Sziasztok!

Robin Hood történetéből készült már Disney Rajzfilm,Sorozat is és sok Film is készült belőle, a legutóbbi 2010-ben jött ki Ridley Scott rendezésében és Russel Crowe Főszereplésével. Most pedig Alex bemutatja nekünk az animeváltozatot is! Jó Szórakozást......

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr792712946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.03.05. 18:32:32

Azta, milyen "drámai" a zene, amikor a csávót lelövik. :)
Olyan a bemutatód, mint AVGN komoly részei, érdekes, hogy te még utána is nézel dolgoknak. :)

A német szinkronban egy kivetnivalót szoktam látni, hogy a hosszú szavak miatt hadarnak. De mint a disznók.

AlexM1983D 2011.03.06. 10:23:10

Köszönöm, hogy kitettétek.

@Member: Köszönöm. Igyekszem. A te elemzéseid is nagyon jók.

Amúgy nállam a szavak hosszasságában és hadarásban a japán vezet. Ami sokszor mondjuk a ragozásnak köszönhető. Pl.: Benkyô = tanulás, benkyôsuru = tanul, benkyôshimasu = tanul (udavriasan), benkyôshitekudasai = kérem tanuljon, benkyôshinaidekudasai = kérem ne tanuljon, benkyôshimasendeshita = nem tanult (udavriasan), Benkyôsurukoto = tanulás.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.03.06. 10:28:28

@AlexM1983D: A Robin Hood benned amúgy ilyen komoly nyomot hagyott, hogy az AMV is abból volt? :) Most látom, hogy te vagy te, ehhez az avához és stílushoz nem azt a hangot képzeltem el. :)

Hát, most már nem szégyenlem magam, hogy a japán nyelvet hagytam a fenébe.

AlexM1983D 2011.03.06. 10:48:27

@Member: Hát ha még élőben látnál (főleg régebben, amikor elég hasonló hajam volt). :D
AMV "véletlenül" lett ebből, ami főleg annak köszönhető, hogy limitált a zene-készletem és így tudtam kihozni egy párosítást.

Nem is tudtam, hogy kezdtél japánul tanulni.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.03.06. 10:51:14

@AlexM1983D: Az én szememben mint rejtett hobbis családapa jelentél meg. :P

Még 5 éve próbálkoztam a japóval, 3 éve az orosszal, de egyikkel sem jutottam túl sokáig. A nyelvérzéket abszolút a húgom kapta a családban.
süti beállítások módosítása