Szegasztok ajánló: Overwatch

2017.05.21. 16:57

Szegasztok. Tudjátok rólam, hogy én nagyon utálom az agyonhypeolt játékokat. Ennek egy oka van: Annyira elvakítják az embereket. Viszont a Blizzard tudhat valamit marketing terén, mert eddig minden játékuk remekül sikerült (mégha volt néhány fail húzásuk). 1 évvel ezelőtt viszont olyan játékot tettek le az asztalra, ami a mai napig is egyre növekvő rajongó tábornak örvend. Ez nem más, mint az Overwatch.

overwatch-share-3d5a268515283007bdf3452e877adac466d579f4b44abbd05aa0a98aba582eeaebc4541f1154e57ec5a43693345bebda953381a7b75b58adbd29d3f3eb439ad2.jpg

 

Kezdetben én is távol maradtam tőle. Hiába próbáltam ki nyílt bétában, az első ingyenes napokon, akkor is csak elszórakoztam vele. De az idő előre haladtával késztetést éreztem a megvételére. Aki látta a legutóbbi podcast adást, ott elmondtam, hogy megrendeltem. És kb. 2 héttel ezelőtt meg is kaptam. De mi is az Overwatch? Ha röviden akarok fogalmazni, akkor fogták a Team Fortress 2 alapvetését és hosszabbá, nagyobbá, vágatlanabbá tették. Akinek még így se tiszta: Ez egy Hero Class FPS. A meccsek elején és közbe hősöket választunk ki és hajtjuk végre a pályánként kijelölt feladatokat. Ez lehet pont vagy pontok elfoglalása, Payload kisérete. Ennek ellenkező feladata a védelem, ami dióhéjban: Akadályozd meg az ellenséges csapatot abban, hogy elvégezzék a pályán kiszabott feladatot. Hőseink 4 osztályba sorolhatóak. Offenzív, Defenzív, Tank és Support. Az offenzív általában az ellenfél csapatának a hátba vagy oldalba támadását végzi el, a defenzívek pontok megvédésére alkalmazhatóak, a tankok azok, akik legelöl haladnak és védik a társait és a support pedig gyógyít vagy előnyt ad a csapatnak. Ez nem azt jelenti, hogy egy offenzív karakterrel nem lehet védekezni. Látványilag egész szép és a zene is teszi a dolgát. Viszont egy újabb piros pont a fejlesztők részéről, hogy arra is gondoltak, hogy nem valószínű, hogy e miatt a játék miatt vesznek új gépet a játékosok, ezért kisebb teljesítményű gépekre szabták a minimum beállítást.

 overwatch6_3610.jpg

Ami viszont biztos, hogy a meccsek irama pörög. Annyira, hogy menetközben egy pohár vizet sem tudsz meginni. Aki látott már Overwatch meccset, az tudja, hogy eszméletlen kaotikus. Játék közben pedig alig esik le bárkinek is, annyira természetesnek hat az egész. És a legmegnyerőbb pontja maga a hangulat és a játékmenet. Nem egyszer volt olyan helyzetben, hogy: csak még egy menetet megyek, atyaég, de elrepült az idő! És a hősök nemcsak fegyverben, hanem képességekben is különböznek. Minden hősnek alapból van kettő+a fegyverek java részének van másodlagos tüzelése és egy Ultimate képesség, ami töltődés után vethető be és nagyban fordíthatják a meccs állását.

 maxresdefault_2_1.jpg

Ha kéne hátrányt mondni, az csak afféle szőrszálhasogatás lenne. Bugos és a Blizzard nagyon lassan halad a javításokkal. Én pl. tárgyba való beakadást tapasztaltam. A másik kivetnivaló a Loot boxok. Ezek a boxok minden szintlépés után elérhetőek és kozmetikai cuccok esnek ki. Szép és jó, de ha olyan kedve van, akkor csak játékos ikont kapsz, vagy Spray-t, ami grafitinek felel meg. Mindez azért jó, hogy vegyél pénzért lootot. És ami a legszembetűnőbb, hogy a közössége is lassan toxic lesz. Avagy, ha kikaptok, vagy valamit elszúrtatok, akkor írják neked, hogy mekkora csicska vagy meg noob stb. Ezekkel viszont nem foglalkozok, mert a seggükön ott a tojáshéj, ha emiatt képesek kiakadni.

 overwatch-2016-05-25-10-05-12-171_1.jpg

Értékelést nem fogok írni, mert ez egy ajánló. Ugyanis Május 27-től 3 és fél napig ingyenesen kipróbálható lesz és én biztatom a kedves olvasót, hogy próbálja, platformtól függetlenül. Ennyi voltam mára. Sziasztok. 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr5412529863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása