Szegasztok!

El sem hiszem! Már fél éve, hogy megalapítottam az Anime Manga Palota Blog-ot 2009 december 18-án, és már most rohadt sok dolog történt!

- Wangood kolléga csatlakozása, Barnileonidasz csatlakozása, Desused csatlakozása, több mint 10000 fölötti az eddigi látogatók száma, jó pár komment és rajongó és még sorolhatnám!

Ennek örömére 3 posztot rakok fel:

1.Egy intrejút Antal Sloti-val, az Animax egyik munkatársával.

2.Körút az Anime Manga Palota körül - illendő lenne végre elkalauzolnom az olvasókat a palota körül, ha már ennyien olvassnak és videóznak itt. (Úgy döntöttem, ezt inkább vidi formában teszem majd meg!).

3.Felrakom a Slayers Try anime kritikáját.

Érdemes lesz délután visszajönni!

Ja, és aki nézi a 2010-es Foci VB-t, az írja meg kommentben, kinek szurkol - én a Mexikó és Brazil duót szeretem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mangekyo022.

[Én meg a Németeknek POWA! - Barnileonidasz]
[Én is a Németeknek, meg Chilének- WanGood]

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr312090550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása