Sziasztok, Leó vagyok. Eljött ez a nap is. Ma ünneplem azt, hogy 1 esztendeje dolgozok a blogon, ami nekem nagy szó. Ezalatt rengeteget fejlődtem: megváltozott a beszédstílusom, szubjektív gondolkodású ember lettem, kólafüggővé váltam, és persze a jegyeimet is alaposan lerontottam (hehehe...). Mégis örülök, hogy itt vagyok. Mangekyo-val, WanGood-dal, és Rolanddal... ezzel a három remek emberrel együtt dolgozni fantasztikus érzés. Igaz, hogy kissé lusta hozzáállású, szeleburdi alak vagyok, de ezalatt az egy éve alatt olyan kapcsolatot alakítottam ki a blog tivábbi három szerkesztőjével, hogy azt szerintem bárki megirigyelné. Mivel sokan nem ismeritek a háttérsztorit, elmesélem, hogyan is kerültem ide az Anime Manga Palotához.

Az egész 2010 márciusában kezdődött, mikor megkérdeztem Mangekyo-t, lehetek-e tag. Azt mondta lehet róla szó, azonban előbb vagy írnom kell egy cikket, vagy készítenem kell egy videót az alanyomról. Végül készítettem is egyet (másfél hónapnyi szenvedés után), ami tetszett Mangekyo-nak és WanGood-nak (bár szerintem förtelmesen pocsék volt), így a 100. jubileumi bejegyzésben (amikor is Desused átalakította a blog dizájnját,) kijelentették, hogy tag vagyok. Azon a napon madarat lehetett volna velem fogatni, én voltam a világ legboldogabb embere. Kapásból elkészült a második videó, továbbá egy cikk is a Death Note-ról, majd a későbbiekben elkészült az első Anime Manga Palota intro, amiben a You Spin Me Right Round című Dope számra haknizott videóról videóra Naruto és csapata. (Később elkészült a második is, amit végül csak WanGood használt.)

Egy esztendőn keresztül szinte állandóan a neten lógtam, hogy ihletet találjak további bejegyzésekhez, de végülis csak 40 bejegyzést írtam eddigi pályafutásom alatt (ami azért Mangekyo, Wan' és Roland teljesítményéhez képest rettenetesen égő...).
A napokban a dizájnt is átdolgoztam, alávetettem magamat a Highschool of the Dead OVA-nak (fanservice baromság az egész :D), és gondolkoztam további alanyokon is, amelyek nyáron jönnek majd... de akkor beszartok, annyi lesz.

Végezetül csak annyit tudok mondani, kedves barátaim, hogy életem legjobb döntése volt csatlakozni a bloghoz... nagyszerű érzés a három kollégámmal együtt dolgozni, és az is nagyszerű érzés, hogy van három-négy rajongóm is, ami azért már nem rossz. Történjék bármi, én mindig itt leszek a blogon. SOHA, DE SOHA NEM FOGOK ERRŐL A BLOGRÓL ELMENNI!

- Leó.

 (xx18Rolandxx véleménye:

Remélem én is megérem az egy évet ami ha jól emlékszem szeptemberben lesz. Én is nagyon örültem hogy felvettek annak ellenére hogy a Chrono Chrusade elemzésem egy rakás lócitrom volt.)

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr442926450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása