Néhány Dolog......

2011.11.12. 19:58

Sziasztok!

Nos mint láthattátok mostanában nem sűrűn írtunk kritikákat meg bejegyzéseket főképp azért mivel mostanában úgylátszik egyikünknek sincs ideje rá.

A Minap beszélgettem Wangood-dal facebook-on és elmondta hogy eléggé el van foglalva most a tanulással de azért megpróbál majd írni vmit hamarosan.  Bizonyára Mangekyo-nak is ez lehet az oka hogy mostanában semmit sem írt meg videót se csinált.

Én is elég sokat dolgozom alig pár perce értem haza most is, ezért hulla is vagyok mire hazaérek és egyszerüen lusta vagyok irni vagy pedig kedvem sincs hozzá. És úgylátszik hogy Leó és Timbol ideje is kevés a blogra mert ők se jöttek ki mostanában új írással.

De aggodalomra semmi ok hiszen nem hanyagoljuk el a blogot,én személy szerint hétfőn és kedden nem dolgozom szóval vagy kedden vagy hétfőn fogok kritikával jelentkezni legközelebb.

Most van egy csomó új alanyom amit meg akarok tekinteni szóval van választék bőven de azért annyit elárulok hogy egy Animefilm kritikával fogok jelentkezni.

Ami pedig a többieket illeti nem tudom mikor fognak újra publikálni de remélem hamarosan lesz idejük rá. Hiszen mégha animékkel is foglalkozunk nem bámuljuk őket napi 24 órán keresztül hiszen rájuk is igaz a mondás:

"KIS MÉRTÉKBEN ADAGOLVA SEMMI GOND,TÚLZÁSBA VÍVE MÁR MÉREG"

Igazából csak ennyit szerettem volna közölni veletek,a legközelebbig SZIASZTOK!

(Mr Timbol beleszól: Én igyekszem minimum heti egy kritikát posztolni, de ugyanakkor telibe találtad Roland a "hajtás pajtás" szitut: túl kell élnem az iskolát, no meg a néha végeláthatatlan személyes ügyleteket is...)

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr843373257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása