Szegasztok!

Végre elkészültem a legújabb anime bemutatómmal, ami nagyon hasonlít a Tenjou Tenge-re, melyet Wangood mutatott be, de annál sokkal jobb és viccesebb shonen anime.

Íme hát, a Kenichi!

(Wangood Tenjou Tenge bemutatói: part 1, part 2. Csak hogy össze lehessen hasonlítani a két animét)... ;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr833271685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AlexM1983D 2011.10.04. 21:46:19

Helló! Jól sikerült a bemutatód! Szeintem nehéz, élveztesen bemutatni valamit, amiből nehéz viccet csinálni, de sikerült. Majd valamikor beütemezem ezt a Ken'ichit. Érdekelni kezdet.

mjay92 2011.11.09. 16:12:34

helló

klassz hogy bemutattad, nekem ez az egyik kedvenc animém.
(csak egy vélemény: roma vagyok, de még nem loptam,
nem csaltam, nem öltem védett állatokat,színesfémet se loptam soha, és Középiskolai végzős vagyok.
ne értsd félre, nem kötekedni akarok, csak hidd el
nem mindenki csaló csak azért mert más a bőrszíne.)

amúgy nagyon tetszik az oldal,és ezt az utóbbbit nem muszáj komolyan venned ha nem akarod.
süti beállítások módosítása