2013-as Nyári Mondocon!

2013.07.12. 10:24

Szegasztok!

Idén nyáron is megrendezésre kerül a nyári Mondocon, mely ezúttal a Hungexpo-ban lesz megtartva, július 20-án!

Helyszín: Budapest, Hungexpo
Dátum: 2013. július 20.
Nyitva tartás: szombat 10:00-tól 22:00-ig.
Jegyárak: Hamarosan

undefined

Sejthetően megint 1500 és 3000 forint közt lesznek a jegyek ára, viszont ezúttal a program sokkal csalogatóbb, érdekesebb versenyek is lesznek.

Bár nem tudom, lesz-e anime film vetítés, de remélem ha igen, akkor valóban anime film lesz, s nem egy CGI macsi film, mint legutóbb a Tininindzsa Teknőcök. ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr195401550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.07.12. 10:49:17

láttam videókat a korábbi mondokonról , hihetetlen hogy az emberek milyen hülyeségekre tudják kidobnia pénzt, én ezt a 3000 forintot a balatoni strandbelépőkre költöm el naponta 350 :D vagy elbulizom, vagy kedvezményesen bejutok az aquaparkba :D Anime filmet ,megtudok nézni interneten free ,azt meg hogy free yoi kiss meg free hughos lányokat lássak elég elmennem a kandós buliba :D van ott elég sok sok ital után ebből :D

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.07.13. 17:07:11

@:{) MIKI (}:: hmm ez az utolsó kép rám akart utalni ? nem vagyok se szemüveges se kopasz :) és tényleg igyekszem a szabadidőm tartalmasan eltölteni. Az általad belinkelt dolog pedig nem anime, hanem film ha jól láttam Persze ha ezt nagyvásznon moziteremben vetítik én is elmennék ,de amiket eddig láttam, én még tényleg nem voltam ott csak felvételeket nézegettem mert kíváncsi voltam milyen lehet. Egy régi vetítővel nyomják fel kis vászonra ennél a házimozink is jobbat tud.
süti beállítások módosítása