Anime OP/ED Fandub Hungary

2012.06.14. 22:01

Szegasztok!

Nem rég kaptam egy levelet egy magyar fandub csapattól, akik anime opening-eket és ending-eket magyarosítanak, s megkérdezték, mit gondolunk.

Nos, én szerintem először beszéljenek maguk a videók:

 

 

 

 

 Három szóval lehet leírni: hihetetlen, tökéletes, nagyszerű.

Hihetetlenül jó a srác/srácok hangja(i)! Tökéletesen fordították le az eredeti szöveget úgy, hogy még illeszkedik is a zenéhez! Nagyszerű maga az egész megvalósítás, mintha majdnem az eredeti opening-et hallanák magyarul (főleg a Bleach-nél)!


Szerintem érdemes ezt csinálniuk tovább is (még csak 12 videójuk van, de már legalább 200000-en nézték meg a videóikat), és akár régebbi, klasszikus opening-eket is érdemes magyarosítaniuk!
És ha engem kérdeztek, szerintem érdemes elmennie/elmenniük szinkronszínésznek is (nekem legalábbis tetszik a hangja, szívesebben hallgatnám, mint Csőre Gábort)...

Itt egy link a youtube-os fiókjukhoz: link

Mangekyo022.

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr374589202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2012.06.15. 15:46:10

Néhány hónapja én is felfedeztem ezt a csatornát és én is csat egyet tudok érteni, hogy fantasztikus, amit összehozott/összehoztak. Mindegyik opening fantasztikusra sikeredett. :)

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.06.15. 19:32:46

A szinkronszínészet más tészta, de énekesnek valóban kiváló. Mondjuk inkább csak a fiatalabb korosztálynak szántaknak fordítják le a zenéit, nem?
süti beállítások módosítása