Szegasztok!

Nos, miután láttam, hogy peter1989 is fent van már ezen a MAL-nak nevezett valamin, gondoltam, itt lenne az ideje, hogy végre én is megnézem, mi a fene ez a MAL, s mire jó, amire mondjuk az AniDB nem vagy csak részben. Nos, rövid, de lényegretörő véleményem mondom el.

Akit meg érdekel a MAL profilom, itt a linkje!

lrg_myanimelist.gif

Nos, a "MyAnimeList", röviden "MAL", nem más lenne, mint egy közösségi portál, ahol mindenki megoszthatja véleményét nem csak animékről, hanem mangákról is.

Előnye, hogy a favorizálás mellett listázni is lehet őket, legyen manga vagy anime. Sőt, még azt is megtehetjük, hogy megjelöljük, mint aktuális kedvenc, "dropppolt" (abbahagyott) vagy akár érdeklődési szinten tartott, ezzel szép listát tudunk készíteni, hogy mely animéket/mangákat láttuk vagy nézzük majd. Akár azt is megjelölhetjük, hogy hanyadik résznél tartunk az aktuális animében/mangában.

Emellett még kedvenc anime/manga/karakter listát is készíthetünk, értékelhetjük, véleményt írhatunk (review) meg hasonlók.

Igaziból jó ötletnek tartom ezt az oldalt, persze koránt sem hibátlan. Pl keresésnél csak előre tudsz menni, ha egy találatnál több van (értsd, nincs oldalszám, előre-hátra tudsz csak menni).

Ennek ellenére aki akarja, az nyugodtan használja, ha nagyon szeretné listázni életében látott kedvenceit. Én nem fogok rajta nagyon lógni, mivel annyira nem szeretem ezeket az oldalakat, AniDB-re se járok sűrűn. Elvégre a blogon rajta van minden anime és manga, amit láttam. ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr774966802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kvakond · http://animereview.freeblog.hu 2012.12.16. 01:49:14

Ebben a bejegyzésben az a jó, hogy kb. pont semmi nem derül ki belőle.

Üdv,
A MAL egyedüli magyar moderátora

Mangekyo22 2012.12.16. 07:55:15

@Kvakond: Oh, van a MAL-on magyar moderátor is? Üdv! ;)

Amúgy csak felületesen vázolni akartam, hogy kb miket lehet csinálni. Talán a fórumozást hagytam ki, de az ugye már alap az ilyen oldalaknál.

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2012.12.16. 13:16:04

Én személy szerint nagyon megörültem, amikor megtudtam, hogy van ilyen oldal, mert már túl sok szarságot kellene megjegyeznem. :D
süti beállítások módosítása