Sziasztok!


Nos ahogyan ígértem íme az újabb videóm! Jó Szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr435513757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.09.15. 09:53:21

ajj roland :D akkor most már egy impotens pedofil állat vagy ? :D mivel ugye te, a teljes sorozatot megnézted :D nem csak a bemutatót :D

R.I.P for Roland :D

xxroland23 2013.09.15. 12:02:04

@Palacsintaxx:

Én már annyi ilyet láttam hogy immunis lettem az átokra :D

Lightningangel 2013.09.15. 12:44:44

Úristen... most mondjam azt hogy egyszerre sajnállak csodállak meg együtt is érzek veled? hát hogy tudsz egy ilyen szennyet végjgnézni? egyáltalán hol találsz ILYENEKET?! Vagy jobb kérdés hogy:" A Japánok nem unják még ezt?" nah jó tudom hogy nem de ez akkor is félelmetes

xxroland23 2013.09.15. 15:33:50

@Lightningangel:

Hát sajnos ez a videókritikusok keresztje. Keménynek,kitartónak és elhivatottnak kell lennünk ahhoz hogy az ilyen szarokat végig tudjuk nézni.

Csak nagyon ritkán dobok sorozatot,a legutóbbi az Amnesia volt amiből szintén videót akartam csinálni de 3 rész után úgy vágtam a lomtárba az egészet hogy csak nyekkent,egyszerűen kibírhatatlan az egész,igazából van olyan szar mint az Astarotte.

Hogy hol találok ilyeneket? Tele van velük az Indavideó és a MAL ajánlófiókja olyan kommentekkel hogy "JAJJ MILYEN ARANYOS EGY SOROZAT EZ" (böeeeeee) meg hasonlókkal.

Figyelj az ilyeneket pont hogy a Japán otakuknak és perverzeknek gyártják le hogy legyen min élvezkedniük szóval nem hinném hogy unják bár ezt már te is leírtad.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.09.15. 23:28:08

Roland, a jó munkádért cserébe , én is megerőltettem magam, és befejeztem a worst anime listám. Immáron teljes. Egyébként belenéztem figyelmeztetésed ellenére a sorozatba, és nézhetetlen :)

Lightningangel 2013.09.16. 10:04:49

@xxroland23: Pont az Amnesia c. szart néztem végig úgy 3 napja,én úgy vagyok vele hogy ha már megnézek *khm végigszenvedek khm* 6 részt akkor még 6 nem a világ vége de ez... borzalmas volt! Pedig én lány vagyok "elvileg" tetszenie kellett volna nem bajBiztos az én hibám hogy nem tudom értékelni az ilyen 'emelkedett' műveket *haha*
Nah ezaz! azok a bizonyos 'juuuuujj de aranyoooos ez a legjobb a világoooon mert ami cuki az jó" legalábbis ők így gondolkodhatnak. még furcsább hogy kinek van gyomra lefordítani ezeket INGYEN! De pl. a Blood Ladet ami a nyári szezonból az egyik kedvencem ès már rég sugározták az összes részét, nah azt cseszik lefordítani! áhhhh ez a mai ipar xd

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.09.16. 12:12:14

@Lightningangel: szerintem ez az anime, kifejezetten a férfi közönséget célozza meg a távolkeleten , a pedofil kislány karakterekkel stb stb...
süti beállítások módosítása