Szegasztok!

Elkészültem legújabb anime bemutatómmal, a Brave10 bemutatójával, melyről már korábban beszéltem nektek valamikot 2012-ben.

Röviden: nekem bejött, s kedvencem is lett, de sajnos objektívan nem több egy sablonos, kiszámítható shonen fight animénál. :(

De a többit a videóban mondom el! Jó szórakozást! ;)

U.I.: Sajnos mivel most sok vizsgám lesz, ezért (ismét) hanyagolni fogom erősen a videózást egy időre. :( De nem kell félni, természetesen írni fogok itt a blogon! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr315631607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.11.14. 19:48:14

Hmm mit is mondhatnék erre az animére. Amikor néztem, nagyon érződött ,hogy más animékből ollózták össze az egészet. Nem csak a történet sablonos. Nagyon jól kiemelted,hogy a szereplők külseje ,és személyisége is más animékből való. Mondjuk én a hermafroditához, leginkább az Air Gear hasonszőrű egyik mellékszereplőjét hasonlítottam volna. A videó jó lett nagyon. A komolyabb történethez meg ez a 12 rész, kevés volt. Bevallom őszintén túl sokat akartak markolni a készítők, s egy átlag darabnál többet nem tudtak kihozni. A készítésekor egyébként maga a látvány is elavult volt. Bár maguk a karakterek egész tűrhetően néztek ki, a tájak elnagyoltak voltak, és üresek.

mykola · http://megosztanam.blog.hu/ 2013.11.14. 22:53:04

Megmondom egyenesen két dolog nem tetszik a videóidban:
1. AZ ÉGETETT SUB KISZÚRJA A SZEMEM :D ( az olyan csúnya szerintem).
2. Nekem teljesen egyhangúnak tűnik ahogy beszélsz és ha te hangod unottnak tűnik akkor a néző hogy érezze magát?

Ami viszont nagyon tetszett (meglepően az amikor váltottál egy kicsit) a "ne itasd az egereket" rész.
Az nagyon vicces volt.

Mangekyo22 2013.11.15. 07:02:57

@mykola:
Bevallom, gondoltam, hogy jobb lenne raw-al dolgozni, de sajnos ritkán találok raw verziót. :( Okát nem tudom, miért van kevesebb raw verzió az animékből, de szerintem szimplán nincs rá igény. Persze azért igyekszek raw-ot keresni.;)

Köszi a dicsérő és kritikusi megjegyzésed. ;)

@Palacsintaxx:
lehet, 24 rész jobb lett volna egy jobb történet reményében, de általában már 12 rész is elég szokott lenni.

mykola · http://megosztanam.blog.hu/ 2013.11.15. 11:25:21

@Mangekyo22:
Én mindig dual audiós torrenteket keresek, azokhoz felirat is szokott lenni és minőség/kényelem szerint változtatok.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.11.15. 16:38:33

@Mangekyo22: általában elég, de ez egy olyan történet volt, ahol nem volt elég :D Szerintem ebben mind a ketten egyetérthetünk.
süti beállítások módosítása