Sziasztok!

Az általunk már nagyon hiányolt Member mester nem pihent egy hónapon keresztül de nem ám hanem összedobta eddigi leggroteszkebb és betegebb videóját. Van benne Gangnam Style,Zsitroll és minden ami szem-szájnak ingere plusz az animetörténelem 3. legfölöslegesebb animéja.

FIGYELEM: A Videó Megtekintése Epilepsziásoknak,Szívzavarokban és egyéb Mentális betegségekben szenvedő egyéneknek súlyos fájdalmakat okozhatnak.


A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr994872292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Death/Mortis 2012.10.27. 15:26:52

Epilepsziás, szívzavaros és egyéb mentális betegségekkel küszködő vagyok. Keressem kezelőorvosom vagy gyógyszerészem?

A bevezetés nem olyan hangulatos mint általában(a zenés klipre értem), gondolom ez tudatosság eredménye, de ami utána következik...Valamire jelöltetni kellene.
Ha valaki nem ismerné a stíled, könnyen antiszemitizmusra buzdítónak vélné a trollos jeleneteket, igaz, az ő fellépésétől fogva voltam képtelen abba hagyni a konstans nevetést.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.10.27. 17:58:08

@Death/Mortis: Egy a egyben a Trapeze intrót másoltam le, azért ilyen. :)

Anno csináltam egy eléggé feltűnő reakciót Baráth Zsolt tiszaeszlározására, szóval csak nem vélnek a szélesebben ismerők antiszemitának, amúgyis a jobbik kapta a nagyobb pofont. :)

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2012.11.12. 18:29:48

jó lett, de nem értem hogy miért nézel erre csúnya szemekkel? én végig röhögtem anno, kedvencem is :/
süti beállítások módosítása