Sziasztok!

Végre elkészültem a 2.ik videóelemzésemmel is amelynek tárgya az egyik személyes kedvencem! Előre bocsátom hogy ez egy 2 részes videó lett volna csak közbe sikerült a movie makert megcsinálni de a hangot már nem tudtam ujravenni! De remélem igy is tetszeni fog!


szólj hozzá: Anime Bemutatók II.Évad-Ghost

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr272859889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Geriolah7 2011.04.27. 19:58:02

Miért nem a youtub-ra raktad fel a bemutatódat?

AlexM1983D 2011.04.27. 22:03:29

Jó volt, minden fontosat tartalmazott, amit tartalmaznia kell.

A gepedről:
Hmm... n perc kemény számítás után kikapcsol és nem lehet kb. 10 percig bekapcsolni. Így valamiféle túl melegedésre/túl melegedésvédelemre gyankszom.
De érdekelne a megoldás mi volt.

AlexM1983D 2011.04.27. 22:04:58

@Geriolah7: Gondolom azért nem amiért én se oda tettem fel a legújabbamat: potenciális copiright problémák elkerülése.

[OFF]
Hogy csinálod, hogy link jelenik meg a neved után?

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.04.28. 20:31:45

@AlexM1983D: Beállítja indapass-on, mint honlapot. Szerintem avát akart berakni, csak elszúrta.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.04.28. 20:38:09

Hallom rajta, hogy megint nem vágtad meg a hangot. :) Én is 1,2 Ghz gépen próbálkozom ilyesmivel. XD
süti beállítások módosítása