Szegasztok!


Nem rég írtam nektek a Bleach The Rebooted Souls Databook-ról, melynél kihagytam egy fontos részt... méghozzá a "10 Spoiler Titok" részt, melyről azért nem beszéltem, mert japán tudásom egyenlő a béka ülepével...

Ez a "10 Titok" olyan dolgok, melyek voltak már említve a Bleach-ben, de soha nem derült fény valójában...

Íme hát 10 kemény spoiler a Databook alapján, amikről le hull a lepel az utolsó arc-ban:

Secret 1 : secret of Ichigo's birth that Aizen knows, and isshin...

- Erről volt már szó, de még mindig nem derült ki, hogy akkor most Ichigo micsoda...

Secret 2: "true blood” is..(that grant fisher was talking about)

- Halványan, de emlékszem, hogy papolt valami hasonlóról..

Secret 3: The truth of Masaki's death

- Mondjuk nem értem, hogy itt milyen titoknak kéne lennie, elvégre már tudjuk, hogy az a "dög" hollow volt a tettes... hacsak nem lesz belőle "trooooll joke"...

Secret 4: Isshin and Ryuuken's relationship

- Mondjuk nem értem mi mást kell tudni róluk azon kívül, hogy haverok...

Secret 5: Ichigo and Kaien's resemblance

- Itt sem értem, milyen titoknak kéne lennie azon kívül, hogy "kicsi a világ, vannak egymásra hasonlító emberkék", hacsak nem arról van szó, hogy Ichigo Kaien reinkarnációja... ami trollkodás lenne ugye a 9-ik Espada miatt...

Secret 6: Ukitake's fear towards Kyoraku's bankai ability

- Na kíváncsi vagyok hogyan lenne esély erre a titok kiderülésére, mivel a mostani ellenség állítólag képes elnyomni a Bankai-t...

Secret 7: Yoruichi, Urahara and Tessai's relationship

- Lásd az ötödik titkot...

Secret 8: the identity of spirit king, king's key and Zero squad division

- Na ezek már érdekesebb spoiler-ek, mivel Kubo már ígértgeti a 0-ik osztagot, valamint Aizen és Urahara beszélgetése alapján ez a "Spirit King" igen megosztja az embereket...

Secret 9: 110 years ago, the 10th division captain's vacancy

- Csak én nem emlékszem ilyesmire?

Secret 10: Shadow(as in, those bodies?) that was left in Szayel Apporo's laboratory.

- Igen, hallottam már, hogy valami Shien vagy ki bezabálta Szayel-t (melyről sokan azt hitték, hogy az Szayel második Reuserrcion-ja), de mivel ez a "novel"-ekben vol benne, nem tudtam róla.

Őszintén bevallom, szerintem jobb lett volna, ha arra adott volna választ a következő arc, hogy hogyan jött rá Ginjo a jelvénnyel kapcsolatos titokra...

Ennyi lenne mára, én legközelebb vasárnap írok egy kritikát!

Mangekyo022

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr894619184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.06.29. 15:21:05

Ja, hogy csak megzabálta az a szemét Szayelt? :/ Pedig reméltem, hogy valamiképpen kiszabadul Pokolból, belőle még ezt is kinézném.

Nem a 11. kapitányról akar ott szó lenni?

Kaien nekem régóta gyanús, hogy Ichiben született újjá, Aaroniero Aruruerie csak az emlékeit ette meg, amit a hollow eltárolt, a lelkét nem. Inkább az a furcsa így, hogy Ichi az apja zsnpaktu-ját használja kb.

Mangekyo22 2012.06.29. 15:51:08

@Member: Nem, ugyanis a 110 évvel ezelőtti 10-ik osztag kapitányáról van szó...

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.06.29. 15:58:44

@Mangekyo22: Akkor biztosan valami Hitsugaya backstory lesz, ami minket baromira fog érdekelni.

Mangekyo22 2012.06.29. 19:31:46

@Member: Nézd a dolgok jó oldalát... legalább szopott egy jóóóó nagyot a Bankai búza. Az a fej a 497-ik fejezetben... Great!

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.06.29. 19:38:53

@Mangekyo22: Csak egy jele annak, hogy ott nem fog meghalni senki, ő főleg. :)
süti beállítások módosítása