Ég Veled, Bleach... Anime!

2012.03.27. 15:08

Szegasztok!

Ezt a napot is megéltük, kedves olvasóink! Ezennel bejelentem, hogy vége a Bleach animének!

Persze ha minden igaz, nem véglegesen, csak amíg nem lesz annyi manga fejezet az utolsó "arc"-ból, hogy már filler mentesen el lehessen készíteni.

Bár bevallom, jobb is lenne, ha most végelegesen itt abba maradna a Bleach, mint anime, hiszen most már minden le van zárva (na jó, nem minden, de a 90%-a), valamint a befejezés is nagyszerű lett!

Bevallom, két dolog miatt fáj mégis, hogy abba hagyták. Az első, hogy messze ez volt a legigényesebb anime a "három neverending shonen kis király" közül (szép is volt, hű is volt a mangához, a fillerek is ragaszkodtak a Bleach univerzumhoz stb...), valamint ami a helyére fog kerülni, na annak annyi értelme van, mint Pákónak szolárium bérletet adni... De ugye a pénz beszél ma már, és még így is jobban jártunk, mintha megint 20 fillert beleraknának!

Mindenesetre itt a Bleach anime utolsó, lezáró epizódja! Jó szórakozást, és ismételten: ég veled, Bleach!

 

Szerző: Mangekyo22

8 komment

Címkék: anime bleach

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr134343718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2012.03.27. 20:49:23

Az osztálytársam, ha megtudja szomorú lesz. Már várom, hogy láthassam a tátva maradt, kétségbeesett száját, ha ezt megtudja, mert már a sorozat 3/4-t megnézte!!!!! XD

UI. Mangekyonak: Elkészültem a Detective Conan Animefilm 1-nek a kritikájával és elküldtem. Remélem most már fel tudod rakni a blogra képekkel együtt a kritikámat. :(

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2012.03.28. 15:45:29

huh én 169 részt láttam, majd egyszer folytatom de inkább a Narutot kezdem el az alapból vagy 200 rész mindenestül fillerek nélkül, most tudtam meg hogy nem ilyen 7-800 rész!

Mangekyo22 2012.03.28. 16:21:27

@viktor900: A sima naruto 220 részes, a Shittuuden pedig jelenleg olyan 280 részes, és mivel együtt kell számolni.... 500 rész hosszú. Szerintem gondold át, melyikre van több idő. egy befejezet anime maradék 195 részére, vagy egy még mindig futó anime 500 részére. ;)

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2012.03.28. 20:54:45

"Az első, hogy messze ez volt a legigényesebb anime a "három neverending shonen kis király" közül"

HEYHEYHEY, azért nem kell ennyire lebecsülni a One Piece-t. :D

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2012.03.28. 22:02:27

@Mangekyo22: Nah, úgy értettem hogy fillerek nélkül nincs 250 rész!
Am a Fairy Tailt is elkezdtem, sztem gyenge :/
Narutó régen tetszett, abba van brutalitás is, szal nem fogom hiányolni belőle a vért mint a FT-ből...

Thekazamastar 2013.03.04. 19:24:41

Rengeteg dolog van ami miatt folytatni kellene az animét.Remélem,hogy folytatni fogják mert kb olyan húzás ez a gyártók részéről mintha a Naruto Shippudent abbahagyták volna miután Naruto legyőzte Paint(legalábbis szerintem) a legutóbbi mangában Kenpachi elérte a shikai-t ami elég nagy fordulat :D és ez még csak egy töredék azokból az eseményekből amik jelenleg a mangában történnek.Muszáj lessz folytatniuk az animét is.
süti beállítások módosítása