Az utóbbi időkben kissé elgondolkoztam a videózással és az írással kapcsolatban. A videózás számomra sosem volt könnyű meló, főleg, hogy régebben (még első videók idején áprilisban, májusban) nagyon ratyi volt a gépem. Például: lefagyott a gép, amikor videót csináltam, vagy esetleg a YouTube nem engedte fel a videót, az Indára pedig nem tudtam feltölteni a mérete miatt, tömöríteni pedig nem volt időm. Mindenhol kiírtam, hogy késni fogok, és, hogy biztosan nem tudom, mikor jön az új videó, ennek ellenére mára már semmi ilyesfajta gond nincsen, kivétel, mikor copyright szerződést szegek meg.

Első gondolat: Videózás

Nos, a videózás nem nagyon az erősségem, mivel még nagyon fiatalnak érzem magamat a témában, és még nagyon kezdő vagyok. Van, mikor a felvevő cseszeget, van, mikor nekem nincs hangulatom a videót megcsinálni. És van, mikor a YouTube nem engedi, hogy a videót feltöltsem. Nos, miután a Movie Maker rengetegszer nem akart működni, úgy döntöttem, feladom, más videókészítőt kell szereznem. Ez be is vált, ugyanis a Vegas Pro 9.0 nevű nagyon jó kis program bármilyen formátumú videót, képet, hangot, és szöveges adatot be tud fogadni. Persze, a konvertálás már a te feladatod, de aki legalább annyira ért a videókészítéshez, mint a konvertáláshoz, annak nem lesz nehéz. Igyekszek így minél több, és jobb videót készíteni, amely elnyeri a tetszéseteket, vagy legalábbis értékelhető.

Második gondolat: Írás

Az írás. Nos, ezzel sincs könnyű dolgom. Eddig, ha jól számoltam, mindössze három írásos kritikám volt, ami nagyon kevés, úgyhogy ezt is meg fogom majd sokszorozni. Vagy az a gond, hogy nincs ihlet, vagy az, hogy a blog.hu állandóan lefagy. Persze, ez a probléma is orvosolva lesz a közeljövőben, ugyanis még közel se vagyok olyan jó kritikus, mint Mangekyo, vagy WanGood. 

Harmadik gondolat: Véleményetek

Sokan írtátok, hogy jók a videók, amit nagyon köszönök. És sokan anyáztak is, hogy kopizó vagyok, és hogy eldumálom az egészet. Ez lehet, de legalább értem, miről van szó, nem úgy, mint a legtöbb mihaszna, akik azért csinálnak egy profilt maguknak, hogy menőzzenek a barátaiknak, hogy "Nagyon kemény vagyok, mert van YT fiókom!".

Utolsó gondolat: Mit hoz a jövő?

Ezt még nem tudni. Az ősz folyamán költözök, úgyhogy az biztos, hogy nem lesz sok videó, de az is biztos, hogy miután már minden lenyugodott körülöttem, nagyon belevágok a videózásba, és nem állok meg.

Utólag pedig köszöntöm az új kollégát, xxRoland18xx barátunkat. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr202304011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xx18Rolandxx 2010.09.17. 22:15:57

köszi az utólagos üdvözlést csak kissé elrontottad a nevemet a 18 a Roland elött van nem mögötte :D

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2010.09.19. 15:25:59

Nem lehet, hogy az oprendszered dobott mattot? Eléggé gyanús, hogy a YT nem enged feltölteni, a blog.hu és a videószerkesztőd meg lefagy.
Nekem olyanom volt egyszer, hogy a flashplayer adta meg magát és le kellett tiltanom a flash-eket, ha megaupload-ról töltöttem. :)

Az én gépem is gány, kb. a 2002-es játékok még futnak rajta. :)

bbbarniii 2010.09.22. 15:28:45

@Member: Hát, igen. Az én gépem kb. olyan, mint egy nagy rakás szar. Lassú, és nagyon felbassza az agyam :)
süti beállítások módosítása