Sziasztok!

Na végre én is megkaptam a kérdéseimet ugyhogy most válaszolok is rá!

1:Melyik volt a legirritálóbb jelenet neked az MM-ből?

Mindegyik az volt de ha ki kéne emelnem egyet akkor az a nagyon béna DB koppintás harc jelenet a 6.részben.

2:Love Hina vagy Suzuka?

Love Hina. Ugyan nemrég fejeztem be de könnyesre röhögtem magam rajta ami a Suzuka esetében nem volt meg.

3:Melyik fegyvert használnád a Soul Eaterből?

Mindenképp a kaszát használnám. Az olyan snasszos fegyvernek tűnik ráadásul egyszerű is használni.

4:Láttad a Vadon Hecegnőjét a TV2-ön?

Megvan nekem DVD-n szóval akkor nézem meg amikor akarom.

5:Szerinted melyik a legjobb nem japán anime?

Huhh ez egy jó kérdés. Én szerintem a Mike Kappa hiszen egy nagyon jó görbe tükröt állít a japán kultúra elé.  Az egyszerű emberek közé belerajzolták Például Inuyashát is meg Kagomét is vagy éppen Usagit a Sailor Moon-ból átváltozott alakjában. Ha megnézel egy részt akkor azon veszed észre magad hogy nem bírod abbahagyni a bámulását.

6:Melyik Időben játszódik a D.Gray-Man anime?

A Viktoriánus kori Angliában játszódik.

7:Hogy élted túl az Eiken Club Animét?

Nagyon Nagyaon Nagyon Nehezen. Meg is kopaszodtam a végére!

8:Melyik volt a legelső manga amit olvastatok:

Őszintén bevallom hogy a Hellsinget olvastam legelőször.

9: Melyik volt a legelső anime amit láttatok?

Én azok közé tartozom akik a Sailor Moon-t és a Dragon Ball-t látták legelőször.

10:Ha lenne nektek egy anime stúdió itt MO-n akkor milyen animéket csinálnátok?

Először is olyan mangákból csinálnék adaptációt amik már régóta megértek rá mint pl az Árnybíró vagy az Ai Kora.Utána pedig valami jókis vámpíros (Vámpír Akadémia saját ötlet) vagy Mahou Shoujo animét csinálnék ami lehetőleg nem süti el az összes klisét a világon.

Nos köszönöm geri-nek a kérdéseket remélem hogy kielégítő válaszoakat adtam rá. SZIASZTOK!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr953021322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2011.06.29. 06:46:33

én meg még több pedó animét csinálnék:D problem?

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.06.29. 20:50:59

@viktor900: Én az értékelhető történetek számát növelném drasztikusan. Nekem nem elég, hogy "höhö, sok p*na!".

A kasza faján néz ki, de kis helyre koncentrálja az erejét és egy bizonyos távon belül max a nyéllel ütöd meg az ellent. A legjobb a kézfejre erősített penge, mert azt kiütni sem lehet a kezedből. De a SE, akkor Tezca Tlipoca tükre kéne. A legviccesebb a saját fegyverével elintézni valakit.

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2011.07.01. 01:54:21

@Member: Am pl: Ika Musume annyira nem tetszett attól, hogy Moe volt a főszereplő szal, én is tudom szeretni a jó történetet :D Am Kojikan mangára nem tudsz egy fordítót adni? mert én megszerkeszteném xD Kíváncsi vagyok rá :D csak nem tudok angolul, hehe. Am meg nálam elég az animébe az is ha megröhögtet :P

Peter1989 · http://peter1989.wordpress.com/ 2011.07.08. 22:26:24

Az Árnybíró nem manga, hanem manvha, Koreai, ezért nem is lehetne belőle anime.

Ha már anime készítés, lehetőleg olyan ahol nem a vibráló CG és a moe/loli/bishi szarság fillerezése a sorozat értelme, hanem mondjuk a történet, ne adj isten morális kérdések, amik nincsenek eltúlozva, agyonidealizálva.
süti beállítások módosítása