Anizód- Rizelmine 1.rész

2010.06.26. 19:18

Nem egy friss darab (2002), de mégis úgy gondoltam, ezen próbálom ki ezt az "anizód" dolgot.

 

 

Én nagyjából fél órával ezelőttig egy árva percet nem láttam ebből a darabból, de olvastam értékeléseket, és nagyjából tudtam, mire számítsak. Meg aztán a történet leírás alapján a Final Approach kölcsönvett lenyúlt pár dolgot belőle, szóval belevágtam.

A történet kezdetén csak nekem tűnt fel a vonat oldalán a "govement" elírás? (government=kormány a németesek kedvéért)
A főhősnek meg szép hidroglóbuszfeje van. De komolyan, a többi karinak miért tudtak vállalható fejet csinálni, ha neki nem?
Megtudjuk, hogy Iwaki (nekem akkor is Mr. Hidroglóbusz), a 15 éves főhős az idősebb nőket szereti, de ez nem az ő napja, hiszen otthon egy 12 éves loli várja, három rosszarcú kormányügynök társaságában. Iwaki szüleit életre szóló adómentességgel lekenyerezik a Smith-ügynökök (megemlítendő hogy 3-szor jobban vannak megrajzolva, mint előző alanyomban, pedig ez volt előbb), így gyakorlatilag aláírják fiuk házasságát. Bizonyám, ugyanis a loli, Rizel, mesterségesen lett létrehozva Japán legjobb tudósaiból... egy pillanat! Ezek szerint Japánban ILYEN tudósok vannak? Mindegy, még olyan apróságokat is megtudunk, hogy negatív mellékhatásként Rizel nitroglicerint könnyezik, szóval nem nagyon érdemes genyának lenni vele, valamint a három Smith-ügynök Rizel három apja, és ők is beköltöznek a családhoz.

Szóval az alapszitu vázolásával telt az első rész, de annak nagyon jó volt. Egy vicces, romantikus animét várok, és remélem, nem esek ezzel pofára. Aki látta, megírhatja személyes véleményét.

Értékelés- Rizelmine 1:

Látványvilág: 6/10=2002-höz képest átlagos, Iwaki randa feje ront az összképen.

Hangulat: 9/10=Pörgős volt, részben a 15 perces hossz miatt, ezzel együtt lekötött, és érdekel a folytatás.

Zenebona: 7/10=Az OP és az ending is kellően beszívott volt, előbbi tetszett, utóbbi kevésbé.

Elvárások: 10/10=Valahogy így kell kezdeni egy vígjátékot! Azt kaptam, amire számítottam, talán még többet is.

Összesen: 32/40
Ez pontosan 8/10, azaz 80%

Lehet, hogy ez zavaró lesz, de én nem értékelek olyan megengedően, mint Mangekyo kollégám, hanem egy az egyben váltom százalékba a pontokat.

WanGood
 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr422112108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tsukasa2k6 · http://www.youtube.com/tsukasa2k6 2010.06.27. 21:10:46

it van 1 nagyon WTF!!!! anime amit meg kel nezni a KissXsis TV(azert tv mer van o ova is ugyan azon a neven) iljen brutal wtf animet meg nem lattam meg nagyobb wtf mint az Eiken Klub XD
süti beállítások módosítása