2016 Legjobb És Legrosszabb Filmjei (xx18Rolandxx)
2017.01.05. 18:19
Sziasztok!
A 2016-os év nem csak animékben bővelkedett természetesen hanem filmekben is és természetesen ezek között is akad minőségi darab és amiket Mordorban forgattak. Lássuk is, hogy szerintem melyek voltak 2016 legjobb illetve legrosszabb filmjei. Ez azonban 3-as helyett 5-ös lista lett.
2016 Legjobb Filmjei
V.Helyezett: Deadpool
Sose voltam olyan hű de nagy képregényfilm rajongó , hogy elájuljak a Bosszúállóktól vagy a többi ilyen filmtől így erre a filmre is úgy ültem be, hogy ez se lesz több és mekkorát csalódtam. Pozitívan.
A Deadpool egy elképesztően vicces már-már paródiája a Marvel filmeknek , sőt ki merem jelenteni, hogy ő a Marvel univerzum Harley Quinn-je. Ryan Reynolds elképesztően hozza a figurát, az akciójelenetek nagyon pofásak főleg ami az elején van és igen a sztori eléggé felejthető de a film van annyira jó, hogy ezt elfejtesse velünk. Várom a 2. részt. Ja és kíváncsi lennék a Bosszúállók és úgy unblokk a Marvelesek fejére amikor hallották, hogy ezt a filmet és Ryan-t jelölték Golden Globe-ra ( amit remélem meg is nyer ) XD .
IV.Helyezett: Kubó és a Varázshúrok / Zootopia
Igen sajnos az a helyzet állt elő, hogy bármennyire is próbálkoztam egyszerűen nem tudtam dönteni eme két film között így hát ez egy megosztott helyezés lett. A Zootopiáról szerintem nem kell sokat mondanom szerintem az utóbbi évek legjobb Disney filmje amin látszik, hogy a stúdió kezd kilépni a kis komfort zónájából és kezd egyre bevállalósabb lenni.
A Kubo bár nem lett annyira sikeres mint az előbbi de van annyira jó sőt animáció terén még sokkal jobb is hiszen stop-motionnel készült a film, a sztori remek, a zenék fülkényeztetőek, a szinkronhangok példátlanul jók főleg Rooney Mara a két nővér szerepében. Ha még nem láttátok akkor mindenképpen pótoljátok be mert egy élmény ezt nézni.
III.Helyezett: Vaksötét
A kiábrándítóan semmilyen Light's Out és a kiábrándítóan béna A Zátony után már csak ebben a filmben bíztam, hogy megmenti a horrorfelhozatalt.
A Vaksötét nem operál szellemekkel, démonokkal és egyéb túlvilági dolgokkal helyette azonban egy olyan hátszőrborzongató suspense horrort kapunk amitől garantáltan leesik az álla annak aki megnézni. Én már csak tudom hiszen velem is ez történt. Az atmoszféra, a hangulat, a látvány mind csak fokozza ezt az erős és kényelmetlen érzést megfűszerezve ezt Stephen Lang elképesztően brutális alakításával. Egyszóval aki unja a szellemes vackokat annak igazi csemege lesz ez a film.
II.Helyezett: A Martfűi Rém
Ha nekem valaki azt mondja, hogy magyar film akkor feláll a szőr a hátamon de az ipar az utóbbi 2-3 évben egyértelmű fejlődésnek indult és ennek a fejlődésnek igazi ékköve az 1. igazán magyar horror a Martfűi Rém. Egy remekbe szabott horror ami azonban társadalomkritika szintjén is remekül működik sőt sokkal jobban működik mint mondjuk a 44.Gyermek amit pont a nagyon túltolt korkép tett lapátra. A rendezés nagyon profi, a színészek remekelnek a szerepeikben, a hangulat nagyon jól megidézi az akkori nehéz időket.
Egyszóval ez a film egy igazi gyöngyszeme a hazai filmiparnak.
I.Helyezett: A Szoba
Oké tudom, hogy Amerikában 2015-ben mutatták be de itthon 2016-os a film szal legyünk elnézőek. Főleg ha egy olyan filmmel van dolgunk mint a Szoba. Ez a film egyszerre nyomasztó és szívmelengető de egyúttal egy nagyon rétegelt film is a szabadságról egy 5 éves kisfiú szemszögén keresztül akinek ez az egy szoba jelenti a világot. A forgatókönyvírok remekül adaptálták a könyvet, a színészválasztás remek, Jacob Tremblay annyira aranyos, hogy az nem lehet megunni de a film egyértelmű sztárja Brie Larson aki félelmetesen hozza a megtört de odaadó anya szerepét szóval jobb helyre nem is mehetett volna az az Oscar. Ha még nem láttátok akkor mindenképpen pótoljátok be.
Ezek voltak a legjobbak lássuk a legrosszabbakat.
V.Helyezett: A Főnök
Avagy a film ami arra az egy ötletre épül és az az egyetlen poénalapjai is, hogy Melissa Mccarthy egy bunkó k@vát játszik és kész ennyi és nekünk ezt kellet néznünk másfél órán keresztül. Döbbenetesen gáz az egész film ráadásul sablonos, unalmas amiben egy épkézláb poén sincs. Messze kerüljétek el.
IV.Helyezett: Szellemírtók
Oh hello megint Melissa Mccarthy úgy látszik ennek az évnek te vagy az Adam Sandler-je szóval ugorj bele egy mély és fekete gödörbe köszönöm!
Szögezzük le: Ez a film nem azért egy trágya mert női szereplői vannak. Elsülhetett volna ez jól is de persze ott szúrták el ahol lehetett. A rendezés borzasztóan amatőr, a forgatókönyv iszonyatosan béna,a színészek a szivárvány minden színében pocsékak. Melissa és Kate Mckinnanon olyan unalommal játszanak, hogy elalszik tőle az ember, Kristen Wiig baromi idegesítő és a karaktere is kimerül a " bármikor kiszámol egy egyenletet de képtelen kinyitni egy ajtót" jellemben a néger csaj meg szimplán csak azért van,hogy ott legyen és Thor... komolyan te mit keresel itt, húzzál vissza Loki-t szarrá verni! Ami azonban végképp tönkreteszi az az eredeti film meggyalázása. Olyan fakezűen nyúl az egészhez, hogy elmondhatatlan és Bill Murray-ék cameója meg végkép az utolsó szög a koporsón. Az egyetlen ami menti az egészet az a látvány de még az is bőven kevés volt. Inkább maradjuk az eredeti filmeknél.
III.Helyezett: Bezárva
Avagy a horror amin se félni sem megijedni nem lehet. Ha Light's out és A Zátony nem volt elég akkor a Bezárva szépen lezárta az év horrorbukásait. Nem elég , hogy a film egy nagy köteg sablonhalmaz de még azt se képes normálisan előadni pedig akadtak itt dolgok rendesen amikkel kezdeni lehetett volna valamit de a film nem foglalkozik semmivel. Naomi Watts pedig hiába alakít jól ha egyszer ezzel a filmmel még ő sem tudott mit kezdeni. Borzasztóan amatőr az egész.
II.Helyezett: Cop Mortem
Jó látni, hogy Magyar akciófilmgyártás még mindig nem vette észre, hogy a 90-es évek már 20 éve elmúlt. Minden amit a 90-es évek akciófilmjeitől megszokhattunk az itt van. Ez a film gyakorlatilag rosszabb mint az Európa Expressz ami már a 90-es években is gáz lehetett de amik itt vannak! Az akciók annyira bénák, hogy a pofám égett tőlük de a Japános harci rész....komolyan azon a belemet kiröhögtem annyira gáz. A színészi játék olyan mintha mindenki úgy forgatott volna, hogy teljesen be vannak állva, az egyetlen aki úgy ahogy elment az Anger Zsolt aki tök ugyanazt hozza mint az Aranyéletben de legalább magabiztosan hozza. És Kamarás Iván..... Atyaisten! Ez a fickó olyan mint egy nagyon béna James Bond + Archer keveréknek a nagyon túljátszott paródiája. Annyira olcsó és amatőr ez a film,hogy inkább érződik egy nagyon kínos amatőrszínháznak mint rendes filmnek. Blacksheep várjuk a bemutatódat róla.
I.Helyezett: Batman vs Superman
Avagy a film ami úgy baszta át a nézőket ahogyan a nagy könyvben meg van írva. Az egész nem több mint egy 2 órás rinyafesztivál hörgésekkel megszakítva. Szerintem nem mondok újat azzal,hogy ez a film minden képregényfilm legalja nem csoda, hogy még a Suicide Squad is jobb ennél. Állati gáz mert lehetett volna ez epic és szórakoztató de nem legyen reális és sötét és komor mert a tizenévesek ezt szeretik ( egy nagy ló@t) . A színészi játék ritka pocsék az egyedüli kivétel az Jesse Eisenberg Lex Luthorja volt akin legalább lehetett nevetni. A nagy csatát meg a 2 hős között lerendezik 10 perc alatt. Hát kösz b@meg! Komolyan DC szedd össze magad mert így mindenki meg fog utálni titeket, könyörgöm a Justice League vagy a Wonder Woman legyen már jó ha már az Aquaman is egy hulladék lesz.
Nos ez volna az én személyes filmes listám.
Sziasztok!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
silly3200[Spyrofan] 2017.01.05. 22:05:30
Qtya von Disznósajt 2017.01.06. 03:50:00
Nem lett volna baj, hogy nagyon komor, mert most komolyan, az alapját szolgáltató képregény se volt egy szivárványfesztivál, meg azért baszki ez mégis csak a kibaszott Batman!
Legalábbis szerintem a Marvel majmolás tette tönkre azt a filmet, de hogy még TOP 1-es szar is legyen? Hóhóhó! Azért annál sokkal jobb volt, hogy ilyen helyre legyen pakolva. Talán az év csalódása, de nem az év legszarabb filmje!
Egyébként a Suicide Squad-ot is az rontotta el nagyon, hogy a BvS bukása miatt beszart producerek telepakoltatták Marvel poénokkal, amik egyáltalán nem illenek a fekete humor mellé, töröltek egy csomó Joker jelenetet és cuki romkommá változtatták Harley és Joker kapcsolatát.
Meg persze kiollóztak egy csomó COOL jelenetet, mert ugye "ne legyen már olyan Nolan sötét! Hiszen mindenki a Marvel-t szereti!" Lófaszt, végre mutasson valami egyedit a DC! A Marvel filmek fele semmire sem vezető karakterbemutató és semmi több, éppen ebből kéne tanulni és ezt elkerülni.
xx18Rolandxx 2017.01.06. 06:56:43
Már be is mutatták az AC filmet és habár azt is szarrá oltották véleményem szerint nem lett annyira rossz bár lehet azért vélem így mert soha egy percet se játszottam a játékokkal.
@Qtya von Disznósajt:
Azért azt szögezzük le, hogy a korábbi Batman filmeken még ha komorak is voltak de jól el lehetett szórakozni legyen szó akár a 90-es filmekről vagy a Nolan szériáról meg azért a rajzfilmek is képesek voltak megtartani a komor hangulatot de képesek voltak mellette viccesek is lenni..Elég csak Jack Nicholson Jokerére vagy Uma Thurman Poison Ivy-ra gondolni és hiába említették sokan, hogy Ben bácsi jó Batman számomra akkor sem illik a képbe na jó azért kilóméterekkel jobb volt min Clooney Batmanje. Ami számomra taccsra vágta, hogy a nagy harc a két szereplő között gyakorlatilag még 10 perc sem volt pedig kvázi arról kéne szólnia a filmnek. Viszont a Watchmen az tényleg jó film volt.
A Suicide Squad meg milliószor jobb lehetett volna ha a Warnernél a sok inkompetens baromállat befogja a nagy pofáját és hagyják, hogy a film 18-as karikával csapassa több Jokerrrel és több fekete humorral. Mert tény, hogy valszeg Joker lett volna az igazi főgonosz nem pedig Enchantress ( komolyan ő még viccnek is rossz volt). Ha valakit érdekel egy normális Suicide Squad akkor nézze meg az Assault on Arkham filmet. Ezért is remélem, hogy a DC végre tököt növeszt magának a közeljövőben mert őszintén megmondom, hogy sem a Marvel sem a DC táborába nem tartozom de szánalmas nézni amit ezek művelnek. Remélem, hogy a Justice League vagy a Wonder Woman végre olyan lesz mint amilyennek mindenki akarja és ugye Gotham City Sirens is készülőben van.
Ezzel Marvel karakterbemutató-val teljesen egyetértek. Nem értem, hogy miért kell minden egyes karakterüknek saját film, kvázi én már rettenetesen unom a Pókember-t viszont a Doctor Strange az nagyon király volt és talán Black Pantherből is kisülhet valami de nálam most a Galaxis Örzői 2 a legjobban várt film ilyen téren.
Mangekyo22 2017.01.11. 09:09:06
Frederick 2018.08.19. 07:49:04
Mondjuk én eleve nem vagyok barátja a DC- és Marvel-filmeknek.
cassetto-tiroir.blogspot.com/2018/08/marvel-szarok-dc-szarok.html
Utolsó kommentek