Szegasztok!

Lássuk, hogy milyen lesz a 2014-es tavaszi anime szezon! ;)

Figyelem: Harmadik nyereményjátékunk még mindig tart! ;)

Másolat - ibrCvH1LbjcXNY.jpg

 

1.Soul Eater Not!

- Stúdió: Bones

Csak én emlékszem úgy, mintha már az eredeti sorozatot se csinálták meg normálisan az FMA-val ellentétben? Tény, hogy az eredeti lezárás egy trágya volt, de szerintem jobb lenne először véglegesen adaptálni az eredetit, s azután belekezdeni. Mondjuk amúgy sem nagyon várom, s a Soul Eater Not! mangát nem is olvastam, de ahogyan elnézem a három "főhölgyet", nem sokról maradtam le.

2.Ryuugajou Nanana No Maizoukin

- Stúdió: A-1 Pictures

Egész érdekesnek tűnik a története, talán teszek vele próbát.

3.Gokukoku No Brynhildr

Stúdió: ARMS Production

Avagy Elfenlied Vol 2, ugyanis eme torzszülöttet ugyanaz a mangaka sz*rta világra, aki anno az Elfenlied-et. Van egy sejtésem, hogy az eddig elnyomott Elfenlied fangirl-ök és fanboy-ok most újra felszínre törnek, s vérüket fogják adni eme már most halálra ítélt produktumra. Peter1989 meg jobb, ha elkezd félni, mert mint írtam, biztos, hogy az eddig "eltűnt" Elfenlied fanok újra mozgásba fognak lendülni.

4.Fuuun Ishin Dai Shogun

- Stúdió: J.C.Staff / A.C.G.T.

Ninja cucc, szóval alapból belenézek, de nincs sok elvárásom a J.C.Staff-tól (főleg a Hidan No Aria óta).

5.Kanojo Ga Flag O Oraretara

- Stúdió: Hoods Entertainment

Jaj, már alig várom, hogy a markaimba kerüljön eme sz*rkupac, hogy aztán minden erőmmel a sárba tapossam, ahogyan minden jövőbeli Hoods Entertainment moslékot, főleg azok után, amit műveltek a BlazBlue-val! ;D

6.YuGiOh Arc-V

Őszintén, nem lehetett volna a 5D-vel leállni?

7.Kamigami No Asobi

- Stúdió: Brain's Base

Végre egy érdekes anime, amibe tényleg beleakarok nézni! A sztori is egész jónak tűnik, remélem jól fog elsülni. ;)

8.Mangaka-san To Assistant-san To

- Stúdió: ZEXCS

Most vagy a XEBEC-et írták rosszul, vagy csak én nem hallottam róluk. Viszont maga az anime nagyon biztatónak tűnik, s tőle is fogom várni a legtöbbet!

9.Tamako Love Story

- Stúdió: Kyoto Animation

Rég nem néztem semmit a Kyoto Animation-től - mostanában inkább Production I.G. animéket néztem - lásd következő anime bemutató alany -, szóval why not? Már a neve árulkodik, hogy valami klisés szerelmi sztori lesz, de mindenki megérdemel egy esélyt... kivéve Hoods Entertainment! ;)

10.Fairy Tail

- Stúdió: A-1 Production / Bridge

Én azt mondom, túl korai volt újrakezdeni, de pénz beszél, kutya ugat. ;)

Összefoglalva most sem vagyok elájulva a mostani felhozataltól, még a Madhouse termékektől sem, s megint kaptunk egy rakat loli szemetet! De gondolom a fenti listából látszik, mi az, amit várok, s mi az, amit csak azért emeltem ki, mert még mindig nem tudom elfogadni, hogy egy Elfenlied klón vagy egy lolis marhaság többet ér nekik, mint pl egy Shin Angyo Onshi, egy Historie, egy Ai Kora vagy egy Minoru Karate.

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr135832459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása