Szegasztok!

Elkészült hát az első II. évados videóm, és ahogyan az elsőt is a "Rosario To Vampire"-el kezdtem, most is egy "Rosario To Vampire" animével jövök, a "Rosario To Vampire Capu2"-vel, mely az eredeti széria folytatása.

Az anime addicts-on megválasztották az egyik legrosszabbnak, szerintem alaptalanul, mert az utolsó 2 epizód kaotikusságán kívül több hibát nem találtam (ecchi meg ugye egy hárem animében mindig is alap volt).

Sajnos látszik a videón, hogy a kb 2 hónapos idő alatt kijöttem a "formából"? de ígérem, a következő videó már 1000-szer jobb lesz!

Jó szórakozást!

(U.I.: Nem tudja valaki, hogy most már mennyi perces lehet egy videó a youtube-on? Mert láttam már 20-25 perces vidiket is, vagy azokhoz kell valami extra tagsági bigyó?)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr362653110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xx18Rolandxx 2011.02.11. 08:53:55

Nem is lett rossz a videó!

AlexM1983D 2011.02.11. 09:40:32

Elvileg ha feltöltésnél látsz, egy kék karikás fehér "i" betüs "ablakot" benne ezzel a szöveggel: "Gratulálunk! Fiókodban most már engedélyezve van 15 percnél hosszabb videók feltöltése is." akkor már akármilyen hosszút is lehet.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.02.11. 22:06:01

OMGZ censorbat becomes Dokuro-chan clone maker!!
süti beállítások módosítása