Sziasztok!

Már Peter, Palacsintaxx és Ricz is megcsinálta a maguk saját kis 20-as listáját így gondoltam én is megosztok veletek egy ilyen listát. Tudom egyszer már csináltam egy 10-eset, de azóta már eltelt egy kis idő és hát változnak a dolgok ugye!

Vágjunk is bele.....

20.Helyezett: To Aru Majutsu No Index


to-aru-majutsu-no-index-main_2.jpg

 

Most biztos sokan bemutatják nekem a középső újukat, hogy hogy mertem betenni, de higgyétek el, megvan rá az okom. Igazából azért is csak a 20-ik, mert rossznak semmiképp sem rossz, hanem inkább csak egy hatalmas csalódás az egész. Az első pár rész jó volt, de ami utána jött az felért egy kínzással. Esetleg talán annak tudhatom be, hogy nem tetszett, hogy nagyon sok hasonló animét láttam már és 100-ik alkalommal újranézni ugyanazt már a legkevésbé sem szórakoztató.

19.Helyezett: Ichiban Ushiro No Daimaou


ichiban_3.jpg

Na ez meg a másik jómadár. Az egész nem több, mint egy szánalmas és felszínes Harry Potter utánzat egy "dögölj már meg" főhőssel és egy Amelia No 2. kiadású főcsajjal.

18.Helyezett: Slayers Evoluion-R


9052ab9986.jpg

 

Azért is pikkelek nagyon erre, mert a Slayers a mai napig a kedvenceim közé tartozik a drágalátos J.C Staff sikeresen kiherélte az egészet ezzel. Köszönjük J.C STaff Köszönjük! Amúgy nem is nagyon kell ecsetelnem, hogy miért rossz is: értelmetlen, tele van fillerekkel és ami felettébb bosszant, hogy Naga-t miért nem lehetett normálisan szerepeltetni benne és csináltak belőle egy Alfonz Elric utánzatot.

17.Helyezett: Platonic Heart

1644.jpg

Jó, tudom hogy az első listámon dobogós helyen állt, de mostanra annyi más sz*rt is láttam, hogy már-már azon a szinten vagyok, hogy azoknál még ez is jobb és nagyon lecsúszott. Persze még mindig egy határtalan fosadék az egész logikai baromsággokkal, olyan ötletekkel amin az ember elsírja magát (Legendás Macskafülű Pincérnőruha rulez) és a legendásan szar utolsó résszel meg aztán végleg kinyírja magát az egész.

16.Helyezett:Duel Masters


DuelMasters-Box-A.jpg

Könyörgöm ez még paródiának is szar, az meg a pláne, hogy annak is szánták.

15.Helyezett: Tokyo Magnitude 8.0


1887.jpg

 Volt egy jó alapötlet amiből kihoztak egy kiábrándító sorozatot, ami joggal pályázhat az évtized legkiválóbb altatója címre. Hogy miért? Egyszerű! Az egész nem működik. Ebből a földrengés témából alig hoztak ki valamit és ami benne az sem túl meggyőző. Jó tudom mik a hatásai egy földrengésnek, de ebben állítólag egy 8-as szintű földrengés hatásait mutatják be. Wazz, ha tényleg csak annyi a hatása, mint amit sorozatban látunk, akkor nem nagyon kell megijedni tőle. Erre még rájön hogy a kiscsaj kib@ott idegesítő, ennek semmi és senki nem jó és mindenkivel illetve mindennel baja van. Amikor leüvölti a kisgyereket, hogy ő tehet a földrengésről na akkor csaptam volna pofán, de ásóval.  De Legalább a zenék jók.

14.Helyezett: Trinity Blood


Trinity_Blood_Characters.jpg

Szintén ugyanaz, mint az előbbi sorozatnál, ezt kórházakban kéne leadni a betegeknek műtét előtt és hopp annyira bealszanak tőle, hogy akár még szívműtétet is végre lehetne hajtani rajtuk!

13.Helyezett: C3


12137.jpg

Ez az anime valami elképesztő módon gyökér. A Keretsztori egy baromság,a mellékszereplők semmilyenek, a főszereplő meg töketlenebb mint egy tucatkarakter.

12.Helyezett: Chaos Head


Chaos Head.jpg

Szintén ugyanaz mint ez elöbbi azzal a különbséggel hogy itt az eleje nem rossz de 6.rész táján nagyin kisiklik az egész. Ugyanakkor ez is jó példa arra hogy Visual Novelek-ből ritkán lehet csak jót kihozni.

11.Helyezett: TMNT Superman Legends

220px-Mutant_Turtles,_Superman_Legend_Original_Sound_Track_Cover.PNG

Most komolyan, van egyáltalán olyan animés, akinek ez tetszik? Szerintem nincs és okkal. A TMNT jó anime alapanyag és simán ki lehetne hozni belőle egy sorozatot, ehelyett a pofánkba tolnak egy 2 részes OVA-t, amit csak egy baszott játékért csináltak meg. Tele van nyomatva Power Rangers elemekkel az egész és higgyétek el, a teknőcöknek nagyon nem áll jól a Power Rangers küllem.

10.Helyezett: Kilari


1273878199.jpg

Hannah Montana animésítve. Ez a Kilari és nem több amit max a 8 éves kislányok tudnak élvezni, de asszem eleve ők is voltak a célközönség. A történet belefért volna max 30 részbe, de muszáj volt ezt is elhúzniuk kb 160 részig ami azért is durva, mert a felében ugyanaz történik csak más tálalásban. Egy jó pont van benne az pedig a 2.Nyitódal.

9.Helyezett: Fullmetal Panic


AS-Full-Metal-Panic.jpg

Most gondolom megint sokan anyáztok, de ez is megérdemelten van itt. Igazából számomra egy dolog teszi tönkre ezt a sorozatot az pedig Souske a főhős. Ennél idegesítőbb és gyökerebb főszereplője csak a neverending shouneneknek van. Ha ő nem lenne benne talán még élvezném is, habár lehet hogy mégsem. Ugyanis nem csak a főhőssel vannak gondok. Igazából az is tönkreteszi hogy ennek is nagy a hypeja, de érdemtelenül mivelhogy a részek nagyjából ugyanúgy zajlanak le: Souske játssza az eszét, csinál valami baromságot majd miután kiderül Chidori fejen csapja egy legyezővel és üvölt vele, de a végére mindig kibékülnek. Egyszer láttam, de bőven elég volt belőle.

8.Helyezett: Toriko


1302464034.jpg

Na egy másik elképesztően gyökér anime, nulla eredetiséggel, idegesítő szereplőkkel és sablon shounen elemekkel. Ja és ez is méltatlanul kapja a rohadt nagy hypeot, itthon viszont látványosan kussolnak erről a sorozatról. Én is csak véletlenül fedeztem fel, de 10 rész után abba is hagytam. Meg azt sem értem minek crossolják állandóan a One Piece-el, mikor a kettőnek semmi köze egymáshoz.

7.Helyezett:  Air


air-a.jpg

 

Igazából akármelyik Key animét betehetném ide, mert mindegyik egy kaptafára készül. Másodrangú kis lánykák szenvednek benne és ezzel akarják a készítők elérni, hogy az emberek szeressék a termékeiket. (Egy nagy ló@aszt). Az ilyeneket csak a fehér paripás hercegre váró csajok tudják élvezni, akik tündérkisasszonynak hiszik magukat és romantikára vágynak. Másokból meg inkább olyan érzéseket vált ki, hogy attól kijön belőlük az ebéd.

6.Helyezett: Naruto Trollpuuden


Naruto-Shippuuden_1.jpg

Szerintem semmit sem kell mondanom róla. Túldrámázott, túlfillerezett, agyonhypeolt, túlnyújtott és semmiképp sem jó.

5.Helyezett: Eiken


530916-54333.jpg

Minden ecchi és hárem anime legalja. Nem is kell többet mondanom róla.

4.Helyezett: Amnesia & Black Rock Shooter


amnesia-anime.jpg

Nem tudtam dönteni, melyik kerüljön ide szóval a 4.hely megosztva lett ezé a két szemété. Az Amnesia egy újabb otome game sorozat, amit csak a yaoi fan girlök és a bishounen mániás visítozók tudnak élvezni. Belegondolva az ilyen animéknél a készítők magasról szarnak arra hogy a célközönségen kívül azok is tudják élvezni az ilyeneket akik nem játszottak a játékkal.


Brsanimationproject.jpg

Az egész BRS nem többk mint egy túldrámázott szemét négy hisztiző kis csajjal a főszerepben. A motiváció egy baromság és ilyen téren semmivel sem jobb mint az Elfen Lied.

És akkor most jöjjenek a dobogósok:

3.Helyezett: Cardfight Vanguard! Link Joker Hen


5277.jpg

Már az 1. résznél tudtam. hogy rossz lesz, de hogy ennyire rossz lesz még én sem gondoltam volna. Bátran kijelentem, hogy a Link Joker Hen egy agyondrámázott, túljátszott sorozat, de a legnagyobb hibája mégiscsak az, hogy rohadtul felszínes és lapos az egész. Kb úgy működik, hogy vannak a főszereplők, akik tudatában vannak annak, hogy ők egy anime sorozat szereplői és hogy mivel ők a főhősök ezért nem veszíthetnek. Ha nyernek minden happy, ha meg vesztenek akkor olyan hisztijelenetet rendeznek amivel mások Oscar-t nyernek és 2 percen keresztül megy a bocsánatkéregetés. A harcok meg nagyjából annyiból állnak, hogy megy a játék rendesen, főhős vesztésre áll erre Aichi benyögi, hogy LÉGY ÖNMAGAD meg hogy BÍZUNK BENNED és ez megy minden részben kb 10 percen keresztül. Karakterfejlődés van, de sajnos nagyon rossz irányba, Aichi-nál annyiban kimerül, hogy "HŰ DE ELSZÁNTAN TUDOK NÉZNI MERT FŐSZEREPLŐ VAGYOK ÉS NEM VESZÍTHETEK" és persze minden harcnál bele kell erőltetni, hogy Yonaga Tsubasa haragosan üvölt. De hogy milyen kib@szott idegesítően teszi arra szavak nincsenek. Az új szereplők borzalmasak, a régiek erőltetettek és a keretsztori se árulkodik nagy agymunkáról. Ez a sorozat hétről-hétre okoz csalódást, úgy esik a színvonala, mint a SAO-nak.

2.Helyezett: Arata Kangatari


1366138788_arata-kangatari-poster.jpg

TE JÉZUS ATYA ÚR ISTEN!!!  Hamarosan valamilyen formában értekezem róla akkor majd mindent elárulok róla.

És akkor Hölgyeim és Uraim íme az 1.helyezett,a sorozat aminek már a nevének hallatától kiver a víz és feláll a szőr a hátamon.

1.Helyezett: Battle Bedaman


Battle_B-Daman.jpg

Még mindig ez az első és nem véletlenül. Minden gyűjtögetős anime legalja, igazából fogalmam sincs mit lehet ezen gyűjteni, csak azok a sz*r töltők vannak amiket megvesznek a szülök a kölyküknek 3000 aranyért az csá. A látvány borzalmas, a szereplők rohadt idegesítőek, ezek mellet még a Naruto szereplőgárdája is elbújhat, a zenék szarok, egy nagy halom sablon az egész és mindez a legrosszabb módon tálalva. Ja és magyar szinkron is pocsék. Ebben egyszerűen semmi jó nincsen.

Nos tehát ezzel is megvagyok amik nem fértek fel a listára sajnos így jártak. SZIASZTOK!

 [Mangekyo022 véleménye:

"Nos, szerintem a Platonic Heart mindenképpen az első három között kellene lennie, a Tokyo Magnitude 8.0-nak meg (Wangood véleményéhez hasonlóan) minden listán kellő helye lehet, csak pont nem a legrosszabbak közt, főleg nem a Platonic Heart és/vagy a Dual Monsters előtt!

DE (!) köztudott, hogy mi (Mangekyo022, Wangood, xx18Rolandxx és Barnileonidasz) mindig azt vallottuk, hogy "mindenkinek meg van a saját ízlése", s e szerint is írunk az adott animéről, mangáról, filmről stb... van amiben egyetértünk, van amiben nem, s ez így jó, mert így elmondhatják, hogy nem összebeszélünk, mint pl az AnimeAddicts-en, s mi ettől érezzük magunkat különlegesnek.

Ja, és szerintem a Black Rock Shooter 1000-szer rosszabb, mint az Amnesia... szavad ne feled! ;) ]

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr705527528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.09.21. 21:20:44

Hajaj roland, kapásból a 20-19 helyezett nekem anno amikor régen megnéztem tetszett. Bár megjegyzem, hogy akkor még kezdőként az újdonság hatásával hatott rám mind a két sorozat. Az FMP-t mindig is egy közepes sorozatnak tartottam. Voltak nagyon jó epizódjai ,de elrontották a sorozat összképét az egyes mellékszereplőkkel, illetve bizonyos helyzetekke. A listád többi részével egyet tudok érteni, még átfedésünk is van.

A toriko szindrómát én sem értem. A hunter x hunter állana hozzá a legközelebb, abból a szempontból, hogy ízvadászok ott is vannak, kb ennyi. Annyi különbség van a one piece és a toriko között, hogy mind a két főszereplő karakter zabagép, de ezt az animék nagy részére rálehet húzni.

Arata Kangatari meg valóban egy piece of shit anime :) én véletlenül tekintettem bele, de gyanakszom hogy aki végig nézte, komoly agykárosodást szenvedett. A történet lagymatag volt, a főszereplőkből áradt a melegség érzete. Ez tipikus yaoi fan girl anime lenne ha eljutnának a homokozásig az animében. Nem tudom hogy eljutottak e hmm igen vagy nem ? :D Nem tudom,hogy hogyan vagy képes végig nézni :) sok sikert hozzá Mikor készítesz a Hajime no Ipporól videó kritikát hmhmhm ? már magyar felírat is van az első évadhoz legalábbis, azt hiszem a másodikhoz is megtalálható.Meg a moviekhoz sálálá :D

A BRS -nél meg igazán nem értettem, hogy a történet miért egy 6 éveseknek szóló mesekönyvről szólt. Az egész csak a látványra épült, mégis hatalmas rajongó tábora volt, gondolom a korábban kiadott videók, és egyéb merch dolgok miatt.

xxroland23 2013.09.21. 23:20:27

@Palacsintaxx:

Az Index akár még jó is lehetett volna de az eleje után nagyon elbaszták a dolgokat,az Ichiban meg szimplán csak felszínes. Nézd meg a videómat róla és akkor megérted.

indavideo.hu/video/Anime_Bemutatok_Sorozat_IIIEvad-Ichiban_Ushiro_No_Daimao

De mondom az Index semmiképp sem rossz csak csalódtam benne főképp a sok dicsőitő komment után.

Az Arata végülis olyan mintha a Fushigi Yuugi-t vegyítenénk a Tsukaimával de valahogy az egész egy hatalmas katyvasz. Majd később alaposan kivesézem. Az Ippo-ról szerintem nem csinálok vidit mert igazából csak azt tudnám elmondani amit már mindenki tud róla. Részleteket már láttam belőle főképp full fight részeket és hát igen azokat nézni öröm a szemnek de azért van benne néhány eléggé +18-as jelenet :)

A BRS is inkább a hype miatt népszerű animék közé tartozik egy dolog van benne ami jól sikerült az pedig az hogy a sötét világ rohadt szépen van megcsinálva és kellően elborult az egész. De amúgy nem ér egy lyukas garast sem.

A Kövi vidi alany már megvan de előtte még 2 sorozatról akarok majd írni de meg kell várni az utolsó részüket :)

Amúgy említetted hogy te is bele akarsz vágni a videózásba. Ez még mindig áll?

conor_r 2013.09.22. 23:51:49

"A BRS is inkább a hype miatt népszerű animék közé tartozik egy dolog van benne ami jól sikerült az pedig az hogy a sötét világ rohadt szépen van megcsinálva és kellően elborult az egész. De amúgy nem ér egy lyukas garast sem."

BRS őrület nem az anime-hez köthető. Az anime is inkább csak egy újabb pénz lehúzás volt az addig semmiből kialakuló hatalmas BRS fandomnak.

Ami a listába van és én bírom az Index, Full Metal Panic, Naruto (nem vagyok fan, de azért nyomon követtem és voltak benne jó pillanatok) szóval nem kedvenc animéim, de jók voltak számomra, de ez ízlések és pofonok, hogy kinek mi tetszik, én nem is tudnék hírtelen ilyen top legroszabb listát összerántani bár biztos lenne ralyta sok agyatlan echi és hárem engem azokal lehet kikergetni a világból pl: Rosario to Vampire Capu, Zero no Tsukaima. Meg ezen felül van lenne hely még a DB GT-nek is ralyta. :D

xxroland23 2013.09.23. 11:51:04

@conor_r:

Én is úgy értettem hogy az anime is csak a hype miatt keletkezett csak lehet hogy rosszul fogalmaztam meg. Ennyi erővel bármelyik fan munkájából készülhetne anime,amennyi fanfiction meg hasonló dologgal van tele az internet.

Mint már írtam az Index nem kimondottan rossz csak annyi dicsőítő kommentet olvastam róla hogy nagyon érdeklődtem utána és miután megnéztem rögtön azt kérdeztem magamtól hogy "MI A F@SZ VOLT EZ? Kb mint a Rozen Maiden esetében,na annak a legújabb szériája is megér egy külön misét.

Zero No Tsukaima rég be van tervezve megnézésre,a Rosario meg tudom hogy sablon ecchi de tetszik.A DB GT meg a Bebi saga-ig valamilyen szinten jó volt és utána abba is kellet volna hagyniuk. Itt a kritikám róla ha érdekelne:

animemangapalota.blog.hu/2012/05/29/kritika_by_xx18rolandxx_dragon_ball_gt

Hamarosan amúgy megcsinálm a TOP 20 kedvenc listát is.

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2013.09.28. 14:09:29

Kb a felét láttam ezek közül.
De szégyelld magad hogy a Narutot beletetted :D a fillereket nem kell megnézni, azok nem azért vannak hogy megnézd, anélkül kell osztályozni a sorozatot, és egy teljesen jó és izgalmas történet mégha nem is ér fel kicsit sem a One Piecehez akkor is egy izgalmas anime.

De a FMP -ért is szégyelld magad :D lehet neked nem tetszett de nem véletlenül van hype-olva, ez nem olyan mint a Toriko hogy szar de reklámozzák.

De sok mással egyetértek, pl az Air-el teljes mértékben, meg a sok kártyázós sorozattal, yu-gi-oh Dual Masters az kivétel mert a játék maga az szórakoztató volt anno de még ma is.
A bAdeman meg a Kilarin tényleg gyerekeknek való azért nem tetszett, én a Bademant anno nagyon szerettem 10 évesen kb.

És vannak még ilyen Anidb-n 1-2 pontot kapott rettenetek amiket nem láttam, de nem is fogok látni (pl a Platonic Heart). Valszeg ezek is jogos helyen vannak.
Bár a To aru majutsu no indexet tűlzás volt belerakni, nem volt az rossz
süti beállítások módosítása