Need For Speed. Úgy bizony. Mikor még kis 4 éves voltam, sosem értettem, az emberek miért mondják azt mindig, hogy: "Need For Speed, az a király! Vagy Need For Speed, én tudom, hogy tuningold a hátsó féklámpát, meg a Spoilerjét a kocsidnak!"

Később, 2003-ban kaptam PS2-t, arra pedig megkaptam a Need For Speed Underground játékot. és a játékot még mai napig előveszem.

A készítők áttértek a sima versenyekről az utcai versenyekre, ami lássuk be, elég jó ötlet, és még a megvalósítás is jó lett.

Vannak bizonyos módok a játékban, melyeket szeretnék bemutatni.

(Ha valamit rosszul mondok, elnézést kérek, nemrég kezdtem újrajátszani a játékot, a megértést köszönöm)




Drag:
Olyan verseny, ahol mérni kell a sebsséget, és megfelelően kell nyomni a féket, különben az autónak annyi. És nekünk is.

Drift: Kanyarokat kell bevenni, mindezt úgy, hogy ne menj neki semminek, mert elveszted az összegyűjtött pontot.

Lap Knockout: Gyakorlatilag ugyanaz a lényeg, mint a hagyományos versenyben: csak minél előbb legyél első.

Tournament: Gondolom, mindenki tudja, hogy ez a bajnokság. Általában egy bajnokság három versenyből áll, amelyek három, vagy négy körösek lehetnek.

Grafika: Egy szó: Fantasztikus! Olyan jól meg van csinálva a város, és az autókon végigfutó árnyék és fény effektusok, hogy egyszerűen levegőt alig kaptam, mikor először játszottam vele.

Zene: A zene konkrétan egy Soundtrack album a válogatott együttesekből: pl. Static X, Losprophets, vagy Rob Zombie, hogy csak a leghíresebbeket említsem, de van itt még Overseer is.

Hangok: A hangok nagyon jók, bár sok különbséget nem éreztem a nyikorgás, és motorzaj között, pedig már 140-nel mentem.

Játékélmény: A játékélmény pótolhatatlan. Azt kell mondjam, utoljára akkor éreztem magam ilyen jól, mikor PS1-en a TOCA 2-vel játszottam.

Összegezve: Akinek nincs meg a játék, az sürgősen rohanjon a boltba, és vegye meg (csak 2300 Ft Media Markt-ba), mert ha szeretitek a NFS sorozatot, ebben sem fogtok csalódni. Sziasztok!

[WanGood szerint:

Haverommal anno rengeteget játszottunk vele. Már nem nagyon emlékszem rá, de jó kis gamma volt. Igaz, az én kedvenc NFS-em a Most Wanted...]

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr612255788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása