Mi a hosszútávú terved a YT karrieredet ilettően?
Semmi szpesöl. Igazából csak a ti szórakoztatásotokért készítem a videókat, tervem nincs velük, csak az, hogy ti is, és én is jól érezzem magamat.

Milyen úton, eszközökkel kívánod megvalósítani, vagy mi lenne az első lépésed?
Először is: a gépem fos. A Win XP már nagyon nem a régi, ahogy a WMM sem, de mással jelenleg nem tudok dolgozni. Karácsony után lesz majd az, hogy Win 7-et kapok ehelyett a régi szardomb helyett, amivel sokkal jobban fogok dolgozni. Első lépésként mindig kamerás jelenet (ha van), aztán szinkron, zenék, és voalá! Készen is van a videó.

Ismered az AvP játékokat?
Természetesen. Az első és a második még nekem is megvan, a harmadik természetesen nem, mert nincs az az isten, hogy az én gépem vigye azt a játékot. Tesóm laptopja talán, de mire feltelepíti... na, érted.

Láttad az AvP 2 filmet?
Igen, láttam. Szerintem bitang szar film, az elsőt szerettem, de ez felér egy két órás kínszenvedéssel. Kérdem én: azt a 2 órát ki adja vissza az életemből?

Szoktál Online játékokkal játszani?
Nem.

Ismered a Prince of Persia játékokat?
Igen, a Sands of Time-Warrior Within-Two Thrones tripla pack meg is van, csak azt sajnálom, hogy gyakorlatilag majdnem ugyanaz mind a három játék. A Forgotten Sands kimaradt, és nem is fogom kipróbálni, maximum konzolon.

A YT-n mennyi időt töltesz kikapcsolódás és szórakozás céljából?
Maximum 2 vagy 3 órát, akkor is csak Mangekyo vagy Wan videóit nézegetem.

A játék előzeteseket hol találod pontosan?
Legközelebb olvasd el a leírást a videó alatt, amúgy az IGN.com-on.

Lesznek még játék előzetesek és tesztek?
Az IGN-től nem biztos, tőlem szinte 100%, hogy lesznek.

A következő bejegyzésben CarlGoodXPCXGames kérdéseire válaszolok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr892455543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása