Sziasztok!

Ha szabad ilyet mondanom,fiú létemre sok "Magical Girl" animét láttam már. Voltak köztük jobbak és rosszabbak is viszont az egyik ilyen sorozat nagyon megtetszett nekem mivel ugyan sokban hasonlít a társaira azért nagyon sok újdonság is helyet kapott benne!

Mai alanyon a Kamikaze Kaitou Jeanne cimű anime!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az Anime Arina Tanemura mangája alapján készült és a Toei Animation készitette el az anime változatot amely 1999-2000-ig futot és összesen 44 részt ért meg.

A Történet maga nem nagyon eredeti hiszen ugyanaz mint a többi Shoujo animének mégis sikerült új dolgokat belevinniük amik kicsit javítanak a történeten,ez főképp abban nyilvánul meg hogy az anime valós személyt vett alapul!

Történetünk főszereplője Maron Kusakabe aki egy egyszerű gimnazista lány illetve jó gimnasztikus is,szülei elváltak még kiskorában és külföldre költöztek ezzel magára hagyva lányt akit most legjobb barátnője Miyako szülei támogatnak.

 

 

 

 

 

 

 

 

Élete a megszokott időben folyik mígnem egy nap beállít hozzá Fin egy kis angyal aki közli vele hogy ő Jeanne D'arc reinkarnációja és Isten azzal a feladattal bízta meg hogy pusztíitsa el a démonokat amik a tárgyak hamis szépségében rejtőznek ezáltal megszállva az emberek lelkét! Igen ám csakhogy a démonokkal a együtt a tárgyak is eltűnnek és sakkfigurává változnak át, ezért a rendőrség is üldözi Jeanne-t ráadásul Miyako a rendőr főnök lánya mindenképp el akarja kapni őt!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az anime fő gonoszai igazából csak az anime 2. felében jellennek meg.Ők Misto egy kis ördög és társa Noin aki ember volt ugyan de eladta a lelkét a sátánnak hogy megmenthesse szerelmét! Emellet Jeanne-nak vetélytársa is akad Sinbad személyében aki szintén démonokra vadászik csakhogy ő fekete sakkfigurává változtatja a démonokat.

A Történetről ennyit mondanék el, nem akarok Spoilerkedni meg amúgyis annyi minden van ebben hogy nem győzném elmondani mindet.

Azt viszont elmondanám és már ez hozzátartozik a pozitívumokhoz az a látvány és a zene! Az anime tényleg szépen meglett rajzolva habár az az első átváltozás annyira nem látványos ezzel szemben a második az maga a szép rajzolás illetve látvány mintapéldája!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Most komolyan aki erre azt mondja hogy nem szép annak nincs ízlése! További jó ötletnek tartom azt hogy a főhős itt végre nem csapatban hanem egyedül dolgozik! Karakterek terén ugyan nem kapunk újdonságokat szóval  a szokásos sablonkarakterek vannak benne: a szende ugyanakkor nagyon erős harcoslány,a fius lány aki nem tudja a titkot,a rejtélyes fiúkarakter stb. Zenék terén ugyanakkor jó kis dallamokat alkottak főképp az első opening nagyon tetszett nekem viszont a 2. opening az szerintem sokkal kidolgozotabb lett.

Viszont ami nagyon nem tetszett benne az az  hogy az első átváltozás szerintem elég gyenge lett  holott szépen meglett rajzolva de igazából semmi különös nincs benne! További negatívum az Miyako viselkedése amely néha már kifejezetten az agyamra ment! További nagy negatívum hogy az animének nincs felvezetése, úgy kezdődik hogy bele a közepébe és igazából semmit nem tudunk meg arról hogy Fin hogy került Maronhoz vagy hogy hogy adta neki a pálcát amivel átváltozik vagy valami ilyesmi!

Azt még had mondjam el hogy Arina Tanemurának van egy másik mangája amiből szintén a Toei animation készitett animét,ez a Full Moon wo Sagashite amit szintén nagy szeretettel ajánlok mert az is egy nagyon jó kis anime lett. A Pozitvumoknál elfelejtettem említeni hogy az anime azon kevesek közé tartozik amelyeknek jó a német változata is de tényleg ott a zenék is meg a szinkronok is nagyon el lettel találva!

Kamikaze Kaitou Jeanne

-Idő:1999-2000

-Rendező:Atsunobu Umezawa

-Studió:Toei Animation

-Műfaj:Magical Girl,Fantasy, Vígjáték

-Hossz:44 epizód

Tetszett:

-Ujitásokat hoztak a történetbe

-Szép a rajzolása és látvány is

-A Mangaka valóságos személyt vett alapul

-A 2.átváltozás nagyon szép

-Zenék is rendben vannak

-A Főhős végre egyedül dolgozik

-A Német változat is kivételesn jó lett

Nem Tetszett:

-Követi a szokásos Magical Girl vonalat

-Nincs felvezetése az animének

-Miyako

-A Főgonoszok csak az anime 2. felében jelennek meg

-Az 1. átváltozás elég gyenge

Értékelés:

Táblázat szerint: 28/40 = Jó

Százalék Szerint: 86%

8.5/10

Ennyi lettem volna Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr222326834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.09.27. 17:23:51

Magical Girl... sose hallottam még... a Vadmacska Kommandó véletlenül nem ilyen? :D

xx18Rolandxx 2010.09.27. 19:10:36

@Katamori: másnéven MAHOU SHOUJO animék pl: Vadmacska kommandó,Sailor Moon,Wedding Peach meg ehez hasonlók!

Squazee 2010.09.27. 19:47:20

Nekem majdhogynem jobban tetszik a német opening, biztosan azért, mert azt szoktam meg. Nagoyn szerettem ezt a sorozatot, s meglepődtem, amikor láttam, hogy a manga mennyire más, s mégis milyen szuper.
Azt az egyet nagyon hiányoltam az animéből, hogy nem magyarázták meg, miért éppen "Kamikaze" Jeanne. És ahogy ítad az előtörténet is hiányzott.

xx18Rolandxx 2010.09.27. 20:37:44

@Squazee: Szerintem azért Kmaikaze mert az ha jól emlékszem őröltet jelent merthát a 2.világháboruban voltak ilyen kamikaze japán piloták és hát ő is örült amiért a rendőrség csapdái fut állandóan de mindig kimenekül!

xx18Rolandxx 2010.09.27. 20:42:30

@Squazee: Egyébként én is németen láttam előszőr asszem RTL2-ön és már akkor is nagyon tetszett,csak azután néztem meg japánul!

Squazee 2010.09.28. 14:23:27

@xx18Rolandxx: Nem, nem, ezt kivételesen a mangában megmagyarázták. Ott szerepet kapott "Isten" is meg minden, s Maron azt mondta olyan akar lenni, mint Isten szele, isteni szél. A kamikaze pedig szó szerint isteni szelet jelent.
Sajnos a II. vh. elcsúfította kicsit a jelentést. :( Ezért hiányoltam a magyarázatot, mert azért Jeanne nem egy öngyilkos jelölt, bár tény, hogy veszélyes dolgokat csinál. :)

xx18Rolandxx 2010.09.28. 15:22:36

Akkor lehet gogy azért értettem félre mert mangát még nem olvastam

L'Angelus 2012.07.11. 21:45:49

Ez az anime az egyik legígéretesebb és legtöbb lehetőségét elpazarolt csökevénye. Életemben nem láttam ettől jobb romantikus párt animéban, viszont a történetet számos aspektusában lebutítják, csonkolják és a dramaturgia benne idővel rettentő idegesítő huzavonává teszi Maron kálváriáit. Nyilvánvaló dolgok nem esnek le rögtön a karaktereknek. Szerettem ezt az animét német adón nézni, érdekelt a története, és azért iszonyatosan feldühített, mennyire megalkuvó és slendrián nézőcsalogánnyá tette a stúdió!
süti beállítások módosítása