland hamarosan válaszolni fognak itt a blogon.

Jó szórakozást!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr983016386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

silly3200[Spyrofan] 2011.06.26. 22:20:42

Hol volt ez a Live? 18 órától 20 óráig csak vártam a Live-ra és azt hittem elmaradt o.O
süti beállítások módosítása